چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی از نگاه سایت فیگار

فلش یکی از محبوب ترین شخصیت های کمپانی دی سی است که دشمنان زیادی دارد. حال می خواهیم چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی معرفی کنیم.

هر شرور فلش، از Captain Cold and the Rogues گرفته تا Reverse Flash، Scarlet Speedster و نقش او را در DC Universe تعریف می‌کند. فلش برای اولین بار در عصر طلایی ظاهر شد؛ زیرا جی گاریک استاندارد سریعترین مرد زنده را تعیین کرد. پس از بری آلن، والی وست و بسیاری دیگر، فلش تبدیل به یک مانتوی نسلی شد. یکی از ویژگی‌های مشترک فلش‌های متعدد، شرورهای بزرگ است که در ادامه چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی  معرفی خواهیم کرد.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی

  • ابرشرور های دی سی که دشمن فلش هستند

در ادامه قرار است چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی

در طول سال‌ها، چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی به خودی خود تبدیل به ستاره شده‌اند و با غلبه بر هر کمبودی به جمع بزرگترین ابرشرورهای کمیک تاریخ پیوستند. بسیاری از این تبهکاران فلش را تعریف کرده‌اند و با حملات و اقدامات خود شخصیت را تغییر می‌دهند. Cold and Rogues سنترال سیتی را روی پا می‌گذارد در حالی که Reverse Flash و Zoom زندگی شخصی خانواده فلش را از بین می‌برند.

The Black Flash

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
ابرشرور های دی سی که دشمن فلش هستند

فلش سیاه جزء ابرشرور های دی سی که دشمن فلش هستند که اولین بار در اواخر دهه 90 ظاهر شد، شبح مرگ در تعقیب والی وست بود. طرفداران مجذوب این شخصیت شدند و به زودی به حقیقت پی بردند. بلک فلش، دروگر وحشتناک Speed ​​Force با سرعت‌بازان قبل از مرگشان بوده است. بلک فلش چیزی بیش از یک شرور است، بلکه یک نیروی طبیعت بود. برخی از فلش ها به Black Flash تبدیل شده‌اند، که مهم‌ترین آن‌ها بری آلن در فیلم The Flash: Rebirth است. فلش سیاه همیشه یک قدمیه فلش است و با او می‌دود. همیشه در سایه بوده و آماده است تا در لحظه‌ای که اشتباه می‌کند بیرون بیاید و رقابت خود را برای همیشه پایان دهد.

Rival

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
معروف ترین دشمنان فلش در کمیک های دی سی

بسیاری از طرفداران نمی‌دانند که Reverse Flash از بسیاری جهات یک شرور قدیمی بوده و جزء معروف ترین دشمنان فلش در کمیک های دی سی است. اینطور نیست که جی گاریک شخصیت شروری به نام فلش معکوس داشته است. در عوض، او یک شرور با سرعت فوق العاده داشت که همان لباس را با الگوی رنگی متفاوت می‌پوشید. رقیب Reverse Flash جی گاریک بود، نسخه شیطانی قهرمانی که از سرعت خود برای ارتکاب جنایت استفاده می‌کرد. اکثر شرورهای Golden Age Flash یا در زمان گم شده‌اند یا به طور کلی به عنوان شرور انجمن عدالت در نظر گرفته شده‌اند، اما Rival بسیار متفاوت است. او برای همیشه به عنوان یک شرور فلش مشخص می‌شود که رنگ‌های دشمن خود را بر تن می‌کند.

Inertia

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
قویترین دشمنان فلش در کمیک های دی سی

دوران تصدی بارت آلن به عنوان فلش قبل از شروع به پایان رسیده بود و اینرسی دلیل آن بود. آلن در Speed ​​Force بالغ شد و سال‌ها را صرف نگه داشتن Superboy-Prime در آنجا کرد. با ناپدید شدن والی وست در طول بحران بی نهایت، آلن تبدیل به فلش شد. متأسفانه، کلون او Inertia تصمیم گرفت که بارت به عنوان سریعترین فلش برای مرگ بهتر است. اینرسی توانست از Rogues کمک بگیرد و ارتباط بارت را با Speed ​​Force قطع کند تا به طور دسته جمعی به او حمله کنند. بارت جان خود را در نبرد تسلیم کرد و اینرسی را به یکی از معدود تبهکاران تبدیل کرد که نقشه‌ای را طراحی کرد که با موفقیت یک فلش را از بین برد. او فرصتی برای جشن گرفتن پیدا نکرد؛ زیرا والی وست به طور کامل سرعت بالقوه خود را حذف کرد تا دیگر هرگز نتواند حرکت کند، اما او زمان بارت را به عنوان فلش تعریف کرد.

The Top

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
قدرتمند ترین دشمنان فلش در دی سی کامیک

پس از بحران هویت، جایگاه بری آلن در آن داستان در فلش بررسی شد. بری نظر تاپ را تغییر داد، بنابراین او دیگر یک شرور نبود و سپس تاپ از قدرت خود بر سایر اعضای Rogues که گروه را ترک کرده بودند تا قهرمان شوند، استفاده کرد. تاپ به دلیل این بازنویسی تبدیل به قویترین دشمنان فلش در کمیک های دی سی شد. برای سال‌ها، بری آلن به‌عنوان قدیس حامی دنیای دی‌ سی بازی می‌ گشت، قهرمانی بی‌نقص که هرگز کار اشتباهی انجام نداد. فاش کردن اینکه او نه تنها تاپ را تحت کنترل ذهن داشت، بلکه از تاپ برای انجام این کار با دیگر تبهکاران نیز استفاده کرد، نگاه خوانندگان و شخصیت‌ها به آلن را تغییر داد.

The Rogues

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی

قدرتمند ترین دشمنان فلش در دی سی کامیک که به عنوان تیمی که بر اساس کار تیمی و دوستی ساخته شده‌اند، دور هم جمع می‌شوند، کلیشه قدیمی و خسته تیم ابرشرور را برداشته و روی سرش ایستاده‌اند. Rogues با هم کار می‌کردند زیرا به یکدیگر اهمیت می‌دادند. آن‌ها همچنین ثابت کردند که به‌عنوان یک واحد فوق‌العاده قدرتمند هستند و همین امر باعث شد تا فلش‌ها به دلیل استحکام شهرت خود را نشان دهند. Rogues ممکن است شبیه تبهکاران گاتهام رنگارنگ‌تر به نظر برسند؛ اما این افراد شرور هستند که عادت دارند با سریع ترین مرد زنده برخورد کنند. آن‌ها در سطح دیگری هستند و این واقعیت که فلش‌ها در برابر آن‌ها بسیار خوب عمل می‌کنند، همه چیز را در مورد اینکه چرا فلش اینقدر سخت است، نشان می‌دهد.

Gorilla Grodd

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
ابرشرور های دی سی که دشمن فلش هستند

شهر گوریلا همیشه بخش جالبی از افسانه‌های فلش بود. این شهر دور از آفریقا خانه تمدنی از گوریل‌های هوشمند بود که در مقایسه، انسان‌ها را کند هوشیار نشان می‌داد. آن‌ها بر بدترین جنبه‌های تمدن غلبه کرده بودند و به صنعتگران صلح دوست تبدیل شده بودند که با فناوری پیشرفته خود شگفتی‌هایی خلق کردند. گرود تا آنجا که نگرش پیش رفت، هیولایی بود که معتقد است قدرتش به او حق کنترل همه چیز را می‌دهد. گرود شهر گوریلا را فتح کرد و به دنیای انسان‌ها حمله کرد و فلش همیشه آنجا بود تا او را متوقف کند. از آن زمان، Grodd نفرت خاصی نسبت به کسانی که رنگ‌های فلش را می‌پوشند به دست آورده است.

The Anti-Monitor

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
معروف ترین دشمنان فلش در کمیک های دی سی

آنتی مانیتور مرتکب نسل کشی غیرقابل تصوری شد که جزء ابرشرور های دی سی که دشمن فلش هستند و جهان های بی شماری را در غوغای خود در واقعیت نابود کرد. او از هر یک از قهرمانان قدرتمندتر بود و هزاران سال را صرف تکمیل برنامه‌ها و روش‌های خود کرده بود. یکی از اولین حرکات او ربودن بری آلن بود؛ زیرا توانایی قهرمان برای سفر در چند جهان او را به یک مانع بسیار خطرناک برای برنامه‌های آنتی مانیتور تبدیل کرد. آلن در نهایت توانست فرار کند و جان خود را فدا کرد تا توپ ضد ماده هیولا را نابود کند. مرگ آلن میراث فلش را برای همیشه تغییر داد و نقش آنتی مانیتور در آن این دو شخصیت را به هم پیوند داد.

Zoom

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
قویترین دشمنان فلش در کمیک های دی سی

والی وست بیشتر دشمنان خود را از عمویش بری به ارث برده است. در حالی که اعضای جدید Rogues ظاهر می‌شدند و لباس‌های قدیمی توسط افراد جدید پر می‌شد، اکثر معروف ترین دشمنان فلش در کمیک های دی سی به نوعی از دشمنان او الهام گرفته بودند. زوم لباس Reverse Flash را می‌پوشید؛ اما او اهل سرعت نبود. یکی از دوستان سابق والی که وقتی سعی کرد به تنهایی از تردمیل کیهانی استفاده کند، قدرت کنترل زمان به دست آورد، او این ماموریت را در زندگی خود قرار داد که به والی آسیب برساند تا او را قوی‌تر کند. او به سرعت در پانتئون شرور والی جایگاه بالایی گرفت.

Captain Cold

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
قدرتمند ترین دشمنان فلش در دی سی کامیک

کاپیتان کلد به نظر می‌رسد که باید یک شرور لنگ و حقه بازی عصر نقره‌ای باشد. با این حال، Cold ثابت کرده است که قویترین دشمنان فلش در کمیک های دی سی است. لن اسنارت استاد صفر مطلق است، تفنگ سرد و هوشمندی شیطانی او به او اجازه می‌دهد تا فلش را به چالش بکشد. کاپیتان کولد دشمنان فلش را رهبری کرده و برنامه‌ریزی می‌کند که Rogues را کنار هم نگه می‌دارد. او یک افسانه در دنیای شرور است، هوش و تدبیر او به او اجازه می‌دهد تا با سریع‌ترین انسان تاریخ همراه شود. Cold تقریباً از هر ابرقهرمان دیگری گوشت چرخ کرده درست می‌کند و دائماً مانند هیچ کس دیگری فلش‌ها را آزمایش کرده است.

Reverse Flash

چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی
چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی

قدرتمند ترین دشمنان فلش در دی سی کامیک ، Reverse Flash است که او را بری آلن را به شخصه گفته است. یکی از طرفداران آلن از قرن 25، او هر کاری که می‌توانست برای تقلید از بت خود انجام داد، حتی برقراری ارتباط با Speed ​​Force را انجام داد. حساسیت او ناسالم شد و به زودی تصمیم گرفت که خود را بخشی از داستان فلش کند.

مرگ Reverse Flash به دست بری آغاز مرحله جدیدی برای شخصیت شرور بود. با بازگشت به زندگی به دلیل فانوس سفید، او قدرت نیروی سرعت منفی را کشف کرد و شروع به تغییر زمان کرد. او زندگی خود را با کشتن افرادی که به او آسیب رساندند یا به نحوی بر زندگی او تأثیر منفی گذاشتند، تنظیم کرد و سپس به بری روی آورد. او مادر بری را کشت، پدرش را قاب گرفت و تبدیل به مردی شد که گذشته او را عذاب داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چند تن از دشمنان فلش در کمیک های دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کن


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *