;
coinex

میزان استفاده از توییتر شدیدا افزایش داشته است؛ مرگ توییتر را فراموش کنید!

به نظر می‌رسد که توییتر خیلی دور از خطر نابودی باشد، زیرا میزان استفاده از توییتر پس از خرید ایلان ماسک به شدت افزایش یافته است و این شرکت را نجات داده است.

طبق گزارش‌ها، میزان استفاده از توییتر افزایش قابل توجهی را از زمان خرید این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک تجربه می‌کند. طبق آخرین آمار منتشر شده توسط ایلان ماسک، این پلتفرم 1.6 میلیون کاربر فعال روزانه (DAU) اضافی را در هفته گذشته به ثبت رسانده است.

افزایش اخیر در شرایطی رخ داده که شاهد ابهامات گسترده در مورد آینده این پلتفرم بوده‌ایم؛ زیرا گفته می‌شود کارکنان در روزهای گذشته به طور دسته جمعی استعفا داده‌اند. بر اساس گزارش The Verge، تعداد کارکنان توییتر در پی تعدیل نیروی گسترده از 7500 کارمند به 2700 نفر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: عرضه تیک تاییدیه توییتر در سه رنگ جدید ؛ طلایی، خاکستری و آبی

افزایش میزان استفاده از توییتر

با انتشار اخبار مربوط به اخراج‌های گسترده در توییتر در اینترنت، هشتگ RIPTwitter به وسیله کاربرانی که در مورد سقوط قریب‌الوقوع توییتر به دلیل استعفای ده‌ها کارمند حیاتی این شرکت گمانه‌زنی می‌کردند، ترند شد.

حتی ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر، میم‌هایی را درباره مرگ این پلتفرم به اشتراک می‌گذاشت. اما همانطور که اکنون مشخص است، توییتر فاصله زیادی را تا تبدیل شدن به یک پلتفرم منحل شده دارد زیرا کاربران فعال روزانه این شبکه اجتماعی به بالاترین سطح خود رسیده است.

میزان استفاده از توییتر

ماسک اکنون نموداری را به اشتراک گذاشته است که کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد (mDAU) را در چند هفته گذشته نشان می‌دهد. هفته قبل در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان ماه)، این پلتفرم شاهد افزایش 1.6 میلیون mDAU بود که مجموع را به بالاترین سطح تاریخ یعنی 259.4 میلیون رساند. بر اساس این نمودار، توییتر از زمانی که ماسک کنترل پلتفرم را در دست گرفته، روند صعودی ثابتی داشته است.

مدیرعامل تسلا خرید چشمگیر خود از توییتر را در 27 اکتبر (5 آبان ماه) به نتیجه رساند. تا پایان همان هفته، این پلتفرم افزایش mDAU را تجربه کرد که منجر به در مجموع 257.6 میلیون کاربر شد که نسبت به هفته قبل که با 254.5 میلیون کاربر به پایان رسیده بود، 3.1 میلیون نفر افزایش داشت.

به طور خلاصه، اگرچه هنوز برای حدس زدن در مورد اثرات بلندمدت تعدیل نیرو توییتر، تغییر سیاست‌ها و بازگرداندن حساب‌های ممنوعه زود است، یک چیز کاملاً واضح است: این تغییرات حداقل بر اساس آمارهای ایلان ماسک، مردم را از استفاده از این پلتفرم منصرف نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش میزان استفاده از توییتر با وجود تغییرات گسترده در این پلتفرم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر