;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

بعد از انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 در منطقه اروپا، حال بروزرسانی رابط کاربری One UI 5 به همراه اندروید 13 برای گلکسی اس 21 در آسیا منتشر شده است.

اخیرا سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 13 و نسخه جدید رابط کاربری خود را برای برخی از محصولاتش آغاز کرده است و سری گلکسی اس 21 از جمله اولین محصولاتی بودند که این آپدیت را دریافت کردند، اما در ابتدا این بروزرسانی صرفا در اروپا عرضه شد. حالا اما بروزرسانی اندروید 13 برای گلکسی S21 برای شماری از کشورهای آسیایی از جمله هند، قزاقستان و روسیه نیز عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21

بروزرسانی جدید با شماره نسخه G99xBXXU5DVJC به همراه پج امنیتی نوامبر 2022 عرضه می‌شود. کاربرانی که با کاربرانی که با One UI 4.1.1 کار می‌کنند، یک آپدیت حدودا 2 گیگابایتی دریافت می‌‌کنند و آن‌هایی که در حال تست One UI 5.0 بودند، یک آپدیت 275 مگابایتی!

رابط کاربری جدید محیط تازه و جذابی دارد و شما تغییرات قابل توجهی در بخش‌های نوتیفیکیشن، ویجت‌ها و تنظیمات سریع مشاهده می‌کنید. منوی تنظیمات نیز ساده‌تر شده و یکی از مصادیق این سادگی، ادغام بخش‌های امنیت و حریم خصوصی است.

در آپدیت جدید، منوی Connected Devices را خواهید یافت که تمام دستگاه‌های متصل به گوشی را نمایش می‌دهد؛ چه اتصال کابلی و چه بی‌سیم!

شماری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض هم قابلیت‌های جدیدی پیدا کرده‌اند که می‌توانیم از Bixby ، Camera ، Device Care ، Samsung Messages ، Samsung Internet Browser ، Samsung Gallery ، Samsung Calendar و My Files نام ببریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر