;
coinex

طرح فروش بهمن موتور آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش بهمن موتور آذر 1401 به زودی آغاز می‌شود. در این طرح 4 مدل خودروی محبوب از این شرکت برای فروش در نظر گرفته شده است. جزئیات طرح را در ادامه بخوانید.

طرح فروش بهمن موتور آذر 1401، از یکم آذرماه شروع و تا روز جمعه، 4 آذرماه ادامه خواهد داشت. در این طرح، 4 خودروی محبوب فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و پرایم و ریسپکت برای عرضه به بازار در نظر گرفته شده‌اند. این خودروها بر اساس قرعه‌کشی عرضه خواهند شد و برندگان ظرف تنها 30 روز می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید:

طرح فروش بهمن موتور آذر 1401

شرکت بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد خودروهای فیدلیتی ، دیگنیتی و ریسپکت را از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ تا روز جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. در این طرح دیگنیتی پرستیژ برای نخستین بار به بازار عرضه می‌شود.

طرح فروش بهمن موتور آذر 1401
طرح فروش بهمن موتور آذر 1401

در این طرح بهمن موتور مدل‌های مختلف خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی و رسپکت را به مشتریان عرضه می‌کند: فیدلیتی مدل ۵ نفره: ۸۴۴ میلیون تومان، فیدلیتی ۷ نفره: ۸۵۹ میلیون تومان، دیگنیتی مدل پرایم: ۹۳۵ میلیون تومان، دیگنیتی مدل پرستیژ: ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان و ریسپکت: ۷۷۰ میلیون تومان

در این طرح این خودروها با قرعه کشی به فروش می‌رسند و تمام محدودیت‌های قبلی نیز اعمال می‌شود. همچنین بهمن موتور این محصولات را ظرف مدت ۳۰ روز کاری به مشتریان تحویل خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش بهمن موتور آذر 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام . ببخشید جواب قرعه کشی ثبت نام اول آذر کی میاد؟ چرا هیچ کانالی اعلام نکرده

    پاسخ