;
coinex

مشخصات احتمالی وان پلاس 11 فاش شد

مشخصات احتمالی وان پلاس 11 که جزء مهم‌ترین پرچمدارهای سال 2023 است، فاش شد. در این مطلب به بررسی اطلاعات به دست آمده از این گوشی می‌پردازیم.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع خبری معتبر (Digital Chat Station)، وان پلاس 11 یک قاب فلزی با بدنه سرامیک دارد. حداکثر رم این دستگاه 16 گیگابایت است. این در حالیست که حداکثر رم وان پلاس 10 پرو 12 گیگابایت بود. به گفته همین منبع خبری، وان پلاس 11 اولین گوشی مجهز به حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 است. سرعت انتقال داده‌ها با این فناوری نسبت به نسخه 3.1 آن که نسخه فعلی بوده، دو برابر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مشخصات احتمالی وان پلاس 11

بدون شک مشخصات ذکر شده برای نسل جدید پرچمدارهای وان پلاس جالب و قابل توجه هستند؛ هر چند قبلاً استفاده از سرامیک را در وان پلاس ایکس – و چند مدل از محصولات اوپو که حالا با وان پلاس ادغام شده – دیده بودیم.

مشخصات احتمالی وان پلاس 11
وان پلاس 10 پرو

با وجود معتبر بودن منبع این خبر، همانطور که همیشه گفته شده نمی‌توان نسبت به صحت این شایعات مطمئن بود چون احتمال تغییر برنامه‌ها وجود دارد. یک افشاگر دیگر هم که معمولاً پیش‌بینی‌های درستی انجام می‌دهد (Max Jambor) گفته که وان پلاس 11 با بدنه سرامیک ساخته نمی‌شود.

اما Jambor با شایعه مربوط به فناوری UFS 4.0 موافق است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که وان پلاس تا حد ممکن از جدیدترین فناوری برای محصول رده بالای خودش استفاده کرده است. انتظار می‌رود که این گوشی در اولین ماه‌های سال 2023 رونمایی شود.

چشم‌انداز سال 2023 برای وان پلاس

وان پلاس در سال‌های اخیر در زمینه عرضه گوشی‌های جدید منسجم عمل نکرده؛ چه در دوره شیوع کرونا و چه از نظر ادغام با اوپو و رویدادهای مختلف دیگر. بنابراین نمی‌توانیم پیش‌بینی قاطع و مطمئنی درباره برنامه‌های این شرکت برای سال 2023 داشته باشیم. در سال 2022 وان پلاس 10 پرو، وان پلاس 10T، وان پلاس نورد 2T و وان پلاس نورد CE 2 رونمایی شدند و همانطور که از این فهرست مشخص است، وان پلاس بیشتر متمرکز بر گوشی‌های میان رده بوده و فقط وان پلاس 10 پرو پرچمدار محسوب می‌شود.

به دلایلی که هنوز مشخص نشده، وان پلاس 10 معمولی تولید و عرضه نشد. شاید وان پلاس حس کرده که وان پلاس 10 پرو نام جذاب‌تری است یا اینکه برنامه این شرکت برای رونمایی از گوشی در سال جاری پر شده است.

ممکن است در سال 2023 شاهد تغییر شرایط باشیم. در این سال وان پلاس 11 عرضه می‌شود اما وان پلاس 11 پرو خیر؛ البته بعضی از امکانات مدل پرو در مدل معمولی وان پلاس 11 وجود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این مشخصات احتمالی وان پلاس 11 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر