;
coinex

طرح مجلس برای مجازات دانشجویان هنجارشکن در آستانه تصویب است

آیا طرح مجلس برای مجازات دانشجویان هنجارشکن با جزئیات جریمه نقدی و 10 سال ممنوع‌الخروجی تصویب می‌شود؟ جزئیات ابن خبر را در تکراتو بخوانید.

به اعتقاد رسانه‌های رسمی، در ناآرامی‌های اخیر که در کشور دیده می‌شود، دانشجویان نیز سهم بزرگی داشته‌اند. مسئولین از حضور دانشجویان با عنوان هنجارشکنی یاد می‌کنند. حالا طرح مجلس برای مجازات دانشجویان هنجارشکن در حال تصویب است. البته پیش‌بینی می‌شود که دانشجویان هنجارشکن در صورت ابراز پشیمانی، بتوانند شامل تخفیف در جزای خود شوند. اما مجازات دانشجویان هنجارشکن چیست؟ جمعی از نمایندگان مجلس طرحی را ارائه کردند که طبق آن دانشجویان در صورت هنجارشکنی در دانشگاه محکوم به پرداخت جزای نقدی و 10 سال ممنوع‌الخروجی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: راه اندازی دفتر نیروهای مسلح در دانشگاه ، از تعامل تا تسهیل ؛ ماجرا چیست؟

طرح مجلس برای مجازات دانشجویان هنجارشکن

در همین راستا خبرگزاری فارس نوشت: «جمعی از نمایندگان مجلس و کارشناسان طرحی را تدوین کرده‌اند که در صورت هنجارشکنی دانشجویان در دانشگاه‌ها و ارتکاب جرائمی همچون ایجاد آشوب و بلوا، تخریب اموال، فحاشی و توهین به مقدسات در دانشگاه ها و هرگونه اقدامی که در روند ماموریت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه اخلال ایجاد کند، ضمن صدور احکام انضباطی، متخلفین را محکوم به پرداخت کل هزینه های تحصیل در آن مقطع آموزشی کنند.»
طرح مجلس برای مجازات دانشجویان هنجارشکن
اگرچه طرح مذکور توسط تعدادی از نمایندگان مجلس امضا شده است اما هنوز تصویب نشده است. طبق اعلام نمایندگان در صورت ابراز پشیمانی توسط دانشجویان از اقدامات هنجارشکانه، مجازات ذکر شده کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح مجلس برای مجازات دانشجویان هنجارشکن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر