;
coinex

انتخابات هیئت مدیره و هیئت رئیسه انجمن واردکنندگان موبایل ، تبلت و لوازم جانبی برگزار شد

با برگزاری انتخابات هیئت مدیره و هیئت رئیسه انجمن واردکنندگان موبایل تبلت و لوازم جانبی، رسما اعضای جدید هیئت مدیره و هیئت رئیسه این نهاد انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، در جریان آخرین مجمع عادی این تشکل صنفی و با مشارکت حداکثری اعضای واجد شرایط، انتخابات تعیین هیئت مدیره دور سوم انجام شد و نهایتا از بین 15 کاندیدای هیئت مدیره و سه کاندیدای سمت بازرس، 7 نفر به عنوان منتخب اعضا با بیشترین آرا به عنوان اعضای هیئت مدیره و یک نفر نیز به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: واردات گوشی‌های بالای 600 دلار آزاد می‌شود؟

انتخابات هیئت مدیره و هیئت رئیسه انجمن واردکنندگان موبایل ، تبلت و لوازم جانبی

در این انتخابات، ابراهیم عمرانی، حبیب‌اله اسدی، کیوان حسن‌پور، عبدالمهدی اسدی، حسین روزبه، محسن خردمند و حسین غروی رام به‌عنوان اعضای هیئت مدیره و امیرحسن هشترودی به‌عنوان بازرس، برگزیده شدند. به علاوه با رای اعضا، ابوالفض حیدر و رضا قرباتی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره و احسان بیات نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

انتخابات هیئت مدیره و هیئت رئیسه انجمن واردکنندگان موبایل ، تبلت و لوازم جانبی برگزار شد

بعد از نخستین جلسه هیئت مدیره جدید نیز ابراهیم عمرانی به عنوان رئیس هیئت مدیره، حبیب‌الله اسدی نایب‌رئیس هیئت مدیره، محسن خردمند به عنوان خزانه‌دار، حسین روزبه به عنوان منشی و مهدی عبقری به سمت دبیر به مدت سه سال انتخاب شدند.

تعداد اعضای هیئت‌ مدیره این دوره با توجه به افزایش اعضا و بزرگ شدن خانواده زنجیره تأمین موبایل کشور، از پنج نفر به هفت نفر افزایش یافت تا با مشارکت و هم‌فکری طیف‌های مختلف، موانع پیش روی فعالان برداشته و مطالبات آن‌ها با توان بیشتری پیگیری شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتخابات هیئت مدیره و هیئت رئیسه انجمن واردکنندگان موبایل ، تبلت و لوازم جانبی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر