;
coinex

هرکس بیشتر بیاموزد، شانس موفقیت خود را رقم می‌زند

هرکس بیشتر بیاموزد، شانس موفقیت خود را رقم می‌زند. من هم در سایه آموزش فنون کسب وکار و پشتکار فراوان توانستم در حوزه کاری خودم که پارچه بود به موفقیت فراوانی دست پیدا کنم. در ادامه برخی از انواع پارچه را معرفی می‌کنم.

پارچه کرپ

برای اینکه بتوانید پارچه کرپ باربی را به دقت مورد بررسی قرار دهید باید از نزدیک آن را نگاه کنید این پارچه از ظرافت بالایی برخوردار است و از پشت حالت زیگزاگی ریزی دارد که در صورتی که دقت کنید آن را مشاهده خواهید کرد.

همچنین یکی از نکات مهم این پارچه کشسانی آن است و این حالت نیز به صورت طبیعی بوده و بسیار محکم است و توجه کنید که حالت پرز پرز گلوله ای نمی شود، پس دقت کنید که اگر این مواردی که گفته شد را مشاهده نکردید مطمئن باشید که این پارچه از نوع کرپ حبابی نبوده و یا نوع تقلبی آن است.

پارچه کرپ امروزه در ایران نیز تولید می شود و نمونه هایی که خارجی هستند اغلب از کشورهای چین، ترکیه و اندونزی وارد کشور می شوند و این پارچه ها از نظر قیمت با سایر مدلهای داخلی متفاوت هستند و اگر قصد خرید این پارچه را دارید بهتر است که آن را به صورت عمده خریداری کنید تا مقرون به صرفه تر شود و از آنجایی که طرفداران این گونه پارچه بسیار زیاد است ریسک کمتری را دارد.

شانس موفقیت

پارچه کشمیر

پارچه کشمیر به لطف کیفیت و لطافت کم نظیر خود یکی از لوکس ترین پارچه ها در دنیای مد است. این پارچه گران قیمت جزو بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای دوخت لباس های زمستانه و پاییزه است. لباس های دوخته شده با پارچه کشمیر همیشه یکی از مجموعه‌های پرطرفدار پاییز و زمستان برندهای لوکس جهان بوده و هستند.

با وجود محبوبیت این نوع پارچه در دوخت و دوزهای پاییزی و زمستانی، کمتر کسی در مورد خواص پارچه کشمیر و ماهیت آن اطلاعات درست دارد. کشمیر با کیفیت نه تنها جزو بهترین، نرم ترین و گرم ترین پارچه ها است، بلکه محصولی بسیار بادوام است که در صورت مراقبت صحیح می تواند به راحتی 10 سال دوام داشته باشد.

شانس موفقیت

پارچه کوردی

قیمت این پارچه ها را یکی کیفیت آن مشخص خواهد کرد که مدل های نرم تر و معمولی دارد، دومین عامل که در قیمت پارچه کوردی  بسیار تاثیر گذار است نقش و نگار و طراحی هایی است که بر روی این محصول شده است می باشد.

طرح های دیجیتالی که یکی از پر طرفدارترین طرح ها می باشد بسیار گران قیمت تر از مدل های دیگر می باشد زیرا که دارای کیفیت رنگ بالا و ماندگاری می باشد که پس از مدت ها شستن بدون هیچ گونه آسیبی می باشدف همانطور که می دانید این طرح ها را با چاپ های دیجیتالی به سطح پارچه با دستگاه های صنعتی می چسبانند.

شانس موفقیت

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر