;
coinex

پرداخت وام 200 میلیون تومانی به عشایر [+ جزئیات و نحوه دریافت]

پرداخت وام 200 میلیون تومانی به عشایر استان تهران خبری‌ است که مدیر امور عشایر تهران عنوان کرده است. این وام به منظور اشتغال‌زایی عشایر در نطر گرفته شده است.

پرداخت وام 200 میلیون تومانی به عشایر توسط امور عشایر استان تهران با هدف اشتغالزایی برای این اقشار در دستور کار قرار گرفت. این وام برای هرخانواده عشایر و تا حداکثر 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. هنوز جزئیات بازپرداخت این وام اعلام نشده اما به گفته مدیر امور عشایر استان تهران، مدت زمات بازپرداخت اقساط این وام بسیار طولانی‌ است.

بیشتر بخوانید: پرداخت وام 150 میلیونی کارآفرینی [+ شرایط و نحوه دریافت]

پرداخت وام 200 میلیون تومانی به عشایر

مدیر امور عشایر استان تهران از اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به عشایر استان تهران خبر داد و گفت: «به ازای هر خانوار عشایری حداکثر۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.» فرشید ذبیحی، در تشریح روند پرداخت تسهیلات به خانوار‌های عشایری استان تهران گفت:

سهم عشایر استان تهران در تسهیلات اشتغالزایی ویژه در نظر گرفته شده است و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به عشایر این استان اختصاص پیدا کرده است.

پرداخت وام 200 میلیون تومانی به عشایر

وی افزود: «به این ترتیب به ازای هر خانوار عشایری حداکثر ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز طولانی خواهد بود.»

ذبیحی با اشاره به اینکه سود این تسهیلات 4 درصد در نظر گرفته شده است، ادامه داد:

این تسهیلات در زمینه‌های کشت و توسعه گیاهان دارویی، توسعه صنایع دستی و پرورش دام پرداخت خواهد شد. عشایر واجد شرایط می‌توانند با مراجعه با دفاتر شرکت‌های تعاونی نسبت به تحویل مدارک اقدام کنند.

عشایر استان تهران از عمده تولیدکنندگان گوشت قرمز استان

مدیر امور عشایر استان تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه عشایر استان تهران از ظرفیت مناسبی برای تولید گوشت قرمز برخوردار هستند، افزود: «اولویت ما در بخش اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به عشایر همین فرایند تولید گوشت قرمز است چرا که این جامعه تولیدکننده با دارا بودن 700 هزار رأس دام سبک از عمده تولیدکنندگان گوشت قرمز استان تهران محسوب می شوند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرداخت وام 200 میلیون تومانی به عشایر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر