;
coinex

جزئیات وام 200 میلیونی مسکن روستایی اعلام شد ؛ این شهرها نیز وام مسکن دریافت می‌کنند

جزئیات وام 200 میلیونی مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اعلام شد. برای اطلاع از مبلغ سود این وام و نحوه بازپرداخت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جزئیات وام 200 میلیونی مسکن روستایی از زبان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اعلام شد. طبق اعلام این نهاد دولتی، شهرهایی با جمعیت حداکثر 250 هزار نفر نیز صاحب وام 200 میلیونی ساخت مسکن می‌شوند. طبق اعلام این نهاد، مبلغ سود این وام، 5 درصد به همراه بازپرداخت 20 ساله است.

بیشتر بخوانید: پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری به پدران سربازی نرفته ؛ شرایط و نحوه دریافت

جزئیات وام 200 میلیونی مسکن روستایی

اکبر نیکزاد در بازدید از مناطق روستایی شهرستان خوشاب خاطرنشان کرد:

ارائه تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله با ضمانت زنجیره‌ای است.

وی از در حال احداث بودن ۳۰۰ هزار واحد مسکن در شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر و روستا‌های کشور خبر داد و افزود: «روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به خوبی در حال انجام است.»

جزئیات وام 200 میلیونی مسکن روستایی
جزئیات وام 200 میلیونی مسکن روستایی

نیکزاد تصریح کرد:

به منظور تسریع اجرای طرح‌های هادی روستایی خراسان رضوی یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی که در اختیار شورای برنامه ریزی استان قرار دارد اختصاص یافته است.

وی همچنین گفت: «برای شتاب بخشی طرح‌های هادی روستایی ۸ درصد از اعتبارات استانی و نیز اعتبارات ملی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کنار سهمیه قیر لحاظ شده است.»

آغاز عملیات اجرایی درمانگاه شبانه روزی شهر نوده انقلاب خوشاب بخشی از برنامه‌های رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان بود.

انتقاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بانک‌ها

“میر غنی نظری” عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضرورت اصلاح قانون بانک عامل را یادآور شد و افزود:

بانک‌ها با رفتارهای خودسرانه مانع از تحقق اهداف اقتصادی و اشتغال دولت شدند. به‌طوری که با گذشت هشت ماه از سال ریالی از تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی پرداخت نشده است.

میر غنی نظری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: «در شهرستان‌های خلخال و کوثر یک‌هزار و 200 روستا منتظر دریافت این تسهیلات هستند. در حالی که بانک‌ها اصلی‌ترین مانع در پرداخت این تسهیلات بوده و تعلل در این زمینه نیز قابل قبول نیست.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اعلام جزئیات وام 200 میلیونی مسکن روستایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    وام ۱۰۰میلیونی فعلا ۹۰ میلیون گرفتم که هنوز نتونستم دربهایش را هم درست کردم وسقف زدم ومداوم درصدا سیما اعلام میکنن که تفاوت آن را می‌دهند. ودر سودجان شهر کرد هستم .وبنیاد مسکن شهر کرد میگن به شما تعلق نمیگیره. ومیگوین دولت الکی میگه وتفاوت به شما تعلق نمیگیره با اینکه هم پروانه دارم وهم سند تک برگ .

    پاسخ