;
coinex

چگونه خیلی آسان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

چگونه خیلی آسان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ روزگار کنونی، بدون شک به کسب و کارهای اینترنتی تعلق دارد؛ کسب و کارهایی که محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین، 24 ساعته و در 7 روز هفته به مخاطبان خود ارائه می‌دهند و تلاش می‌کنند تمام محدودیت‌های خرید را از پیش پای مخاطبان خود بردارند.

در شرایط کنونی بسیاری از کسانی که می‌خواهند بیزینس راه‌اندازی کنند، کسب و کار آنلاین را ترجیح می‌دهند و تعداد زیادی از کسب و کارهای حضوری هم دارند تلاش می‌کنند که خدمات خود را به صورت آنلاین هم عرضه کنند. اولین گام برای اینترنتی کردن کسب و کار، راه‌اندازی وب‌سایت است. در صورتی که شما هم می‌خواهید یک بیزینس حرفه‌ای داشته باشید، لازم است نخستین گام را با آموزش طراحی سایت بردارید.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد شیوه راه‌اندازی کسب و کار و فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم و توضیحات کاملی در مورد اهمیت آموزش طراحی سایت ارائه دهیم. در صورتی که شما هم می‌خواهید کسب و کار آنلاین خود را خیلی آسان و سریع راه اندازی کنید و یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و متمایز داشته باشید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

آموزش طراحی سایت ؛ نخستین گام در مسیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای، ابتدا لازم است برای  آموزش طراحی سایت وقت بگذاریم و این مهارت را به صورت درست، دقیق و تخصصی یاد بگیریم. در گذشته که سیستم‌های مدیریت محتوا (به اختصار CRM) وجود نداشت یا مثل امروز معروف و متداول نشده بود، افراد مجبور بودند کلی برنامه‌نویسی کنند تا بتوانند یک وب‌سایت ساده و ابتدایی طراحی کنند؛ ولی امروز به لطف وجود سیستم مدیریت محتوای وردپرس، خیلی راحت و سریع می‌توانیم سایت مورد نظر خود را طراحی کنیم.

البته توجه داشته باشید که آموزش طراحی سایت ، تنها نخستین گام برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است و با یادگیری این مهم، موفقیت شما به هیچ عنوان تضمین نمی‌شود. لازم است شیوه مدیریت سایت و فروش محصولات را هم یاد بگیرید. مجموعه همیار آکادمی به عنوان یکی از پیشگامان حوزه کسب و کار اینترنتی در کشور، دوره آموزشی جامع وبمستران هوشمند را طراحی و پیاده‌سازی کرد تا بتواند شیوه راه اندازی و موفقیت یک کسب و کار اینترنتی را به علاقمندان و کارآفرینان آموزش دهد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این دوره ارائه خواهیم کرد.

دوره وبمستران هوشمند؛ دوره‌ای جامع برای آموزش چم و خم کسب و کار اینترنتی

دوره جامع وبمستران هوشمند دوره‌ای است که 0 تا 100 کسب و کار اینترنتی را به صورت کامل به شما آموزش می‌دهد. پس از شرکت در این دوره بی‌نظیر، دیگر هیچ سوالی در زمینه راه اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی نخواهید داشت و می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی درجه یک و کامل برای خودتان راه اندازی کنید.

چگونه خیلی آسان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

خیلی از افراد تصور می‎کنند که با آموزش طراحی سایت می‌توانند یک کسب و کار خوب راه اندازی کنند، آن کسب و کار را مدیریت کنند و خیلی سریع به فروش برسانند. این در حالی است که آواز دهل از دور خوش است! چون در حال حاضر خیلی از کسب و کارها، وب‌سایت خود را راه اندازی کرده‌اند و در فاز فروش هستند. در نتیجه کنار زدن و سبقت گرفتن از آن‌ها، کار آسانی نیست و به دانش و تخصص احتیاج دارد.

موفقیت در حوزه  کسب و کار اینترنتی، روز به روز دشوارتر می‌شود؛ ولی اگر دانش لازم برای مدیریت بیزینس آنلاین خود را داشته باشید، شک نکنید که با تلاش و کوشش، خیلی سریع می‌توانید سهم قابل توجهی از بازار را به خودتان اختصاص دهید.

دوره جامع وبمستران هوشمند به شما یاد می‌دهد که سایت و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید، رنک قابل قبولی از گوگل بگیرید و بازدیدکنندگان و مخاطبان هدف را به سمت سایت خود جذب کنید، امنیت وب‌سایت خود را تا حد امکان بالا ببرید تا بتوانید جلوی هک شدن و از بین رفتن کسب و کار خود را بگیرید و محصولات و خدمات خود را به مشتریان بفروشید. حتی شیوه اخذ مجوزهای لازم برای کسب و کار اینترنتی هم در این دوره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مجموعه همیار آکادمی و آقای علی حاجی محمدی، مدیرعامل این مجموعه، سال‌های سال است که در حوزه  فرهنگ‌سازی کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنند و به خوبی با نیازهای آموزشی این حوزه آشنا هستند؛ از این رو دوره جامع وبمستران هوشمند را به گونه‌ای طراحی و اجرا می‌کنند که تمام سرفصل‌های لازم برای آموزش کسب و کار اینترنتی را  شامل شود. در ادامه به سرفصل‌های اصلی دوره وبمستران هوشمند می‌پردازیم:

گام صفر (قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی): طراحی ایده و ساختار کسب و کار

یکی از مشکلات اصلی افرادی که می‌خواهند کسب و  کار اینترنتی راه بیندازند این است که نمی‌دانند سراغ چه محصولات و خدماتی بروند و از کجا شروع کنند. مجموعه همیار آکادمی قبل از آموزش طراحی سایت می‌کوشد شیوه ایده‌پردازی و اصول آن را به مخاطبان آموزش دهد و به آن‌ها یاد بدهد که ساختار و بوم کسب و کار خود را طراحی کنند.

گام اول: آموزش طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

یکی از بخش‌های اصلی دوره وبمستران هوشمند، بخش آموزش طراحی سایت است. در این بخش، شیوه طراحی سایت، راه‌اندازی و تنظیمان ظاهری سایت را خواهید آموخت. همچنین یاد می‌گیرید که سایت خود را در صورت تمایل به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید.

یک نکته خیلی خیلی مهم در مورد قابلیت جدید دوره وبمستران هوشمند!

مجموعه همیار آکادمی در اقدامی جدید و برای راحتی بیشتر دانشجویان دوره وبمستران هوشمند، قابلیت نوینی را به این دوره اضافه کرده است: دانشجویانی که در این دوره شرکت کنند، یک نسخه ساده و آماده سایت با دامنه در اختیارشان قرار می‌گیرد تا بتوانند این سایت آماده را در حین گذراندن دوره وبمستران هوشمند به هر شکلی که تمایل داشتند تغییر دهند. کاربران می‌توانند در ادامه، محصولات مورد نظر خود را به این سایت اضافه کنند و وارد فاز فروش و درآمدزایی شوند. این سایت آماده در کمتر از 48 ساعت آماده می‌شود و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

مزیت قابلیت جدید دوره وبمستران هوشمند این است که دیگر نیازی نیست دانشجویان نگران طراحی و راه‌اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی خود باشند. همیار آکادمی با این قابلیت جدید قصد دارد که به فرایند فروش و درآمدزایی دانشجویان دوره وبمستران هوشمند، سرعت ببخشد.

گام دوم: آموزش عکاسی و انجام کارهای گرافیکی محصولات سایت

عکاسی و گرافیک محصول پس از طراحی سایت، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که یک مدیر کسب و کار اینترنتی باید بلد باشد تا بتواند ویترین محصولات خودش را به بهترین و زیباترین شکل ممکن بچیند. گاهی مواقع تصاویر به قدری قدرتمند هستند که می‌توانند به تنهایی به جای هزاران کلمه با مشتری حرف بزنند و خودشان را به او معرفی کنند.

البته در این بخش شیوه تصویربرداری از محصولات و ویرایش آن‌ها با موبایل آموزش داده می‌شود تا در ابتدای کسب و کار خود مجبور نشود کلی هزینه دوربین بدهید و بتوانید با کمترین هزینه ممکن، بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر را محصولات خود بگیرید. در این بخش از دوره وبمستران هوشمند، طراحی بنر و لوگو برای سایت هم آموزش داده می‌شود تا بتوانید لوگوی سایت را هم خودتان هر طور که مایل هستید طراحی کنید. با این کار برای طراحی لوگو هم هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

گام سوم: بهینه‌سازی حرفه‌ای سایت (از نظر سرعت و امنیت)

در این گام که یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که پس از آموزش طراحی سایت باید برداریم، سراغ بهینه‌سازی حرفه‌ای سایت خود می‌رویم و سرعت و امنیت آن را  تا حد امکان بهبود می‌بخشیم. میزان سرعت سایت هم روی سئو تأثیر دارد و هم بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در صورتی که سرعت سایت پایین باشد، بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه دلسرد می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که از سایت ما خارج شوند. اینجاست که گوگل هم نسبت به ما بی‌اعتماد می‌شود و ممکن است سایت ما را در صفحه دوم یا حتی سوم نتایج جستجوی خود قرار دهند و در این صورت، احتمال فروش‌مان به شدت کاهش خواهد یافت.

بهبود امنیت سایت هم در همین مرحله انجام می‌شود. کسب و کار اینترنتی هم مثل کسب و کار حضوری نیاز به امنیت دارد. در صورتی که امنیت سایت خود را تا حد امکان بالا نبریم، هکرها کسب و کارمان را تخریب می‌کنند و آن موقع تمام تلاش‌هایمان هدر خواهد رفت.

تدریس این گام بر عهده آقای امیر عصاری است که سال‌ها دبیر سایت جام جم کلیک و عضو تحریریه ضمیمه کلیک روزنامه جام جم بوده است. او در زمینه مشاوره IT و کسب و کار اینترنتی هم فعالیت می‌کند و در حال حاضر مدیر مجموعه ژاکت است.

گام چهارم: سئوی حرفه‌ای سایت (داخلی و خارجی)

دانش سئو یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین مهارت‌ها برای مدیریت و پیشبرد کسب و کار اینترنتی است. در صورتی که پس از آموزش طراحی سایت ، شیوه سئوی داخلی و خارجی سایت خود را یاد نگیریم و اقدامات لازم را در این زمینه انجام ندهیم، بدون شک نمی‌توانیم کسب و کار خود را در نتایج جستجوی گوگل به مخاطبان هدف معرفی کنیم و هیچ رنک و رتبه‌ای نمی‌گیریم. بدون رنک و رتبه در گوگل، فروش سایت هم منتفی خواهد بود.

از نگاه متخصصان، دانش سئو دانش رقابت در حوزه کسب و کار اینترنتی و سهم کسب و کارها را از بازار مشخص می‌کند. هر چه رنک بالاتری داشته باشیم، می‌توانیم فروش بالاتری را برای کسب و کار خودمان رقم بزنیم. از این رو است که دوره وبمستران هوشمند، به صورت کاملاً جدی به این مسئله پرداخته است.

در این بخش از دوره مورد بحث، با سئوی داخلی و خارجی، تحقیق کلمات کلیدی، لینک سازی، رپورتاژ آگهی، اسکیماهای گوگل و تکنیک‌های سئو آشنا خواهیم شد و هر کدام از این موارد را به صورت  حرفه‌ای خواهیم آموخت تا بتوانیم از این آموزه‌ها، به بهترین شکل ممکن در کسب و کار خودمان استفاده کنیم.

آموزش این بخش را آقای سعید امین هاشمی بر عهده دارد. وی  به صورت تخصصی در زمینه سئو تدریس می‌کند و مدیریت پروژه‌های بزرگ سئو را انجام می‌دهد. آقای امین هاشمی، تجربه همکاری با شرکت‌های مطرح حوزه اینترنت از جمله باشگاه تیوان را در کارنامه خود دارد.

گام پنجم و آخر: دیجیتال مارکتینگ؛ مهم‌ترین عامل افزایش فروش و توسعه بیزینس

این گام، شاید مهم‌ترین گام برای فروش محصولات، خدمات و رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی باشد. در این گام یاد می‌گیریم که چگونه استراتژی مارکتینگ خود را طراحی کنیم، طراحی کمپین تبلیغاتی آنلاین را فرامی‌گیریم و  با تبلیغات بنری و پیامکی به صورت کامل آشنا می‌شویم.

تکنیک‌های فروش سایت، یکی از مباحث مهمی است که در بخش دیجیتال مارکتینگ آموزش داده می‌شود. ایمیل مارکتینگ هم به عنوان یکی از روش‌های مهم بازاریابی در همین بخش آموزش داده می‌شود.

یکی از کارهای مهمی که برای بهبود دیجیتال مارکتینگ کسب و کارمان باید یاد بگیریم، نحوه کار کردن با گوگل آنالیتیکس است. این ابزار گوگل به ما نشان می‌دهد که بازاریابی و تبلیغاتی که انجام می‌دهیم تا چه حد روی مخاطبانمان مؤثر بوده و به رشد و توسعه کسب و کارمان کمک کرده است. بدون بررسی دقیق و درست گوگل آنالیتیکس، ممکن است بخش قابل توجهی از بودجه‌ای که صرف بازاریابی می‌کنیم، هدر برود.

آموزش بخش دیجیتال مارکتینگ، بر عهده آقای حسین رحیمی، مدیر دیجیتال مارکتینگ همیار آکادمی است. آقای رحیمی سال‌هاست که در حوزه  بازاریابی و محتوا فعالیت می‌کند و در کنار آن در زمینه تدریس وردپرس هم فعالیت دارد.

تاکنون بیش از 2500 نفر در دوره وبمستران هوشمند شرکت کرده‌اند و از پشتیبانی این دوره استفاده می‌کنند. بخش قابل توجهی از فارغ التحصیلان دوره وبمستران هوشمند، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده‌اند و در حال حاضر از کسب و کار خود درآمد قابل توجهی کسب می‌کنند.

همیار آکادمی؛ یک مجموعه تخصصی برای آموزش طراحی سایت

مجموعه همیار آکادمی سال‌هاست که در زمینه آموزش مهارت‌های جدید کار می‌کند و رسالت خودش را پیاده‌سازی فرهنگ کسب و کار اینترنتی در ایران می‌داند. یکی از دوره‌های مهم این مجموعه، دوره آموزش طراحی سایت و  فروشگاه اینترنتی است.

چگونه خیلی آسان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

دوره وبمستران هوشمند، یک دوره جامع برای آموزش کسب و کار اینترنتی است؛ ولی اگر صرفاً دنبال یادگیری طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی به صورت تخصصی هستید و می خواهید خودتان یک قالب وردپرسی را طراحی کنید، دوره آموزش طراحی سایت همیار آکادمی می‌تواند تمام دانش و تخصص لازم را در اختیار شما قرار دهد. این دوره علاوه بر این که تمامی مقدمات کدنویسی را به شما یاد می‌دهد شما را به یک طراح سایت حرفه‌ای تبدیل می کند. برای شرکت در دوره آموزش طراحی سایت همیار آکادمی به لینک مقابل مراجعه کنید: https://hamyar.co/course/webdesign/

این مجموعه تلاش کرده است که در این دوره از بهترین اساتید آموزش طراحی سایت (امیر دینی و علیرضا اعظمی) کمک بگیرد. با شرکت در این دوره می‌توانید طراحی اولیه سایت روی کاغذ و پیاده‌سازی کامل آن روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را فرا بگیرید.

یکی از مزایای اصلی دوره آموزش طراحی سایت همیار آکادمی، پروژه‌محور بودن آن است؛ یعنی افراد شرکت کننده، در حین دوره دو پروژه سایت فروشگاهی و سایت مسکن را اجرا می‌کنند تا تمام مفاهیمی که یاد می‌گیرند را در عمل هم اجرا کنند. این کار باعث می‌شود که آموزش طراحی سایت به صورت کامل در ذهن آن‌ها ثبت شود.

از طرفی افراد شرکت کننده از پشتیبانی دوره هم بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند هر پرسشی که داشتند از متخصصان همیار آکادمی بپرسند و پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

در صورتی که تمایل دارید با مجموعه همیار آکادمی، بیشتر آشنا شوید و اطلاعات خود را از دوره‌ها و خدمات این مجموعه افزایش دهید، کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید و از منوی فوقانی سایت، با فعالیت‌های مختلف مجموعه مورد بحث آشنا شوید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر