;
coinex

مشخصات کلیدی اکسپریا 10 مارک 5 منتشر شد

مشخصات کلیدی اکسپریا 10 مارک 5 ، نسل جدید گوشی‌های اکسپریا 10، توسط افشاگران متعددی در فضای مجازی با کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

اگر به یاد داشته باشید حدود یک ماه پیش، اطلاعاتی از گوشی Xperia Ace 4 به صورت آنلاین و در فضای مجازی منتشر شد که طبق آن، شاهد وجود یک نمایشگر ارتقا یافته به همراه نسل جدید تراشه اسنپدراگون در این گوشی خواهیم بود.

حال به تازگی، اطلاعاتی درباره مشخصات و ویژگی‌های یک گوشی هوشمند میان رده دیگر از سونی با نام Xperia 10 V فاش شده است. همان طور که می‌دانید این گوشی جانشین Sony Xperia 10 IV که در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شد، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عرضه 6 گوشی توسط سونی در سال 2023 ؛ بازگشت قدرتمندانه سامورایی‌ها!

مشخصات کلیدی اکسپریا 10 مارک 5

بر اساس گزارش‌های موجود در وب سایت خبری SumahoDigest، گوشی اکسپریا 10 مارک 5 به چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز خواهد شد. این چیپست جدید مبتنی بر فناوری 4 نانومتری بوده و انتظار می‌رود که عملکردی فوق العاده را به کاربران ارائه دهد. این تراشه نسبت به تراشه نسل قبلی یعنی اسنپدراگون 695، در سرعت وای فای بهبود یافته و از حافظه LPDDR5 با فرکانس 3200 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کلیدی اکسپریا 10 مارک 5

در قسمت صفحه نمایش این گوشی در مقایسه با اکسپریا 10 مارک 4، تنها شاهد کمی تغییرات جزئی در اندازه و سایز خواهیم بود. در واقع این گوشی به جای یک نمایشگر 6 اینچی از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی اولد با همان وضوح و نسبت تصویر قبلی یعنی 1080 در 2520 پیکسل (فول اچ دی پلاس) و 21:9 برخوردار است. درباره نرخ نو سازی این نمایشگر هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست، بنابراین منتظر میمانیم تا ببینم شرکت سونی بالاخره نرخی بالاتر از 60 هرتز را ارائه خواهد داد یا نه.

به احتمال زیاد پیکربندی رم و فضای ذخیره‌ سازی به صورت 6 گیگابایت/ 128 گیگابایت خواهد بود؛ با این تفاوت که رم LPDDR5 جایگزین رم LPDDR4x می‌شود. مقداری افزایش در ظرفیت باتری نیز وجود خواهد داشت، چرا که این گوشی به جای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از یک باتری 5150 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی تغذیه می‌کند.

متاسفانه هنوز گزارشی در خصوص تنظیمات دوربین این گوشی وجود نداشته و مشخص نیست که شرکت سونی تصمیم دارد از همان ترکیب قبلی یعنی 12 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل استفاده کند یا خیر. به احتمال زیاد این محصول تا سه ماهه دوم سال 2023 معرفی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی اکسپریا 10 مارک 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر