;
coinex

واکنش ایلان ماسک به استعفای دسته جمعی کارکنان توییتر ؛ برایم مهم نیست!

با توجه به اتفاقات اخیر در شرکت توییتر شاهد واکنش ایلان ماسک به استعفای دسته جمعی کارکنان توییتر بودیم. ماسک درباره این پدیده اعلام کرده که برایم مهم نیست!

معامله بین ایلان ماسک و توییتر از ماه‌ها پیش آغاز شد و نتیجه آن کاملاً دور از انتظار بود. این معامله فراز و نشیب‌ها و جنجال‌های زیادی داشت. اتفاقات زیادی در این ماه‌ها افتاد، از جمله کناره‌گیری ماسک از خرید این شرکت پس از اینکه توییتر نتوانست شرایط مدنظر او را در زمینه اطلاعات کاربران برآورده کند. با توجه به خروج ماسک از معامله، سهام شرکت سقوط کرد و توییتر چاره‌ای جز مراجعه به دادگاه برای مجبور کردن ماسک جهت ادامه معامله نداشت. خوشبختانه، ادامه قضاوت لازم نبود، زیرا ماسک تصمیم خود را تغییر داد و تصمیم گرفت به معامله ادامه دهد. این معامله در ماه گذشته تکمیل شد، اما جنجال‌ها به پایان نرسید.

بیشتر بخوانید: نظرسنجی ایلان ماسک برای بازگشت ترامپ به توییتر ؛ آیا اکانت ترامپ باز می گردد؟

واکنش ایلان ماسک به استعفای دسته جمعی کارکنان توییتر

ایلان ماسک نقش خود را به عنوان مدیر عامل شرکت با برکناری بیشتر مدیران ارشد شرکت آغاز کرد. او همچنین دست به مجموعه‌ای از اقدامات در این شبکه اجتماعی مانند برچسب بحث برانگیز تیک آبی در توییتر بلو زد. او همچنین از یک سری اخراج‌ها برای بازگرداندن شرکت به حالت مناسب و پایان دادن به چیزی که خود «ناهار رایگان» می‌نامید، خبر داد. همانطور که می‌دانید، اکثر کارمندان قدیمی شرکت از مدیریت ماسک راضی نیستند. برخی شرکت را ترک کرده‌اند.

اما واکنش ایلان ماسک به استعفای دسته جمعی کارکنان توییتر چه بود؟ ایلان ماسک در این مورد اعلام می‌کند که نگران خروج بسیاری از کارمندان نیست. به هر حال، کسانی که هنوز در این شرکت کار می‌کنند، امروز شگفت زده شدند. به گزارش بی بی سی، برخی از همکاران این شرکت از بسته شدن موقت بسیاری از دفاتر توییتر شگفت زده شدند. این تصمیم در میان شایعاتی مبنی بر درخواست‌های متعدد جهت استعفا گرفته شده است. ماسک در اکانت توییتر خود نوشت: «خوب ها باقی خواهند ماند، بنابراین من نگران نیستم». توییت‌های او همچنین چند میم و پست کنایه آمیز را نشان می‌دهد که انگار کل این وضعیت را به سخره گرفته است.

واکنش ایلان ماسک به استعفای دسته جمعی کارکنان توییتر

پست‌های تاییدکننده این خبر پس از آخرین مهلت پنجشنبه گذشته صورت گرفت. ایلان ماسک اعلام کرد که اگر کارمندان از سیاست‌های جدید راضی نباشند، تا آن تاریخ فرصت دارند شرکت را ترک کنند. به گزارش رویترز، در طی این مهلت اعلام شده صدها کارمند شرکت را ترک کردند. اما این شرکت عدد دقیقی را ارائه نکرده است. البته کاملا منطقی است که این خبر بد را منتشر نکند.

شب گذشته برخی از کاربران از بی ثباتی در این شبکه اجتماعی خبر دادند. برخی از ایلان ماسک پرسیدند که آیا این پایان شبکه اجتماعی توییتر است؟ با این حال، مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد که توییتر در حال رسیدن به رکوردهای دسترسی است. ولی عدد دقیقی از این موضوع در دسترس نیست.

به نظر می‌رسد که این تازه شروع بسیاری از مناقشات است و بسیاری واقعاً کنجکاو هستند تا مسیری را که ماسک با این شبکه اجتماعی طی خواهد کرد، را ببینند. شایان ذکر است، ایلان ماسک پیش‌تر اعلام کرده که شخصی را برای انتقال رهبری این شبکه اجتماعی به او پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واکنش ایلان ماسک به استعفای دسته جمعی کارکنان توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر