;
coinex

تجهیز نسخه‌های پرو آیفون 15 به پورت‌های USB-C متفاوت!

مینگ-چی-کو، تحلیلگر نام آشنا در جدیدترین توییت خود مدعی شد اپل در سال آینده، نسخه‌های پرو آیفون 15 را به پورت USB-C متفاوتی مجهز خواهد کرد.

در حالی که هنوز خیلی زود است تا بدانیم جزئیات آیفون سال آینده چگونه خواهد بود، اما در یک مسئله کاملا مطمئن هستیم؛ آن هم این است که به طور قطع می‌دانیم سری آیفون 15 با درگاه USB-C وارد بازار خواهد شد. اکنون، اخباری منتشر شده که ظاهرا اپل می‌خواهد دو نوع پورت USB-C را در آیفون‌های خود ارائه دهد، یکی که با مدل استاندارد آیفون و آیفون پلاس عرضه می‌شود و دیگری که در نسخه‌های پرو استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اتصال ماهواره ای آیفون 14 فعال شد؛ کاش هیچوقت از آن استفاده نکنید!

نسخه‌های پرو آیفون 15 با پورت USB-C پرو!

آنطور که مینگ-چی-کو گزارش می‌دهد، اپل برای سال آینده از دو درگاه USB-C مختلف در آیفون‌های خود استفاده خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به یک پورت استاندارد USB-C با سرعت انتقال سیمی مجهز خواهند شد که در سرعت، با کانکتور لایتنینگ فعلی برابری می‌کند و در مقابل، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس از USB 3.2 یا تاندربولت 3 پشتیبانی خواهند کرد که سرعت انتقال بهتری خواهند داشت.

تجهیز نسخه‌های پرو آیفون 15 به پورت‌های USB-C متفاوت!

کو این پیش بینی را در یک سری توییت در روز چهارشنبه انجام داد و می‌گوید این اطلاعات از آخرین نظرسنجی او است. (این تحلیلگر به دلیل دریافت اطلاعات از منابع زنجیره تامین شناخته شده است.) طبق پیش‌بینی او، آیفون 15 Pro و 15 Pro Max از USB 3.2 یا Thunderbolt  3 پشتیبانی خواهند کرد. اگر این درست باشد، به این معنی است که آنها می‌توانند داده‌ها را با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهند؛ سرعتی که برای افرادی که از سری Pro برای گرفتن ویدیو و عکس‌های خام ProRes استفاده می‌کنند، یک موهبت است.

کو از مدت‌ها قبل گفته بود که محصول سال 2023 اپل مجهز به پورت USB-C خواهد بود. در ماه مه، او حدس زد که تغییر در پورت می‌تواند سرعت انتقال و شارژ آیفون را بهبود بخشد، اما اکنون به نظر می‌رسد که او جزئیات بیشتری در مورد آن و نحوه استفاده اپل از آن برای کلاس بندی دستگاه‌های خود دارد. از آن زمان، اتحادیه اروپا تمامی شرکت‌ها را موظف کرده است که گوشی‌های جدید در صورت داشتن پورت شارژ، باید به پورت USB-C مجهز شوند (قانونی که اپل به آن اشاره کرده که به سختی از آن پیروی می‌کند)، اگرچه برای اجرای این الزام باید تا پاییز 2024 منتظر ماند.

اگر اپل سرعت انتقال را تنها برای مدل‌های Pro خود ارتقا دهد، لزوماً تعجب‌آور نخواهد بود. امسال، اپل آیفون 14 پرو را به یک تراشه جدید مجهز کرد، در حالی که در مدل‌های پایه به همان تراشه سال گذشته اکتفا کرد. اپل همواره در تلاش است تا راه‌های بیشتری برای متمایز ساختن گوشی‌های سطح بالاتر خود بیابد، که همین امر باعث ایجاد نوعی تعادل در ارزش خرید تمامی مدل‎‌های آیفون خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد یکی از ویژگی‌های احتمالی نسخه‌های پرو آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منابع:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر