;
coinex

تاریخ معرفی شیائومی 13 مشخص شد

تاریخ معرفی شیائومی 13 در روز 10 آذر خواهد بود که در کنار رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهد شد. با توجه به نزدیکی به این تاریخ برخی اطلاعات این گوشی فاش شده است.

پیش‌تر شایعه شده بود که تاریخ معرفی شیائومی 13 در ماه نوامبر (آبان ماه) خواهد بود، اما اکنون به نظر می‌رسد که این سازنده گوشی‌های هوشمند تاریخ مشخصی را برای معرفی پرچمدار جدید خود تعیین کرده است و این تاریخ 1 دسامبر (10 آذر ماه) خواهد بود. همچنین شیائومی در این فرصت رابط کاربری MIUI 14 را نیز معرفی خواهد کرد. انتظار داریم که این رابط کاربری در روزهای آینده در تعدادی از گوشی‌های شیائومی ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

تاریخ معرفی شیائومی 13 و رابط کاربری آن

بنابراین عرضه شیائومی 13 قریب الوقوع است، با این حال هنوز تاریخ معرفی آن تایید رسمی نشده است. به نظر می‌رسد افشاگری به نام کارتیکی سینگ، این اطلاعات را تایید کرده است. او در توییتر مدعی شد که پرچمدار جدید این برند چینی در اول دسامبر رونمایی خواهد شد. این تاریخ عرضه کمی دیرتر از آن چیزی است که در ابتدا توسط افشاگری‌ها گزارش شده بود، لازم به ذکر است که پیش‌تر عرضه این گوشی را در ماه نوامبر (آبان ماه) پیش‌بینی کرده بودند.

با توجه به استراتژی گذشته این سازنده گوشی‌های هوشمند در این زمینه، شیائومی 13 اولترا باید کمی دیرتر از سایر مدل‌ها عرضه شود. در حال حاضر، تنها چیزی که می‌دانیم این است که باید در ابتدای سال 2023 یعنی حداکثر تا سه ماهه اول در دسترس باشد. بنابراین برای دیدن مدل رده بالای سری شیائومی 13 باید کمی بیشتر صبر کنیم.

تاریخ معرفی شیائومی 13

در دسترس بودن رابط کاربری MIUI 14 در کنار Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro یکی دیگر از اطلاعات جذابی است که توسط Kartikey Singh فاش شده است. به دلیل حذف احتمالی تبلیغات رابط کاربری، این رابط کاربری هنوز مورد توجه زیادی قرار نگرفته است. بنابراین اعلام تاریخ عرضه آن برای کاربران سایر گوشی‌های هوشمندی که می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند بسیار جالب خواهد بود.

در مورد شیائومی 13، اخیراً جزئیات کمی به بیرون پیدا درز کرده‌اند. البته اطلاعات کاملی در مورد مدل پرو این گوشی در ماه سپتامبر (شهریور ماه) به همراه مشخصات فنی آن فاش شد. که به طور برجسته به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره می‌کرد. در نهایت، توجه داشته باشید که شیائومی ممکن است تصمیم به تغییر نام این سری بگیرد و همه گوشی‌های هوشمند خود را به شیائومی 20 تغییر دهد. در هر حال احتمالا تا چند روز دیگر، در این مورد پاسخ قطعی دریافت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ معرفی شیائومی 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر