;
coinex

اختلال در سیستم کپی رایت توییتر و آپلود کامل فیلم‌های سینمایی!

گزارش‌هایی از اختلال در سیستم کپی رایت توییتر منتشر شده است. به نظر می‌رسد با این اختلال حالا کاربران مشغول انتشار فیلم‌های کامل هستند.

پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، این پلتفرم دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفته است. علاوه بر این تغییرات مشکلات بسیاری در این پلتفرم دیده می‌شود. اخیرا شاهد اختلال در سیستم کپی رایت توییتر هستیم. این اختلال اسباب آپلود فیلم‌های کامل در قسمت‌های 2 دقیقه‌ای را برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم کرده است. این پلتفرم علی‌رغم اخراج و استعفای بسیاری از کارمندانش، هنور در حال فعالیت است. هرچند به نظر می‌رسد مشکلات بسیاری در سر راه توییتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: تسهیل فرایند ارسال رشته توییت در توییتر با عرضه قابلیتی جدید!

اختلال در سیستم کپی رایت توییتر و آپلود کامل فیلم‌های سینمایی!

وبسایت فوربز از اختلال در عملکرد سیستم کپی رایت توییتر خبر داد. طبق گزارش‌های این وبسایت در پی این اختلال، یکی از کاربران موفق به آپلود فیلم «The Fast and the Furious: Tokyo Drift» به‌طور کامل در 50 قسمت 2 دقیقه‌ای شده است. البته این حساب در حال حاضر از دسترس خارج شده است. به نظر می‌رسد تعلیق حساب کاربری رویکرد جدید توییتر برای برخورد با عدم رعایت حق کپی رایت توییتر است.

سیستم کپی‌ رایت توییتر

البته طبق گزارش‌ها این تعلین تنها چند ساعت طول کشیده است و پس از آن کاربران موفق به مشاهده محتواهای منتشر شده در این حساب شدند. لذا با این شرایط همچنان اختلال سیستم کپی رایت در توییتر ادامه دارد. علاوه بر این حساب، حساب‌های دیگری نیز در حال آپلود فیلم‌های کامل در قسمت‌های دو دقیقه‌ای در یک رشته توییت هستند. اگرچه ایلان ماسک با ایجاد قابلیت‌های جدید برای کسب رضایت کاربران تلاش می‌کند، اما ادامه این اختلال به هیچ‌وجه به نفع توییتر نخواهد بود و شرایط سختی را برای این پلتفرم به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اختلال در سیستم کپی رایت توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر