;
coinex

عینک واقعیت مجازی هواوی اسمارت ویژن رسما معرفی شد

عینک واقعیت مجازی هواوی اسمارت ویژن مجهز به پنل Micro-OLED و وضوح تصویر دوچشمی 1080p خواهد بود، که در حال حاضر به صورت رسمی معرفی شده است.

در رویداد جهانی VR Industry 2022 شاهد رونمایی از عینک واقعیت مجازی هواوی اسمارت ویژن بودیم. در این رویداد He Gang، مدیر عامل بخش دستگاه‌های BG (COO)، اولین عینک اسمارت ویژن را به نمایش گذاشت. این عینک واقعیت مجازی جدید دارای ویژگی‌های چشمگیر و عملکردهای برجسته‌ای بوده و یک ابزار مناسب برای دنیای واقعیت مجازی است.

بیشتر بخوانید: هدست واقعیت مجازی قاتل معرفی شد ؛ با Game Over شدن در بازی، واقعا می‌میرید!

مشخصات عینک واقعیت مجازی هواوی اسمارت ویژن

Huawei Smart Vision VR Glass یک صفحه نمایش Micro-OLED داشته که شبیه به یک صفحه نمایش مجازی گسترده 120 اینچی است. همچنین این گجت وضوح تصویر دوچشمی 1080p فول اچ دی و روشنایی 480 نیت دارد.

عینک واقعیت مجازی هواوی اسمارت ویژن

این عینک واقعیت مجازی دارای 90% طیف رنگی DCI-P3 و گواهی ایمنی چشم در مقابل نور آبی کم (TUV Rheinland) است. عینک واقعیت مجازی هواوی اسمارت ویژن ظاهری قدرتمند و بافتی مات بر روی قاب خود دارد. همچنین جعبه بسته‌بندی آن دارای ساختار مشکی مستحکمی است. همچنین یک جای خالی پلاگین در سمت چپ و یک سیستم بلندگوی هوشمند بسیار نازک نیز در کنار آن وجود دارد.

عینک واقعیت مجازی هواوی اسمارت ویژن

عینک واقعیت مجازی اسمارت ویژن هواوی از تنظیم نزدیک‌بینی (زوم) تا 500 درجه پشتیبانی می‌کند که مطابق با حداکثر 500 دیوپتر قدرت انکساری است. این عینک فاقد CPU یا بخش ذخیره‌سازی است و از هارد دیسک جانبی موبایل هم پشتیبانی نمی‌کند. با این حال می‌توان آن را به تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی متصل کرد. جالب اینجاست که عمر باتری آن هم به عمر باتری دستگاه متصل بستگی دارد.

هوآوی هنوز هیچ جزئیات قیمتی برای عینک واقعیت مجازی خود منتشر نکرده است، اما برای پیش‌سفارش از 14 نوامبر (23 آبان) در دسترس است. همچنین از اواخر دسامبر (آذر ماه) به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عینک واقعیت مجازی هواوی اسمارت ویژن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر