;
coinex

دانلود بازی های موبایل با لینک مستقیم و رایگان

به نقل سایت گیمفا از وب سایت پارسی گیم، گوشی های هوشمند و بازی های موبایل بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما انسان‌ها هستند و ما روزانه ساعات زیادی از اوقات فراغت خود را با بازی های موبایل سرگرم هستیم.

تجربه بازی های گوشی به لطف پیشرفت سخت‌افزاری آن‌ها دست‌کمی از سایر پلتفرم‌ها ندارد. امروز برای دانلود بازی اندروید مراجع بسیاری وجود دارد که در آن می‌توان جدیدترین بازی های گوشی و اندروید را پیدا کرده، نصب کرد و از تجربه آن‌ها لذت برد. همراه باشید با معرفی جدیدترین بازی های اندروید.

دانلود بازی های اندروید جدید

بازی های گوشی و اندروید امروزه یکی از پرمخاطب‌ترین بازی ها در این صنعت هستند و به دلیل آسان بودن دسترسی به آن‌ها و تنوع بالای هر ژانر، می‌توانند سلیقه‌های مختلفی را راضی نگه دارند. مهم نیست چه سنی داشته باشید یا اینکه بازی را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید، تا زمانی که یک گوشی موبایل در اختیار دارید، گیمر حساب می‌شوید؛ تنوع زیادی میان بازی های اندروید مشاهده می‌شود و انواع و اقسام ژانرها و دسته‌بندی‌ها را داریم که هرکدام طرفداران خودشان را دارند. از پابجی موبایل و بازی‌ های بتل رویال گرفته تا بازی های اکشنی مشابه کالاف دیوتی موبایل، هر کدام میلیون‌ها نفر را روزانه سرگرم می‌کنند.

پرطرفدارترین بازی های اندروید

اگر بخواهیم برخی از پرطرفدارترین ژانرها در بازی های گوشی را بررسی کنیم، بازی های اکشن، بتل رویال، ماجراجویی و مبارزه ای جز آن‌ها هستند. تجربه شلیک با انواع سلاح‌ها در بازی کال آف دیوتی موبایل، ژانر بتل رویال در بازی پابجی موبایل و فورتنایت و همچنین بازی های مبارزه ای پرطرفداری مثل مورتال کامبت و همچنین Street Fighter همگی در گوشی‌های موبایل حضور داشته و شما را ساعت ها سرگرم می‌کنند. بازی مبارزه ای اندروید از جمله ژانرهای بسیار پرطرفدار است.

در این حالت بازی‌کننده یک شخصیت را کنترل می‌کند و درگیر مبارزه تن به تن با رقیب می‌شود. این نوع بازی میان دوستان بسیار محبوب است و شخص می‌تواند با کنترل رقیب، مبارزاتی جذاب و مهیج را همراه دوست خودش تجربه کند. معمولاً تمرکز این ژانر از بازی موبایل روی هنرهای رزمی است و کمتر از تفنگ استفاده می‌شود.

دانلود بازی اندروید

گرافیک خارق‌العاده بازی های اندروید

شاید قبلاً اگر اسم بازی گوشی می‌آمد، ذهن همه به سمت گرافیک‌های ساده و پیکسلی دوبعدی می‌رفت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش قدرت پردازش گوشی‌های هوشمند، می‌توان با دانلود بازی های اندروید، چیزی نزدیک به سایر پلتفرم‌های بازی های کامپیوتری را از لحاظ گرافیک، روی گوشی تجربه کرد. بازی های اندروید امروزه به قدری زیبا و با گرافیک چشم‌نواز ارائه می‌شوند که گاهی فراموش می‌کنید در حال تجربه یک بازی روی گوشی موبایل خود هستید. از جمله گرافیکی‌ترین بازی های اندروید می‌توان به بازی Asphalt 9، Garena Free Fire Max و همچنین کال آف دیوتی موبایل اشاره کرد.

سبک مختلف بازی های اندروید

دنیای بازی های اندروید مملو از سبک‌های مختلف است و مانند سایر پلتفرم‌ها، می‌توان بازی های ترسناک، اکشن، ماجراجویی و … را در میان آن‌ها پیدا کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی بازی های اندروید، تنوع بالای آن‌ها در میان این سبک‌ها است. شما امروز می‌توانید کال آف دیوتی که یک بازی شوتر اول‌شخص است را هم در گوشی خود تجربه کنید و یا حتی انواع بازی های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری را نیز داشته باشید. از ماجراجویی و حل پازل گرفته تا بازی های موزیکال، آرکید، بتل رویال، ورزشی، کارتی و … در میان جدیدترین بازی های گوشی مشاهده می‌شوند. در ادامه برخی از پرطرفدارترین بازی های موبایل را معرفی می‌کنیم.

بازی های اندروید آرکید، نوستالژیک و هیجان‌انگیز

آرکید از دیگر ژانرهای بازی های موبایل به حساب می‌آید که مدت‌هاست میان گیمرها شناخته می‌شود. مطمئنم همه شما یک بار هم که شده بازی Crossy Road را دانلود کرده‌اید و این مرغ پیکسلی را از خیابان‌های شلوغ عبور داده‌اید. بازی آرکید موبایل تقریباً هیچ پایانی ندارد و تا زمانی که بازیکن بتواند ادامه دهد، دنبال خواهد شد.

هدف نهایی سرگرم شدن و کسب بالاترین امتیاز ممکن است. رشد محبوبیت این ژانر با بازی فراگر شناخته شد و دورانی بود که بازی های آرکید و دستگاه‌های بزرگ، میلیون‌ها نفر را به خود جلب می‌کردند. می‌توانید با دانلود بازی موبایل Fruit Ninja یا Streets of Rage، مهیج‌ترین دقایق عمرتان را تجربه کنید.

دانلود بازی های اندروید سبک کارتی

بازی کارتی یکی از بهترین انواع سرگرمی است. بشر در طی تاریخ با کارت‌ها، بازی‌های فوق‌العاده‌ای ساخته است و این بازی‌ها آنقدر طرفدار دارند که عده زیادی سالانه به خاطر آن‌ها ورشکست می‌شوند. کمتر کسی پیدا می‌شود که در عمرش یک بار به دانلود بازی های اندرویدی کارتی نپرداخته و همراه دوستانش، رقابتی مهیج را تجربه نکرده باشد. با پیشرفت بازی اندروید و توجه بازی‌سازها به آن‌ها، دیگر نیازی به داشتن کارت نیست و می‌توانید بهترین بازی‌ها با بهترین طراحی و قابلیت‌ها را در جیب خود حمل کنید و هر جا که می‌روید از بهترین نوع سرگرمی لذت ببرید.

نمونه یک بازی کارتی اندروید بی‌نظیر با ویژگی‌های متنوع و آپدیت‌های منظم، کلش رویال است. این بازی کارتی طراحی مناسبی دارد و هر بار شما را با دشمنی قدر روبه‌رو می‌کند و هوش و ذکاوت شما را به چالش می‌کشد. این بازی کارتی از شما یک استراتژیست می‌سازد و در عین حال شما و دوستانتان را سرگرم می‌کند.

اندروید

دانلود بازی های گوشی سبک شبیه ساز

بازی شبیه ساز یکی از ژانرهای بسیار محبوب و پرطرفدار میان عاشقان بازی کامپیوتر و بازی موبایل است که هر بار به کیفیت و جزئیات آن افزوده می‌شود. دنیای امروزه به اندازه‌ای پیچیده است که یادگیری اعمال جدید با یک بازی می‌تواند کمک زیادی به فهم مسائل در واقعیت کند.

بازی شبیه ساز اندروید در طعم و رنگ‌های متفاوتی منتشر شده است. شما می‌توانید بازی Sims Mobile را دانلود کنید و زندگی واقعی را شبیه‌سازی کنید یا اینکه با دانلود بازی Real Flight Simulator، پرواز به اقصی نقاط دنیا را تجربه کنید و حتی اگر زرنگ باشید به یک خلبان مجازی تبدیل شوید. اگر هم به مزرعه‌داری و گل و گیاه علاقه دارید؛ بازی Stardew Valley برای موبایل، تجربه بسیار جالبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی های گوشی، سرچشمه سرگرمی بی‌نهایت

در این مطلب سعی شد جدیدترین بازی های اندروید و ژانرهای پرطرفدار معرفی شود، ویژگی‌های تازه بازی های موبایل بیان شده و علت محبوبیت آن‌ها بررسی شود. امروزه به سادگی می‌توانید با دانلود بازی های اندروید، گوشی موبایل هوشمند خود را به یک پلتفرم مناسب گیم تبدیل کرده و در اوقات فراغت، ساعت ها سرگرم شوید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر