;
coinex

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 فاش شد

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 از جمله ظرفیت باتری، پردازنده، دوربین و سایر اطلاعات این گوشی توسط یکی از افشاگران شناخته شده فاش شد.

ظاهراً وان پلاس در حال کار روی جدیدترین مدل از سری وان پلاس Ace است. اوایل این ماه اطلاعاتی از این گوشی فاش شد و حالا شاهد انتشار مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 هستیم که در ادامه مطلب این مشخصات را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مشخصات احتمالی وان پلاس 11 فاش شد

مروری بر مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2

طبق گزارش‌هایی که قبلاً منتشر شده بود، وان پلاس در حال کار روی مدل Ace 2 است که ممکن است با اسم ریلمی جی‌تی نئو 5 عرضه شود. حالا اطلاعاتی که توسط یکی از افشاگران شناخته شده در توییتر (Yogesh Brar) منتشر شده، یکسری از مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 را فاش کرده است. گفته شده که این گوشی با نمایشگر 6.7 اینچی Fluid AMOLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد، ساخته شده است. همچنین نمایشگر این دستگاه یک برش پانچ هول هم برای دوربین سلفی دارد.

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2
مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2

طبق این گزارش‌ها، وان پلاس Ace 2 به تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز شده و ظرفیت رم آن 8، 12 و 16 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 یا 256 گیگابایت است. این دستگاه با اندروید 13 و رابط کاربری ColorOS عرضه می‌شود. پشت دستگاه هم یک دوربین سه تایی قرار خواهد داشت که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی است.

در این خبر ادعا شده که دوربین جلوی این گوشی 16 مگاپیکسلی است. همچنین به گفته این افشاگر، وان پلاس Ace 2 یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 100 وات دارد. نکته جالب این است که در نسل قبلی Ace قابلیت پشتیبانی از شارژ 150 واتی وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر