;
coinex

تعدیل نیروی گسترده در هلدینگ صباایده ؛ محدودیت‌های اینترنتی دامن شرکت‌های ایرانی را گرفت

تعدیل نیروی گسترده در هلدینگ صباایده در نتیجه تعطیلی بخشی از سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ این هلدینگ رخ داده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

هلدینگ صبا ایده برخی از سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ خود را تعطیل کرده و در نتیجه آن شماری از کارمندان آن در بخش‌های دیجیتال مارکتینگ از کار بیکار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: لغو الزام کسب اینماد توسط دیوان عدالت اداری ؛ شاپرک نقش حاکمیتی ندارد!

تعدیل نیروی گسترده در هلدینگ صباایده

همزمان با فیلترینگ گسترده و محدودیت‌های شدید اینترنتی، بسیاری از کسب‌وکارهای خانگی دچار مشکل شدند و به سمت تعطیلی رفتند. علاوه بر این به مرور و در نتیجه محدودیت‌ها، شرکت‌های بزرگ نیز که از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای تبلیغات و گسترش کار خود استفاده می‌کردند نیز دچار ضرر و زیان شدند.

تعدیل نیروی گسترده در هلدینگ صباایده ؛ محدودیت‌های اینترنتی دامن شرکت‌های ایرانی را گرفت

در جدیدترین گزارش‌ها به نظر می‌رسد که هلدینگ بزرگ صباایده هم در نتیجه محدودیت‌ها ناگزیر بخشی از سرویس‌های دیجیتال مارکتینگ خود را تعطیل کرده است. بنابر پیگیری‌های انجام شده، در حال حاضر سرویس‌های تیک آبی، شورند و بخش‌هایی از سرویس دیجیتال مارکتینگ صباویژن تعطیل شده‌اند.

به دنبال این شرایط، صبا ایده اعلام کرده که ناگزیر به خداحافظی با جمعی از کارمندان خود در این بخش‌ها شده است. سرویس تیک‌آبی که چند ماهی بیشتر نبود که فعالیت خود را آغاز کرده بود. صباویژن،‌ آژانس تبلیغات دیجیتالی و از زیرمجموعه‌های هلدینگ صباایده، تیک آبی را مرداد سال جاری به عنوان پلتفرم آنالیز شبکه اجتماعی اینستاگرام معرفی کرد. شورند نیز پلتفرمی هوشمند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بود که به کسب‌وکارها برای مدیریت بهتر تبلیغات کمک می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تعدیل نیروی گسترده در هلدینگ صباایده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر