;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A52 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

در ادامه انتشار نسخه جدید اندروید و رابط کاربری سامسونگ برای گوشی‌های این کمپانی، امروز آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A52 منتشر شد.

سامسونگ به سرعت در حال بروزرسانی گوشی‌های خود به اندروید 13 و رابط کاربری وان یو آی 5 است. بعد از عرضه اندروید 13 و نسخه جدید رابط کاربری برای گلکسی A53، بروزرسانی اندروید 13 برای گلکسی A52 نیز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A52

عرضه سریع اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 برای گوشی‌های سامسونگ همچنان ادامه دارد. بعد از اینکه دستگاه‌های اقتصادی‌تری چون گلکسی A33، گلکسی M32 و M52 به این بروزرسانی تجهیز شدند، حالا نوبت به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سری A سامسونگ رسیده تا آپدیت جدید را دریافت کند.

در حال حاضر بروزرسانی اندروید 13 و One UI 5 برای گلکسی A52 تنها در روسیه عرضه شده اما انتظار می‌رود به سرعت به دیگر مناطق نیز برسد.

آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A52 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

در روسیه، این آپدیت با ورژن A525FXXU4CVJB و وصله امنیتی نوامبر 2022 عرضه می‌شود. گلکسی A52 سال گذشته با اندروید 11 عرضه شد و پس از آن آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد. حال و با آپدیت اندروید 13، این گوشی دومین بروزرسانی عمده نرم‌افزاری خود را دریافت کرده است.

هر چند که گلکسی A52s حتی محبوب‌تر از گلکسی A52 است اما هنوز این آپدیت جدید را دریافت نکرده است. با این حال و با توجه به عملکردی که سامسونگ در عرضه آپدیت Android 13 دارد، انتظار داریم آن دستگاه هم به زودی آپدیت شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره انتشار آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A52 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    من بعد اینکه اپ کردم داخل بیشتر برنامه ها که میرم خودبخود پرت میشم بیرون و اینکه سیم کادت دومم به هیچ وجا به اینترنت وصل نمیشه😑😐فقط علامتش میاد …..

    پاسخ

    A52 g5 دارم بعده آپدیت اندروید ۱۳ پر از باگ و ایراد شده

    پاسخ

    سلام دوستان گوشی من A52 هست برای من امروز آپدیت اندورید۱۳ اومد واقعا عالی شده از همه نظر گوشیم

    پاسخ