;
coinex

فروش فوری ایران خودرو آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

مدتی پیش شاهد اعلام قیمت کارخانه محصولات ایران بودیم. اکنون قیمت و جزئیات شرایط فروش فوری ایران خودرو آذر 1401 را در تکراتو بخوانید.

در فروش فوری ایران خودرو آذر 1401 شاهد شرایط متنوع و طرح فروش فوری با زمان تحویل 30 روزه پس از مدت‌ها هستیم. این طرح فروش فوری برای 2 دسته کاربران “عادی” و “ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” ارائه می‌گردد. برای اطلاع از جزئیات این طرح با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید: احتمال ورشکستگی پارس خودرو چقدر است؟

فروش فوری ایران خودرو آذر 1401

در فروش فوری ایران خودرو آذر 1401 شرایط ویژه‌ای برای با عنوان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است. در جداول زیر جزئیات 2 طرح فروش فوری آذر 1401 ایران خودرو را می‌بینید. گفتنی است که مبالغ و موعد تحویل برابر در 2 دسته و طرح فروش دیده می‌شود و فرق آن‌ها تنها در شرایط متقاضیان است.

در طرح مادران یا همان “ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” مادرانی که فرزند دوم خود را پس از تاریخ 24 آبان 1400 به دنیا آورده باشند، واجد شرایط هستند. شایان ذکر است که در میان مادران متقاضی، آن افرادی که در 2 سال اخیر خودرویی دریافت نکرده‌اند، در اولویت هستند.

فروش فوری ایران خودرو آذر 1401

فروش فوری ایران خودرو آذر 1401

در این طرح فروش 3 خودرو پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7p، سورن پلاس دوگانه سور و وانت آریسان 2 دوگانه سور با زمان تحویل 30 روزه به فروش می‌رسند. با این شرایط احتمال افزایش متقاضیان طرح سی روزه بسیار است. سورن پلاس دوگانه سوز و پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7p نیر با زمان تحویل 90 روزه در این طرح به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما فروش فوری ایران خودرو آذر 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر