;
coinex

گزارش عملکرد سالانه طاقچه منتشر شد؛ هفت میلیونی شدن و افزایش سرانه مطالعه در کشور

طبق گزارش عملکرد سالانه طاقچه این پلتفرم موفق به افزایش سرانه مطالعه کشور تا 6.5 دقیقه شده است. جزئیات این گزارش را در تکراتو بخوانید.

گزارش عملکرد سالانه طاقچه منتشر شد. در این گزارش اعلام شده که اپلیکیشن پلتفرم طاقچه تا به کنون 7 میلیون بار نصب شده است. این پلتفرم طاقچه از آبان سال 93 فعالیت خود را به عنوان کتابفروشی و کتابخانه آنلاین شروع کرد. طبق گزارش عملکرد سالانه طاقچه، این پلتفرم تاکنون با حدود هزار و 900 ناشر همکاری کرده است. براساس این گزارش، طاقچه بیش از یک میلیون کاربر فعال در ماه دارد. در سال 1400 نیز نسبت به سال 1399 شاهد رشد 11 درصدی تعداد کاربر این پلتفرم هستیم.

بیشتر بخوانید: اعضای جدید هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی منصوب شدند

جزئیاتی از گزارش عملکرد سالانه طاقچه

گزارش عملکرد سالانه طاقچه جزئیاتی دیگری را نیز در اختیار ما می‌گذارد. از جمله این اطلاعات اعلام تاریخ 25 تا 27 فروردین به عنوان پرمطالعه‌ترین بازه‌های زمانی در طاقچه با میانگین 170 میلیون ثانیه است. پرمطالعه‌ترین روز هفته در این پلتفرم نیز، شنبه‌ها و پس از آن، به ترتیب یکشنبه‌ها و جمعه‌ها شناخته می‌شود. علاوه بر این رشد حجم ریالی این پلتفرم در سال گذشته 33 درصد عنوان و رشد تعداد اشتراک‌های خریداری شده بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

 گزارش عملکرد سالانه طاقچه

400 ناشر از سال گذشته تا کنون به طاقچه پیوسته‌اند و در حال حاضر حدود 92 هزار محتوا در طاقچه وجود دارد. طبق گزارش عملکرد سالانه طاقچه لیست پردانلودترین کتاب‌های طاقچه متعلق به کتاب‌های رایگان است. در این پلتفرم یک کاربر با خرید 14441 کتاب، رکورد بیشترین خریدار کتاب را دارد.

در این گزارش فئودور داستایفسکی و آرمـان سلطان‌زاده؛ گوینـدە کتاب‌های صوتی، محبوب‌ترین پدیدآورندگان شناخته شده‌اند. موضوعات ادبی و رمان نیز جذاب‌ترین محتواهای خواندنی کاربران در این پلتفرم اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گزارش عملکرد سالانه طاقچه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر