;
coinex

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان [مهر 1402]

شیائومی یکی از بهترین برندها در زمینه تولید گوشی‌های متنوع در رنج‌های مختلف قیمتی است. اگر طرفدار این برند هستید و قصد خرید یک گوشی اقتصادی خوب را دارید،‌ با معرفی بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان همراه ما شوید. 

امروزه، به دلیل پیشرفت علم و فناوری، استفاده از گوشی‌های هوشمند رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. درعین‌حال، شرایط اقتصادی بسیاری از مردم چندان مناسب نیست و به همین دلیل هم توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین برای خرید گوشی‌های بسیار گران‌قیمت و مدل‌بالا را ندارند.

آیا شما هم قصد خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب را دارید؟ برای خرید یک گوشی هوشمند، در ابتدا باید بودجه خود را تعیین نمایید تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود. زیرا همان‌طور که می‌دانید، بازار گوشی‌های هوشمند تنوع بسیار گسترده‌ای دارد و شاید نتوانید یک انتخاب درست داشته باشید. ما در راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 3 میلیون تومان به شما کمک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی های شیائومی 2023

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

شیائومی تمرکز ویژه‌ای بر قیمت گوشی‌های خود دارد و همواره تلاش کرده تا بتواند محصولی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار دهد. ما در این نوشتار، برخی از بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی تا 3 میلیون تومان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

شیائومی ردمی 10A

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.53 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، 60 هرتز
  • پردازنده: MediaTek MT6762G Helio G25
  • رم: 4، 6 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64، 128 گیگابایت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

شیائومی ردمی 10A یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان است. طراحی این گوشی دقیقاً مشابه همان چیزی است که از یک گوشی مقرون‌به صرفه انتظار می‌رود. شیائومی در ساخت این گوشی از نمایشگر اقتصادی IPS LCD استفاده کرده و اندازه آن را 6.53 اینچ در نظر گرفته است.

رزولوشن نمایشگر در این گوشی 720 در 1600 پیکسل است که با نرخ نوسازی 60 هرتز در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گوشی نمایشگر نسبتاً بزرگی دارد و حاشیه‌های اطراف آن کمی زیاد است که از یک گوشی با این رنج قیمت چندان بعید نیست.

گوشی شیائومی ردمی 10A با ابعاد 164.9×77×9 میلی‌متر و وزن 194 گرم ساخته شده و می‌تواند به‌صورت همزمان، از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند. این تلفن همراه که در اواخر مارس 2022 روانه بازار شد، از اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 پشتیبانی می‌کند.

ردمی 10A که یکی از بهترین گوشی های 3 میلیون تومانی شیائومی است، با استفاده از پردازنده مدیاتک هلیو G25 قدرت می‌گیرد. پردازنده مرکزی این تلفن همراه هشت هسته‌ای بوده که شامل چهار هسته Cortex-A53 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز می‌شود. PowerVR GE8320 هم مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی را برعهده دارد.

شما می‌توانید گوشی ردمی 10A را با نسخه‌های رم 4 و 6 گیگابایتی خریداری کنید که حافظه آن هم 64 و 128 گیگابایت است. اگر می‌خواهید از این گوشی برای کارهای سنگین‌تری استفاده کنید، نسخه رم 6 گیگابایتی با حافظه 128 می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد. در صورت نیاز داشتن به فضای ذخیره اضافه برای نگهداری فایل‌های بیشتر، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید و حافظه داخلی گوشی خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

تنها یک دوربین در پنل پشتی این گوشی مشاهده می‌شود که با سنسور 13 مگاپیکسلی و دیافراگم 2.2 عرضه می‌شود. این لنز واید از قابلیت فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند و یک فلش LED هم در کنار آن وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی هم 5 مگاپیکسلی است. به‌طورکلی، نمی‌توانید از دوربین این گوشی انتظار زیادی داشته باشید.

شیائومی در این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای شما در طول روز باشد.

شیائومی ردمی +A2

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.52 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، 60 هرتز
  • پردازنده: MediaTek Helio G36
  • رم: 2، 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • دوربین: 8+ 0.08  مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان ردمی a2 پلاس شیائومی است که با قیمت مقرون‌به‌صرفه توانست در ماه اول ورود در بین بهترین گوشی با کاربری روزمره قرار بگیرد.

شیائومی برای صفحه نمایش ردمی a2 پلاس از اندازه 6.52 اینچ استفاده کرده است تا افراد بتوانند از کار کردن با صفحه نمایش نسبتا بزرگ گوشی لذت ببرند. این صفحه نمایش مانند سایر گوشی‌های اقتصادی به پنل معروف IPS LCD مجهز شده است و امکان تماشای هرگونه محتوایی را با حداکثر روشنایی 400 نیت به کاربران می‌دهد. به همین علت می‌توان این محصول مقرون و به صرفه را در زمره بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان قرار داد.

شیائومی برای ساخت ردمی a2 plus از پردازنده مرکزی متناسب با گوشی‌های اقتصادی مدیاتک یعنی تراشه هلیو G36 با معماری 12 نانومتری استفاده کرده است. این پردازنده توانایی پردازش برنامه‌های سبک را به راحتی دارد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی اقتصادی دیده شدن یک درگاه روی لبه سمت چپ است. اگر با سوزن مخصوص درگاه را باز کنید متوجه جایگاه  2 عدد سیم کارت نانو و یک کارت حافظه درکنار هم می‌شوید. گوشی شیائومی a2 plus در مدل‌های متنوعی روانه بازار شده است که دلیل اصلی این تفاوت دیده شدن گوشی با حافظه داخلی و رم متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو 2023

بهترین گوشی های گیمینگ 2023 

شیائومی ردمی 9A

راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.53 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، 60 هرتز
  • پردازنده: MediaTek MT6762G Helio G25
  • رم: 2، 3، 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32، 64 و 128 گیگابایت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان ، گوشی شیائومی ردمی 9A است که با یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS LCD عرضه شده و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. رزولوشن این نمایشگر 720 در 1600 پیکسل است و نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، می‌تواند یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در این رنج قیمتی باشد. نمایشگر این گوشی روشنایی قابل‌قبولی دارد؛ به همین دلیل هم می‌توانید به‌راحتی برای تماشای انواع محتوا از این گوشی استفاده کنید.

تنها مشکلی که نمایشگر این گوشی دارد، این است که شاید هنگام کار کردن با آن زیر نور مستقیم خورشید، با مشکلاتی مواجه شوید که در این رنج قیمت کاملاً طبیعی است. بدنه این گوشی کاملاً پلاستیکی است و روی پنل پشتی خطوط عمودی دیده می‌شود. این ویژگی موجب می‌شود که هنگام در دست گرفتن ردمی 9A، جای دست شما روی آن نماند.

ابعاد این گوشی 164.9×77.1×9 میلی‌‍متر و وزن آن 196 گرم است. شیائومی در ساخت ردمی 9A از پردازنده مدیاتک هلیو G25 استفاده کرده و پردازنده گرافیکی این گوشی هم PowerVR GE8320 است.

شما می‌توانید این تلفن همراه را با نسخه‌های رم 2، 3 و یا 4 گیگابایتی خریداری کنید که حافظه داخلی آن‌ها 32، 64 و 128 گیگابایت است. برای استفاده بهتر و کاربردی‌تر از این تلفن همراه، پیشنهاد می‌کنیم که رم 4 و حافظه 128 گیگابایتی آن را انتخاب کنید که مسلماً این نسخه‌ها قیمت بالاتری دارند. این گوشی از درگاه اختصاصی حافظه نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید فضای ذخیره گوشی خود را تا حد زیادی افزایش دهید. این ویژگی‌ها باعث شده تا ردمی 9A را در لیست راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 3 میلیون تومان قرار دهیم.

تنها یک دوربین در پنل پشتی این گوشی وجود دارد که شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن هم با یک سنسور 5 مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود که نمی‌توانید از آن انتظار کیفیت زیادی داشته باشید. بااین‌حال، می‌توانید از این دوربین برای ثبت لحظات خوب خود استفاده کنید.

شیائومی ردمی +A1

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: 6.52 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل
  • پردازنده: MediaTek MT6761 Helio A22
  • رم: 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • دوربین: 8 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان ، شیائومی ردمی +A1 است که در 23 سپتامبر 2022 (1 مهر 1401) روانه بازارهای جهانی شده است. مهم‌ترین ویژگی این گوشی نسبت به سایر گوشی‌های این راهنمای خرید، این است که به اندروید 12 نسخه Go مجهز شده است. این سیستم‌عامل همراه با رابط کاربری MIUI 12 روی دستگاه اجرا می‌شود.

ردمی +A1 از نمایشگر 6.52 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720 در 1600 بهره می‌برد و در روشنایی آن در حالت typ به 400 نیت می‌رسد. این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک Helio 22 با معماری 12 نانومتری مجهز شده که یک تراشه چهار هسته‌ای محسوب می‌شود.

از دیگر مشخصات ردمی +A1 می‌توان به دوربین اصلی واید 8 مگاپیکسلی و سنسور 0.8 مگاپیکسلی QVGA اشاره کرد که از قابلیت ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی است که در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر تعبیه شده است. این اسمارت‌فون در ابعاد 164.9×76.8×9.1 میلی‌متر و وزن 192 گرم ساخته شده و اسکنر اثر انگشت آن برخلاف گوشی‌های جدید، در پنل پشتی قرار گرفته است.

شیائومی ردمی +A1 از باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با توان شارژ 10 وات بهره می‌برد و در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز عرضه می‌شود. به‌دلیل اندروید 12 نسخه Go و قیمت پایین، می‌توان این گوشی را در لیست راهنمای خرید بهترین گوشی شیائومی تا 3 میلیون تومان قرار داد.

سؤالات متداول

بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون کدامند؟

از جمله بهترین گوشی های شیائومی 3 میلیونی می‌توان به ردمی A1 پلاس، ردمی A2 پلاس و ردمی 10A اشاره کرد.

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

نظر شما درباره بهترین گوشی های شیائومی تا 3 میلیون تومان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام ایراد پکو ایکس3بعضی مواقع که کسی با من تماس میگیره صدای منو دریافت نمیکنه دوستان میدون علت چیه راهنمایی کنید

    پاسخ

    افتضاح ترین گوشی که تا حالا خریدم شیائومی پوکو x3 پرو بوده ۵ ماه بیشتر کار نکرد و سوخت علتش هم گفتند حین بروز رسانی خاموش شده و دیگه روشن نشده آقا جان پولتو حروم نکن لطفا

    پاسخ

    ردمی ۱۰سی بهترین گوشی اقتصادی هست تو رنج قیمتش رقیب نداره فوق‌العادست.

    پاسخ