;
coinex

بازطراحی پنل پشتی ردمی K60 ؛ رندرهای جدید را ببینید

تصاویر جدیدی در اینترنت منتشر شده که بازطراحی پنل پشتی ردمی K60 را نشان می‌دهد. در این مطلب همه اطلاعات به دست آمده از این سری ردمی را بررسی می‌کنیم.

ردمی اخیراً در چین از سری ردمی نوت 12 رونمایی کرد. انتظار می‌رود که قبل از پایان سال میلادی جاری، این شرکت از یکی از گوشی‌های سری ردمی K60 در چین رونمایی کند. حالا رندرهای جدیدی از K60 در اینترنت منتشر شده که نشان دهنده بازطراحی پنل پشتی ردمی K60 نسبت به سری K50 هستند. قبل از ادامه مطلب لازم به ذکر است که هنوز نمی‌توان این تصاویر را تأیید کرد. بنابراین مشخص نیست که این رندر توسط طرفداران این برند منتشر شده یا واقعاً مربوط به این محصول است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ردمی در بازار ایران

بازطراحی پنل پشتی ردمی K60

ردمی K60 یک نمایشگر صاف با یک پانچ هول در قسمت مرکز جلوی آن دارد. حاشیه‌های این گوشی نسبت به آنچه از گوشی‌هایی در این بازه قیمت انتظار می‌رود، کمی ضخیم‌تر است. در لبه سمت راست این گوشی دکمه صدا و یک دکمه پاور قرار دارد که به نظر می‌رسد اسکنر اثر انگشت هم در آن ادغام شده باشد. ماژول دوربین پشت دستگاه هم مستطیل شکل و دارای لبه‌های گرد است. بعد از دوربین اول، یک لنز بزرگتر و یک دوربین مربع شکل قرار دارد.

بازطراحی پنل پشتی ردمی K60
رندر ردمی K60

طبق گزارشات، ردمی K60 یک نمایشگر 120 هرتزی 6.67 اینچی AMOLED دارد و مجهز به چیپ‌ست دایمنسیتی 8200 خواهد بود. باتری این گوشی 5500 میلی‌آمپر ساعتی و دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات است. دوربین اصلی پشت ردمی K60 یک دوربین 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 با قابلیت پشتیبانی از فناوری لرزشگیر اپتیکال IOS است.

مشخصات فاش شده برای ردمی K60، آیکو نئو 7 SE را که مجهز به چیپ‌ست دایمنسیتی 8200 بود به چالش کشیدند. انتظار می‌رود که سری K60 شامل مدل‌های دیگری مثل K60 پرو و K60 گیمینگ هم باشد. این دو دستگاه به ترتیب مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازطراحی پنل پشتی ردمی K60 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر