;
coinex

تسهیل فرایند ارسال رشته توییت در توییتر با عرضه قابلیتی جدید!

تغییر فرآیند ارسال رشته توییت در توییتر قابلیت جدیدی است که این پلتفرم بر روی آن کار می‌کند. جزئیاتی از این تغییر و قابلیت جدید را در تکراتو بخوانید.

تغییراتی زیادی را در این مدت کوتاهی که ایلان ماسک پلتفرم توییتر را خریداری کرده است در این پلتفرم شاهد هستیم. حال به نظر می‌رسد که قابلیت ارسال رشته توییت در توییتر نیز یکی از مواردی است که به زودی تغییر می‌کند. با وجود این قابلیت، از این پس، توییت‌های طولانی به صورت خودکار تبدیل به رشته توییت‌هایی با 280 کاراکتری می‌شوند. از آنجا که نوشتن یک رشته توییت در توییتر برای کاربران دشوار است، از این پس با این قابلیت تقسیم توییت‌های طولانی به رشته توییت‌های 280 کاراکتری به صورت خودکار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ واکنش ایلان ماسک به استعفای دسته جمعی کارکنان توییتر ؛ برایم مهم نیست!

فرایند ارسال رشته توییت در توییتر آسان می‌شود

اولین بار اخبار مربوط به این قابلیت توسط محقق برنامه، «جین منچون ونگ» منتشر شد. وی در توضیح قابلیت ارسال رشته توییت در توببتر اعلام کرد که در این قابلیت، ادیتور توییتر زمانی که از محدودیت 280 کاراکتری عبور کند، به طور خودکار متن کاربر را به چند توییت کوچک‌تر تبدیل خواهد کرد.

 ارسال رشته توییت در توییتر ؛

وی در توییت دیگری توضیح داد که توییتر قصد کاهش اصطکاک ایجاد رشته را دارد. البته مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی در دسترس کاربران قرار بگیرد. اما در حال حاضر، کاربران برای ایجاد یک رشته توییت باید روی دکمه + کلیک کنند و سپس مجموعه 280 کاراکتری بعدی خود را ارسال کنند.

مدتی قبل نیز، برخی کاربران با مشکلاتی در ارسال توییت مواجه شده بودند. از جمله این مشکلات می‌توان به موضوع طولانی با 82 توییت درباره سقوط صرافی FTX اشاره کرد. به نظر می‌رسد یکی از دلایل ساده‌سازی فرایند ارسال رشته توییت جدید در توییتر به همین موضوعات و رشته توییت‌های طولانی برگردد. علاوه بر این قابلیت، توییتر قابلیت دیگری تحت عنوان Notes را برای نگارش متون طولانی‌ وعده داده بود که هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارسال رشته توییت در توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر