;
coinex

با ایده برادرم در تولید کاشی ثروتمند شدم

یکی از موضوعاتی که باعث شد در مدت زمانی کوتاه به ثروت برسم و درآمدم را افزایش دهم استفاده کردن از بهترین و بروز ترین ایده های برادرم، که توسط تیم متخصص و حرفه ای مجموعه ای مطرح می شد بوده به طوری که این ایده ها باعث نوآوری در عرصه تولید کاشی شد و در ادامه می خواهیم برخی از محصولات منحصر به فرد مجموعه را به شما هم معرفی کنیم.

کاشی لعابدار

تزئینات به جای مانده از زمان هخامنشیان حکایت از کاربرد آجرها و کاشی لعابدار رنگین و منقوش و ترکیب آنها دارد، بدنه ساختمان های شوش و تخت جمشید با چنین تلفیقی آرایش شده اند، دو نمونه جالب توجه از این نوع کاشی کاری در شوش به دست آمده که به «شیران و تیراندازان» معروف است. علاوه بر موزون بودن و رعایت تناسب که در ترکیب اجزاء طرح ها به کار رفته، نقش اصلی همچنان حکایت از وضعیت و هویت واقعی سربازان دارد. چنان که چهره ها از سفید تا تیره و بالاخره سیاه رنگ است، وسایل زینتی مانند گوشواره و دستبندهایی از طلا در بردارند و یا کفش هایی از چرم زرد رنگ به پا دارند. از تزئینات کاشی همچنین برای آرایش کتیبه ها نیز استفاده شده است. رنگ متن اصلی کاشی های دوره هخامنشیان اغلب زرد، سبز و قهوه ای می باشد و لعاب روی آجرها از گچ و خاک پخته تشکیل شده است.نمونه های دیگری از این نوع کاشی های لعابدار مصور به نقش حیوانات خیالی مانند «سیمرغ» و یا «گریفن» دارای شاخ گاو، سر و پای شیر و چنگال پرندگان نیز طی حفاری ها به دست آمده است. قطعاتی از قسمت های مختلف کاشی کاری متنوع زمان هخامنشیان در حال حاضر در مجموعه موزه لوور و سایر موزه های معروف جهان قرار دارد.

با ایده برادرم در تولید کاشی ثروتمند شدم

کاشی شش ضلعی

علاوه بر عواملی که در بالا به آنها اشاره شد باید بدانید که امروزه موارد دیگری نیز هستند که می توانند قیمت کاشی شش ضلعی را تغییر دهند؛ به عنوان مثال نوسانات ارزی و اتفاقاتی که می تواند بر تغییر قیمت ارز تاثیرگذار باشد، از جمله عللی هستند که قیمت کاشی ها را تحت تاثیر خود قرار می‌ دهند که در اغلب موارد این تغییرات افزایشی خواهد بود اما گاهی اوقات می‌ تواند سبب افت قیمت کاشی های شش ضلعی هم شوند.در یک سال اخیر قیمت انواع کاشی شش ضلعی طلایی و سایر رنگ بندی های این کاشی ها مانند انواع کاشی شش ضلعی مشکی هم افزایشی و هم کاهشی بوده است، چرا که اگر عواملی که در بالا به آنها اشاره شد با شدت بیشتری اتفاق بیفتند، قیمت این مصالح ساختمانی بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد و هر گاه بازار آرام باشد، قیمت کاشی ها نیز ثابت خواهند بود.

با ایده برادرم در تولید کاشی ثروتمند شدم

کاشی مرجان

گاهی اوقات، یک طراحی یا یک اندازه قرار نیست به خط تولید برگردد و همانطور که گفته می شود، ان را هیچ بار محافظ ندارد و کاشی سرامیک یا اشپزخانه را با قیمت تخفیف می فروشد تا به اصطلاح فروشگاه را صفر کند.عدم کامل بعضی از رنگ ها یا اکسید کننده ها این اتفاق اغلب با کاشی های دیوار رخ می دهد، به عنوان مثال، طرح کاشی مرجان به عنوان ترکیبی از رنگ های تیره با نور فروخته می شود. اکنون با توجه به برخی از خطاها در تولید یا فروش مقادیر باقی مانده از هر رنگ، واحد تولید یا فروشنده تصمیم به فروش با قیمت پایین تر می گیرد.  حذف برخی از عملیات های تولید کالیبره کردن کاشی یا صیقل دادن سطح محصول یا قرار دادن محافظ های گوشه در زمان بسته بندی قطعا مفید است اما در همان زمان، هزینه نهایی تولید افزایش می یابد به طوری که حذف هر کدام از انها می تواند به کاهش قیمت محصول کمک کند در حالی که حضور انها در کیفیت ان بسیار موثر نیست.

با ایده برادرم در تولید کاشی ثروتمند شدم

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر