;
coinex

لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون

لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون: از زمانی که اولین گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه شدند، رقابت بین گوشی‌های اندرویدی و آیفون وجود داشته است، اما کدام‌یک بهتر است شیائومی، سامسونگ یا اپل؟ پاسخ به این سوال پاسخ می‌تواند از فردی به فرد دیگر تغییر کند؛ اما بر اساس مشخصات و ویژگی‌ها در مقایسه تلفن‌های همراه، یک انتخاب عالی برای هر فرد وجود دارد.

بر اساس معیارهای مختلف مانند قیمت گوشی‌ سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی آیفون، فضای ذخیره‌سازی، دوربین، نمایشگر، باتری و موارد دیگر می‌توان به نتیجه متناسبی رسید. در ادامه نیز از هرکدام از برندها به بررسی بهترین گوشی می‌پردازیم تا بتوانید تصمیم عاقلانه‌ای برای خرید گوشی بگیرید.

قیمت گوشی آیفون

با نیازها، بودجه‌ها و ترجیحات مختلف، چیزی به نام بهترین آیفون و قیمت گوشی آیفون وجود ندارد. با این حال، برخی از آن‌ها بهتر از سایر مدل‌ها هستند. با اضافه شدن آیفون‌های 14 قیمت گوشی آیفون 13 و ​​13 پرو مکس اپل کمی دست‌خوش تغییر شده است و در حال حاضر خواه گزینه‌های زیادی برای انتخاب گوشی آیفون خود دارید. آیفون طیفی از گوشی‌های خود بارنگ‌های مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد تا بتوانند بهترین محصول موردنظر خود را پیدا کنند.

آیفون معمولا دارای برخی از بهترین دوربین‌های موجود در هر گوشی است. آیفون 12، 13، 13 مینی، 14 و 14 پلاس هرکدام دارای دوربین دوگانه در عقب هستند و سپس  14 Pro و  14 Pro Max هستند که نه‌تنها سه دوربین دارند، بلکه دارای ویژگی‌هایی مانند توانایی گرفتن عکس‌های ProRaw یا ضبط ویدیوهای ProRes هستند. اما همچنان گوشی‌های مدل قدیمی‌تر مانند iPhone 13 Pro و  13 Pro Max قابل‌خریدند و قیمت کمتری دارند که در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی موردتوجه قرار می‌گیرند.

قیمت گوشی آیفون

 قیمت گوشی آیفون 13

آیفون 13 همچنان یک گوشی عالی است که با قیمت 36800000 تومان در سایت گوشی شاپ قابل‌خرید است. در واقع، اگر با عرضه آیفون 14 وسوسه شده‌اید یک آیفون بخرید، اما می‌خواهید مقداری پول پس‌انداز کنید، یک آیفون 13 بگیرید. آن‌ها اساسا همان بدنه، صفحه‌نمایش یکسان و پردازنده A15 Bionic دارند. اگرچه ازنظر فنی، پردازنده آیفون 14 دارای یک هسته گرافیکی اضافی نیز است.

آیفون 13، مانند آیفون 12، با طراحی مربع شکل آن موردتوجه قرار می‌گیرد. این گوشی از قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و دوربین‌هایی هم‌تراز با دوربین‌های آیفون 12 پرو مکس سال 2020 دارد. اما بهترین ویژگی آیفون 13 باتری بزرگ‌تر آن است که در آزمایش‌ها با یک‌بار شارژ 4.5 ساعت بیشتر از آیفون 12 و نزدیک به 3 ساعت بیشتر از آیفون 14 جدید دوام آورد. آیفون 13 همچنین دارای حالت سینمایی است که در اصل یک نسخه ویدیویی از حالت پرتره است و iOS 16 نیز این گوشی را به یک گوشی عالی تبدیل کرده است.

قیمت گوشی سامسونگ

تا اینجا به بررسی برند اپل پرداختیم؛ اما سامسونگ نیز یکی از  غول‌های دنیای گوشی‌های هوشمند است. اگر به دنبال یک تلفن همراه رده‌بالا هستید، اما قیمت برای شما محدودیت آور است سری گلکسی اس سامسونگ می‌تواند تا حد خوبی به نیازهای شما پاسخ دهند.

این گوشی‌ها هرساله با جدیدترین ویژگی‌ها، فناوری دوربین و طراحی‌های برتر بازار رقابت می‌کنند و معمولا از این سری یک مدل استاندارد، یک نسخه پلاس یا پرو با ویژگی‌های پیشرفته و یا نمایشگر بزرگ‌تر به بازار عرضه می‌شود. انتخاب بین گوشی‌های هوشمند و سنجیدن مزایا در برابر تلفن‌های مقرون‌به‌صرفه تر این برندها کار آسانی نیست، اما با داشتن آگاهی نسبت به گوشی‌های برندهای مختلف می‌توان بهترین گوشی را برگزید.

 

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 22

سامسونگ گلکسی اس 22 در مقابل آیفون 13 با توجه به اینکه آیفون 13 هنوز باقیمتی کاهش‌یافته در دسترس است، ارزش زیادی دارد. گلکسی S22 علاوه بر صفحه‌نمایش روشن‌تر و چیپست جدید، دارای دوربین‌های بسیار بهبودیافته، به‌ویژه لنز تله فوتو است. این‌یک پیشرفت کلیدی است، زیرا یک لنز تله فوتو اختصاصی چیزی است که آیفون 13 به کاربران سادگی ارائه نمی‌دهد.

آیفون 13 از چیپست فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد و با وجود اینکه یک سال از عمر آن می‌گذرد، دوربین‌های آن همچنان تحت تاثیر قرار می‌دهند. از طرفی اپل توجه ویژه‌ای به عمر باتری سری آیفون 13 دارد و این یکی از  مزایای آن است؛ اما قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا  39145000 تومان و دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است؛ این در شرایطی است که امکان ارتقا فضای ذخیره‌سازی در آیفون وجود ندارد. با این حال، اگر علاقه‌مند به صفحه‌نمایش متفاوت هستید، صفحه‌نمایش کمی خمیده در S22 Ultra چشم‌نوازتر است؛ اما همین موضوع گاهی اوقات تایپ را دشوارتر ازآنچه لازم است می‌کند. در مقابل آیفون 13 پرو مکس دارای صفحه‌نمایش تخت است که استفاده و در دست گرفتن آن را کمی آسان‌تر می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی

قیمت گوشی شیائومی

هنگامی‌که به دنبال گوشی هوشمند اندرویدی در سال 2022 می‌گردید، به‌سختی می‌توانید در میان تبلیغات گسترده سامسونگ و شیائومی، گوشی مناسب انتخاب کنید، درواقع این روزها وقتی صحبت از بالاترین رتبه تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به میان می‌آید، نام این دو سازنده می‌درخشد.

به طور کلی در رده بالای محبوب‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، هم شیائومی و هم سامسونگ هم‌تراز هستند؛ در حالی که سامسونگ بیش از یک دهه است که با طیف وسیعی از تلفن‌های هوشمند گلکسی خود کاربران را تحت تاثیر قرار داده، شیائومی نیز با قیمت‌های به‌صرفه و گوشی‌های باکیفیت توجه کاربران را به خود جذب کرده است و در سال‌های اخیر توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. هر دو سازنده به اندروید متکی هستند و محدوده قیمتی گسترده‌ای را پوشش می‌دهند که همین موضوع مقایسه بین این دو برند با آیفون را کمی دشوار می‌کند بهترین راه مقایسه بین این سه برند مقایسه دوگوشی اندرویدی، توجه به نیازها و انتظارات مربوطه از گوشی و در نظر گرفتن بودجه برای انتخاب میان این برندها خواهد بود.

قیمت گوشی شیائومی 12 تی پرو

در این بخش شیائومی 12T پرو 6.67 اینچی (با Qualcomm SM8475 Snapdragon 8 Plus Gen 1) که در 4 اکتبر 2022 عرضه شد در مقابل Samsung Galaxy S22 Ultra که از Exynos 2200 قدرت می‌گیرد؛ البته قیمت گوشی شیائومی  12T پرو نیز 19049000 تومان تخمین زده‌شده است که در میان این سه گوشی دارای پایین‌ترین قیمت است. در ادامه دوگوشی اندرویدی مورد مقایسه قرار خواهند گرفت و دلایل برتری برای خرید هرکدام از این گوشی‌ها را ذکر می‌کنیم:

دلایل برتری شیائومی 12T پرو

  • 14٪ عملکرد بهتر
  • ضبط حرکت آهسته با سرعت 1920 فریم بر ثانیه
  • گوشی 7 ماه جدیدتر عرضه شده است
  • وزن کم
  • دارای پورت مادون‌قرمز داخلی

دلایل برتری سامسونگ گلکسی S22 Ultra

  • دوربین پشتی دارای زوم اپتیکال 10 برابری است
  • عمر باتری 18٪ بیشتر است
  • حداکثر روشنایی 39٪ بالاتر
  • بدنه ضد آب
  • تراکم پیکسلی 12٪ بیشتر

مقایسه بین قیمت گوشی‌ سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی آیفون

همان‌طور که تا الان در بخش‌های مختلف مطالعه کرده‌اید، قیمت گوشی‌های شیائومی به نسبت سایر برند‌ها مقرون‌به‌صرفه تر است و کیفیت خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد، هنگام خرید گوشی نیز با توجه به تمام ویژگی‌ها بسته به اینکه انتخاب شما گوشی با سیستم‌عامل اندروید و یا آی او اس باشد می‌توانید با مقایسه ویژگی‌ها و بودجه خود به بررسی گوشی موردنظر خود بپردازید.

جمع‌بندی

با توجه به تفاوت قیمت گوشی آیفون، شیائومی و سامسونگ پاسخ قطعی برای خرید بهترین گوشی در این مقایسه وجود ندارد؛ اینکه کاربر کدام گوشی را تهیه کند بسته به شرایط فرد متفاوت خواهد بود. اما در این مقاله سعی شد تا از هر برند بهترین گوشی با قیمت متناسب با سایر گوشی‌های هم‌رده مقایسه شود و کاربر با توجه به نیازهایش تصمیم به خرید گوشی موردنظر خود بگیرد. برای خرید هریک از این گوشی‌ها می‌توانید به سایت گوشی شاپ مراجعه کنید که ضمن ارائه ضمانت اصالت کالا، امکان خرید قسطی را هم برای شما فراهم کرده است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر