;
coinex

رد پیشنهاد گزارش جام جهانی توسط عادل فردوسی پور ؛‌ صدای مردم شنیدنی‌تر است!

رد پیشنهاد گزارش جام جهانی توسط عادل فردوسی پور در ساعات اخیر خبرساز شده است. او در گفتگویی کوتاه ضمن تایید این موضوع اظهاراتی جالبی داشته است.

در شرایطی که چند سالی از حذف تلخ عادل فردوسی‌پور و برنامه 90 به نفع محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر می‌گذرد، هرازگاهی سخن از بازگشت عادل به تلویزیون در میان بوده است. البته که هر بار این موضوع از طرف یکی از طرفین این بحث رد شده، اما در هر حال دوستداران عادل مشتاق دیدن حضور او در قامت مجری یا شنیدن گزارش‌هایش هستند. با این وجود این بار عادل پیشنهادهای مطرح شده برای گزارش جام جهانی را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: جاسوسی قطر از تماشاگران جام جهانی با هوش مصنوعی!

رد پیشنهاد گزارش جام جهانی توسط عادل فردوسی پور

رد پیشنهاد گزارش جام جهانی توسط عادل فردوسی پور ؛‌ صدای مردم شنیدنی‌تر است!
واکنش عادل به پیشنهاد گزارش بازی های جام جهانی

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور، در هفته‌های اخیر، پیشنهادهای متعددی برای گزارش بازی‌های جام‌جهانی دریافت کرده اما به همه آن‌ها جواب رد داده است. او در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تایید این موضوع گفت:

پس از نزدیک به چهار سال ممنوعیت، گفتند جام جهانی را گزارش کن .در دورانی که ایران عزیز در ماتم و اندوه فرزندان خود نشسته ،صدای مردم از هر صدایی شنیدنی تر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واکنش عادل فردوسی پور به پیشنهاد گزارش بازی های جام جهانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر