;
coinex

جهش یک پله‌ای شیائومی؛ شیائومی 14 به جای شیائومی 13 از راه می‌رسد!

برنامه عرضه پرچمدار بعدی شیائومی، سری شیائومی 13، ممکن است با تغییراتی روبرو شده و شاهد شیائومی 14 به جای آن باشیم. اکنون برخی مشخصات آن نیز فاش شده است.

انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود را معرفی کند که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره خواهند برد. تاکنون، شایعاتی درباره گوشی‌های پرچمدار بعدی شیائومی با نام‌های آزمایشی مانند شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو منتشر شده است. با این حال، با توجه به شواهد جدیدی که در Weibo منتشر شده است، احتمال می‌رود که این گوشی‌ها با نام‌های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی شیائومی 13 مشخص شد

برخی مشخصات شیائومی 14

اکنون تصویری از کارتن جعبه‌های خرده‌فروشی شیائومی 14 در Weibo دست به دست می‌شود. علاوه بر این، تصویر دیگری که در Weibo در حال انتشار است به مشخصات کلیدی این گوشی اشاره می‌کند. در این تصویر به Xiaomi 14 و شماره مدل آن 2211133C اشاره شده است.

شیائومی 14

این تصویر نشان می‌دهد که گوشی بر روی سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری MIUI 14.0.2.0 اجرا شده و دارای پچ امنیتی اندروید برای ماه اکتبر (مهر ماه) است. همچنین این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و 12 گیگابایت رم است.

شیائومی 14

البته هنوز صحت تصاویر بالا تایید نشده است. از این رو، بهتر است منتظر گزارش‌های جدیدتر باشید تا ببینید آیا گوشی‌های پرچمدار بعدی این برند چینی، شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو خواهند بود یا خیر. با این حال، این احتمال وجود دارد که شیائومی از عدد 13 را برای گوشی‌های پرچمدار خود چشم‌پوشی کند، زیرا به باور برخی کشورها این یک عدد منحوس محسوب می‌شود.

به احتمال زیاد شیائومی تاریخ عرضه گوشی‌های پرچمدار بعدی خود را در هفته آینده تایید خواهد کرد. انتظار می‌رود این سری دارای دو گوشی باشد، یکی با اندازه کوچک‌تر و صفحه‌نمایش 6.26 اینچی و دیگری با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی خواهد بود.

انتظار می‌رود که هر دو گوشی با رابط کاربری جدید MIUI 14 عرضه شوند. گزارش اخیر نشان می‌دهد که این شرکت پیش‌تر آزمایش این دو گوشی را به صورت داخلی در بازارهای آسیایی آغاز کرده است. این امر نشان می‌دهد که این گوشی‌ها ممکن است به زودی وارد بازار جهانی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه شیائومی 14 به جای گوشی شیائومی 13 و برخی مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر