;
coinex

بهترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید!

صرافی های خرید ارز دیجیتال و فروش آن، که در انگلیسی با عنوان Cryptocurrency Exchange یا Digital Currency Exchange از آن یاد می شود، به شما این امکان را می دهد که ارزهای رمزنگاری شده خود را با سایر دارایی ها معامله کنید. (درست مانند کاری که با پول های سنتی رایج انجام می شود.)

صرافی های کریپتو درست مانند کارگزاری های آنلاین عمل کرده و امکان خرید تتر، خرید بیت کوین، خرید اتریوم و هر توکن دیگری را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این،  صرافی های ارز دیجیتال معمولا شکاف قیمت پیشنهاد شده برای خرید و فروش را تحت عنوان کمیسیون معاملات و خدماتی که ارائه داده اند، برداشت می کنند.

هنگام انتخاب صرافی، بسیار مهم است که به عواملی مانند دارایی های پشتیبانی شده، کارمزدها، روش های پرداخت و امنیت نیز توجه کنید. در ادامه لیستی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان را با توجه به معیارهایی مانند امنیت بالا، کارمزد کم، تجربه کاربری راحت و … شرح خواهیم داد.

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان

  1. صرافی بایننس (Binance)
  2. صرافی کوین اکس (CoinEx)
  3. صرافی کو کوین (KuCoin)
  4. صرافی هیوبی (Huobi)
  5. صرافی کوین بیس (Coinbase)
  6. صرافی اوکی اکسچنج (Ok Exchange)
  7. صرافی کراکن (Kraken)
  8. صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com)
  9. صرافی جمینی (Gemini)
  10. صرافی بیت مارت (Bit Mart)
  11. صرافی بیسک (Bisq)

در ادامه به معرفی، ویژگی و تمایز هر یک از این صرافی ها با یکدیگر می پردازیم:

صرافی بایننس (Binance)

صرافی بایننس (Binance Exchange) یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال می باشد که در سال 2017 در هنگ کنگ تأسیس شد. این صرافی، معاملات کریپتو به کریپتو را در بیش از 600 ارز دیجیتال و توکن مجازی، از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC)، دوج کوین (DOGE) و توکن بومی خود بایننس کوین (BNB) ارائه می دهد.

صرافی بایننس که عمدتاً برای تجارت کریپتو به کریپتو شناخته شده است (تجارت بین دو جفت ارز رمزنگاری شده)، دارای کمترین هزینه تراکنش برای مبادلات ارزهای دیجیتال است. این صرافی نقدینگی بالایی دارد و به کاربرانی که با توکن‌های ارز دیجیتال BNB پرداخت خود را انجام می دهند، تخفیف‌ ارائه می‌دهد.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید!

صرافی بایننس از سه نوع اصلی سفارشات تجاری پشتیبانی می کند:

  • سفارشات محدود
  • بازار
  • حد مجاز

سفارشات محدود فقط با قیمت حد تعیین شده توسط معامله گر اجرا می شود. سفارشات بازار بلافاصله با بهترین قیمت موجود در بازار انجام می شود. سفارش‌های حد مجاز تنها زمانی به سفارش‌های معتبر تبدیل می‌شوند که قیمت به سطح مشخصی برسد.

سکه بایننس (BNB)

بایننس کوین (BNB) توکن داخلی این پلتفرم می باشد که برای تسهیل تجارت کریپتو در صرافی بایننس نیز استفاده می شود. این سکه طی یک عرضه اولیه سکه (ICO) در جولای 2017 راه اندازی شد. بایننس 20 میلیون توکن BNB را به سرمایه گذاران فرشته، 80 میلیون توکن به تیم موسس و 100 میلیون توکن باقیمانده را به شرکت کنندگان مختلف از طریق فرآیند ICO ارائه کرد.

تقریباً نیمی از سرمایه جمع‌آوری‌شده در طول فرآیند ICO برای برندسازی و بازاریابی بایننس در نظر گرفته شده بود؛ در حالی که حدود یک سوم برای ساخت پلتفرم بایننس و انجام ارتقاءهای لازم در اکوسیستم بایننس استفاده شد.

سکه‌های بایننس به سه دلیل کلیدی از تقاضای فزاینده‌ای برخوردار هستند:

  • تمایل کاربران برای بهره‌ مندی از تخفیف‌های موجود در کارمزد معاملات
  • سفته‌بازی
  • سوزاندن سکه‌های سه ماهه

صرافی کوین اکس (CoinEx)

صرافی ارز دیجیتال CoinEx یک صرافی ارزهای دیجیتال با کارمزد پایین با طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال موجود و محصولات پیشرفته ای مانند معاملات مارجین است و فقط برای برداشت های بیش از 10000 دلار، تأیید مشتری شناختی (KYC) را الزام می داند. این مسئولیت مشتری است که بررسی کند آیا از نظر قانونی مجاز به استفاده از خدمات آن می باشد یا خیر.

مزایای صرافی ارز دیجیتال CoinEx

  • انتخاب بالایی از ارزهای دیجیتال
  • ویژگی های پیشرفته مانند معاملات حاشیه ای
  • کارمزدهای معاملاتی پایین

معایب صرافی ارز دیجیتال CoinEx

  • مسئولیت درک صادر کردن مجوز در آن بر عهده مشتری می باشد
  • تأیید KYC را اجباری نمی پندارد
  • برای سپرده گذاری ارزهای فیات گران می باشد
  • برای مبتدیان، دوستانه نیست
  • گزینه های کسب سود محدود

صرافی کو کوین (KuCoin)

صرافی آنلاین KuCoin  یک صرافی ارز دیجیتال است که در بیش از 200 کشور در جهان، در زمینه ارزهای رمزنگاری شده و معاملات آنها، خدمات رسانی می کند. معامله‌گران با تجربه ممکن است از برخی از ویژگی‌های این صرافی قدردانی کنند، اما KuCoin در ایالات متحده مجوز ندارد و از نظرات ضعیفی برخوردار است.

مزایای معامله در صرافی ارز دیجیتال KuCoin

  • کسب سود در کریپتو: کاربران KuCoin می‌توانند با قرار دادن دارایی‌های خاص یا قرض دادن آن‌ها به دیگران و دریافت سود، سود ارز دیجیتال خود را به دست آورد. دریافت جازه در کریپتو می تواند شما را در ساخت سبد بزرگتر همراهی کند.
  • انتخاب بالایی از ارزهای رمزنگاری شده: برخلاف درصدی از صرافی ها که تعداد کمی ارز دیجیتال موجود برای تجارت را ارائه می دهند، کو کوین بیش از 600 ارز دیجیتال را ارائه می دهد.
  • کارمزد پایین: در مقایسه با سایر صرافی های بزرگ در جهان، صرافی کو کوین از کارمزدهای نسبتاً پایینی برخوردار است. کاربران می توانند انتظار داشته باشند که بین 0.0125٪ تا 0.10٪ در هر معامله پرداخت کنند.

معایب معامله در صرافی ارز دیجیتال KuCoin

  • بدون مجوز در ایالات متحده: KuCoin در ایالات متحده مجوز ندارد، بنابراین کاربران مستقر در ایالات متحده باید صرافی های دیگر را در نظر بگیرند.
  • نظرات ضعیف کاربران: در حالی که بررسی های منفی در صرافی های رمزنگاری رایج است، نظرات کاربران KuCoin بسیار ضعیف بوده و خدمات مشتری و مشکلات دستکاری بازار برای آن، گزارش می شود.

صرافی هیوبی (Huobi)

Huobi Global کاربران را قادر می سازد تا طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کرده، بفروشند، به اشتراک بگذارند و قرض بگیرند و یک اکوسیستم فراگیر را برای معامله گران و سرمایه گذاران باتجربه ارزهای دیجیتال فراهم می کند. با این حال، صرافی نتوانسته است انطباق با قوانین را در بازارهای اصلی تضمین کند و مبتدیان ممکن است با ابزارها و ویژگی‌های متعدد این پلتفرم مشکل داشته باشند.

Huobi Global در ایالات متحده در دسترس نیست.

مزایای معامله در صرافی ارز دیجیتال Huobi

نقدینگی عمیق: Huobi Global یکی از نقدشونده‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که نقدینگی عمیقی را در جفت‌های تجاری محبوب BTC/USDT و ETH/USDT ارائه می‌کند.

تعداد بسیار زیاد ارزهای دیجیتال: کاربران این پلتفرم به تبادل بیش از 400 رمز ارز می پردازند.

فرصت های بازدهی دارد: کاربران می توانند وجوه سپرده گذاری کنند و بازدهی دو رقمی تا سه رقمی در طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال کسب کنند.

معایب معامله در صرافی ارز دیجیتال Huobi

تهام تجارت شستشو: پلتفرم هوبی به تجارت شستشو متهم است، که نشان می دهد ممکن است فضای معاملات گزارش شده آن به طور تصنعی افزایش یافته باشد.

تا حد زیادی غیرقانونی: صرافی ارز دیجیتال هوبی، خارج از یک نهاد بدون مجوز در سیشل فعالیت می‌کند و در فهرست بلندبالایی از کشورهایی که صرافی نمی‌تواند در آن‌ها فعالیت کند، ایجاد شده است.

برای مبتدیان مناسب نیست: پلتفرم Huobi ممکن است خریدارانی را که برای اولین بار برای اولین بار خریداری می کنند را با تعداد بسیار زیاد محصولات و خدمات خود تحت تأثیر قرار دهد.

صرافی کوین بیس (Coinbase)

صرافی کوین بیس (Coinbase Exchange)، یک صرافی معروف کریپتو است که مبادله، فروش و خرید ارزهای دیجیتال را آسان می کند. کوین بیس خرید بیت کوین را به آسانی خرید سهام از طریق یک کارگزاری آنلاین ارائه می دهد.

مزایای استفاده از پلتفرم ارز دیجیتال کوین بیس

  • استفاده آسان برای مبتدیان دنیای کریپتو: استفاده از وب سایت اصلی و اپلیکیشن موبایل کوین بیس بسیار آسان بوده و به شما امکان خرید، فروش و تبادل سریع ارزهای دیجیتال را می دهد.
  • پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال: کوین بیس در حال حاضر بیش از 100 ارز را برای تجارت پشتیبانی می کند و این تعداد مرتباً در حال افزایش است.
  • فرصت‌های کسب ارز دیجیتال: از موجودی‌های واجد شرایط بهره کسب کنید یا از طریق Coinbase Earn مقدار کمی ارز جدید دریافت کنید.
  • قیمت پایین‌تر در دسترس Coinbase Pro: هر کاربری می‌تواند به Coinbase Pro، یک پلتفرم معاملاتی فعال با ویژگی‌های بیشتر و کارمزد پایین، سوئیچ کند.

معایب استفاده از پلتفرم ارز دیجیتال کوین بیس

  • کارمزد تراکنش بالا: کارمزدهای تراکنش اغلب در پلتفرم اولیه کوین بیس گران هستند.
  • مسائل مربوط به خدمات مشتری: پلتفرم Coinbase برای خدمات مشتری، از جمله در صورت بروز مشکلات جدی امنیتی حساب، امتیازات ضعیفی را دریافت کرده است.
  • عدم دسترسی به تجارت بسیاری از آلتکوین ها: در حالی که کوین بیس از لیست قابل توجهی از ارزها پشتیبانی می کند، بسیاری از آنها گم شده اند.

صرافی اوکی اکسچنج (Ok Exchange)

بهترین صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید!

صرافی اوکی اکسچنج، بیش از پنج سال است که به همت تیمی از برنامه‌نویسان، معامله‌گران حرفه‌ای و متخصصین امنیت، بدون حتی یک روز تعطیلی در حال طراحی و توسعه یک پلتفرم امن و کارآمد می باشد. اوکی اکسچنج با پشتیبانی از بیش از 700 ارز دیجیتال نظیر بیت کوین، ارز تتر، اتریوم، دوج کوین و …، به معامله گران این امکان را می دهد تا معاملات خود را به صورت حرفه ای در یک پلتفرم پر سرعت و امن انجام دهند.

از مهم ترین مزایای استفاده از پلتفرم اوکی اکسچنج، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیباتی از بیش از 700 ارز دیجیتال
  • اپلیکیشن در دو نسخه Android و iOS
  • پشتیبانی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  • کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی
  • امکان واریز و برداشت به صورت ریالی

صرافی کراکن (Kraken)

صرافی Kraken انتخاب خوبی برای سرمایه گذاران جدید در دنیای کریپتو می باشد. در این صرافی می توانید دارایی هایی مانند بیت کوین و اتریوم را بخرید و بفروشید. کراکن یکی از قدیمی ترین صرافی های بیت کوین است و از بیش از 120 سکه مختلف برای خرید، فروش و تجارت با کارمزد مبادلات رقابتی نیز پشتیبانی می کند. صرافی کراکن انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاران جدیدی است که به دنبال کارمزد معاملاتی پایین و دسترسی به طیف گسترده‌ای از سکه‌ها می باشند.

مزایای صرافی Kraken

  • بیش از 120 سکه را پوشش می دهد: کراکن از ارزهای محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو، سولانا و دوج کوین پشتیبانی می کند.
  • رابط کاربری ساده: استفاده از کراکن نسبتاً آسان می باشد؛ حتی اگر تجربه زیای از کار در زمینه ارزهای دیجیتال ندارید.
  • صرافی با نقدینگی بالا: کراکن یک صرافی فعال است که در آن خرید و فروش با نرخ بازار آسان است.

معایب صرافی Kraken

  • کارمزدهای بالاتر در صورت عدم استفاده از Kraken Pro: پلتفرم اصلی Kraken هزینه تراکنش های بیشتری نسبت به Kraken Pro دریافت می کند.
  • ارائه گزارش های ناشی از هک

صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com)

صرافی Crypto.com می تواند بهترین برنامه مبادله رمزنگاری موبایل باشد؛ زیرا یک اکوسیستم تجاری و سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال گسترده را فراهم می‌کند که می‌توانید به راحتی از طریق تلفن هوشمند خود به آن دسترسی داشته باشید.

مزایای صرافی Crypto.com

  • پشتیبانی از بیش از 250 ارز دیجیتال
  • طیف وسیعی از محصولات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد

معایب صرافی Crypto.com

  • پشتیبانی ضعیف از مشتری

صرافی جمینی (Gemini)

ما جمینی را به عنوان صرافی رمزنگاری با بهترین امنیت انتخاب کرده‌ایم زیرا پروتکل‌های امنیتی قوی دارد، وجوه کاربران را بیمه می‌کند و دارای گواهینامه SOC 2 است.

مزایای صرافی Gemini

  • در دسترس کاربران در تمام 50 ایالت ایالات متحده است
  • تبادل بسیار سریع
  • وجوه نگهداری شده در کیف پول داغ را بیمه می کند
  • چارچوب امنیتی قوی

معایب صرافی Gemini

  • کارمزدهای بالا در بسیاری از معاملات
  • از ارزهای دیجیتال کمتری نسبت به بسیاری از صرافی های رقیب پشتیبانی می کند.

صرافی بیت مارت

BitMart بهترین انتخاب ما در دسته بهترین آلتکوین ها است زیرا به کاربران بیش از 180 کشور اجازه می دهد تا بیش از 1000 ارز رمزنگاری شده را خریداری و بفروشند.

مزایای صرافی BitMart

  • از تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند
  • فرصت های کسب درآمد کریپتو را فراهم می کند
  • یک ویژگی ساده خرید/فروش ارز دیجیتال را ارائه می دهد

معایب صرافی BitMart

  • یک هک در مقیاس بزرگ را در سال 2021 تجربه کرد
  • بازخورد ضعیف از مشتریان

صرافی بیسک (Bisq)

Bisq انتخاب ما برای بهترین صرافی غیرمتمرکز است زیرا به کاربران در هر نقطه از جهان اجازه می دهد تا به طور امن و خصوصی ارزهای رمزنگاری شده را خریداری و بفروشند.

مزایای صرافی Bisq

  • در سطح جهانی در دسترس است
  • درجه بالایی از حریم خصوصی را ارائه می دهد، بدون نیاز به تأیید هویت
  • بیش از 50 گزینه پرداخت مختلف

مزایای صرافی Bisq

  • سرعت تراکنش می تواند کند باشد
  • حجم معاملات می تواند کم باشد
  • برای تجارت فعال طراحی نشده است

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنظر من صرافی پیشرو بهترین صرافی خرید وفروش ووچر پرفکت مانی و پی اس ووچر تو ایران هست به چند دلیل چون نمایندگی رسمی پرفکت مانی هست در ایران چون از سال ۹۶ تو این کاره معتبره چون منصفانه ترین قیمت ووچر کد پرفکت مانی و پی اس ووچر تو ایران هست و اینکه واریزیهای ریالش چند دقیقه بعد تو حسابته و چند انلاین ۲۴ ساعته داره

    پاسخ