;
coinex

فروش ایران خودرو در بورس کالا 8 آذر 1401 ؛ عرضه 207 و تارا [+ شرایط و قیمت]

ایران خودرو امروز 3 طرح فروش معرفی کرده است. آخرین مورد، جزئیات و شرایط طرح فروش ایران خودرو در بورس کالا 8 آذر 1401 است که اعلام شد.

فراتر از طرح فروش فوری ایران خودرو آذر 1401، یک عرضه 1100 عددی از تارا و 207 اتوماتیک در بورس کالا نیز انجام می‌شود. جزئیات فروش تارا و پژو 207 در بورس کالا آذر 1401 ساعاتی پیش توسط این شرکت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

فروش ایران خودرو در بورس کالا 8 آذر 1401

بنابر اطلاعیه عرضه بورس کالا 110 دستگاه تارا و پژو 207 سه شنبه 8 آذر 1401 روی تابلو بورس کالا می‌رود. همچنین تاریخ تحویل این محصولات ایران خودرو 90 روز کاری است. جزئیات قیمت و مدل‌ها با تعداد عرضه را در تصویر زیر می توانید ببینید:

فروش ایران خودرو در بورس کالا 8 آذر 1401 ؛ عرضه 207 و تارا [+ شرایط و قیمت]

بر این هزینه‌ها، 13 درصد قیمت اعلام شده اضافه می‌شود. این 13 درصد شامل مالیات ارزش افزوده و عوارض قانونی به علاوه هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ 42 میلیون و 34 هزار و 500 ریال است.

در مشخصات هر دو گروه اشاره شده که هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش روی تنها یک کد عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است. همچنین خریداران بایستی شرایط سنی 18 سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه قبلی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

از سوی دیگر خریداران برای ادامه مراحل خرید بایستی همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس، با مراجعه به سایت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر موردنظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌ها اقدام کنند.

براساس اطلاعیه مربوطه در صورت عدم واریز هزینه‌های مذکور حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش بهمن موتور آذر 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر