;
coinex

انتشار آپدیت اندروید 13 برای 5 دستگاه شیائومی [دو گوشی و سه تبلت]

گرچه شیائومی در روند انتشار بروزرسانی‌های نرم‌افزاری از دیگر رقبا کندتر است، حالا شاهد انتشار آپدیت اندروید 13 برای 5 دستگاه شیائومی هستیم. 2 گوشی و سه تبلت شیائومی آپدیت می‌شوند.

شیائومی علی رغم فعال بودن در تولید و عرضه دستگاه‌های ارزنده، در عرضه به‌روزرسانی اندروید منفعل است و به بدقولی معروف است. این شرکت چینی هنوز آپدیت Android 13 را برای تمام محصولات خود ارائه نداده است. اما طبق اعلام سران شیائومی به زودی شاهد انتشار آپدیت اندروید 13 برای 5 دستگاه شیائومی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 گلکسی A72 منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

انتشار آپدیت اندروید 13 برای 5 دستگاه شیائومی

شرکت شیائومی در اعلامی رسمی با اشاره به توقف انتشار آپدیت آزمایشی MIUI مبتنی بر اندروید 12، آپدیت تست داخلی توسعه دهنده‌گان MIUI را منتشر کرد. انتشار آپدیت اندروید 13 برای 5 دستگاه زیر در دسترس خواهد یود:

  1. شیائومی Mi MIX Fold
  2. شیائومی پد 5 پرو 5G
  3. شیائومی پد 5 پرو
  4. شیائومی پد 5
  5. شیائومی Mi 11 Youth Vitality Edition

انتشار آپدیت اندروید 13 برای 5 دستگاه شیائومی

همانطور که مشاهده می‌کنید این لیست شامل 2 گوشی و 3 تبلت است. این محصولات پرفروش‌ترین محصولات شیائومی نیستند، لذا انتخاب آن‌ها برای نسخه آزمایشی هوشمندانه به نظر می‌رسد. هنوز تاریخ دقیق انتشار آپدیت اندروید 13 شیائومی برای محصولات مختلف این شرکت، مشخص نیست. اما طبق تجربه و درنظرگیری روال این برند در عرضه آپدیت اندروید 12، انتظار می‌رود تا قبل از نوروز 1402 شاهد عرضه آپدیت مذکور برای دستگاه‌های پرچمدار جدید و محصولات میان‌رده کلیدی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار آپدیت اندروید 13 برای 5 دستگاه شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر