;
coinex

بررسی شیائومی می 11 اولترا ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

شیائومی Mi 11 Ultra یکی از بهترین گوشی های شیائومی است؛ اما می‌توانست بهتر از این هم باشد! در ادامه به بررسی شیائومی می 11 اولترا می‌پردازیم و جزئیات مشخصات آن را موشکافی می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این گوشی، برجستگی زیاد دوربین در پنل پشتی است. علاوه‌براین، نمایشگری که در پنل پشتی قرار گرفته، قابلیت ویژه‌ای را ارائه نمی‌دهد. این دو نقطه ضعف در طراحی باعث شده که سخت‌افزارهای قدرتمند مثل دوربین‌های فوق‌العاده، پردازنده و نمایشگر خوب آن کمتر به چشم بیایند.

با تمام این اوصاف، آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟ با بررسی مشخصات شیائومی می 11 اولترا این موضوع مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیائومی می 11 اولترا

بررسی شیائومی می 11 اولترا نشان می‌دهد که شیائومی می‌توانست در طراحی این گوشی، عملکرد بهتری داشته باشد؛ مخصوصا با توجه به اینکه در زمان عرضه، با گوشی‌هایی مثل گلکسی S21 اولترا و آیفون 12 پرو مکس رقابت می‌کرد. شیائومی با مشخصات دوربین فوق‌العاده تلاش کرد تا علاوه‌بر جلب توجه کاربران همیشگی خود، رقابت را برای پرچمداران 2021 دشوار کند؛ اما برجستگی بیش از اندازه ماژول دوربین باعث شد تا این گوشی، آنطور که باید مورد توجه قرار نگیرد.

بررسی شیائومی می 11 اولترا
بررسی شیائومی می 11 اولترا

نمایشگر 1.1 اینچی که روی ماژول دوربین قرار گرفته نیز یکی دیگر از نقاط ضعف این گوشی است و به عقیده بسیاری از منتقدان، قابلیت خاصی را ارائه نمی‌دهد. با بررسی شیائومی می 11 اولترا متوجه می‌شویم که همین اشکال بزرگ در طراحی، چالش‌های مهمی را برای کاربران به‌وجود آورده است.

پنل پشتی این گوشی به‌دلیل برجستگی زیاد، به‌خوبی روی مت‌های شارژ بی‌سیم قرار نمی‌گیرد. علاوه‌براین، به‌راحتی در جیب جا نمی‌شود و قاب‌های محافظی که برای این گوشی موجود هستند، نمی‌توانند از ماژول دوربین بزرگ و برجسته محافظت کنند. نمایشگر ثانویه گوشی نیز عملا بی‌استفاده است و حتی برخی از کاربران، نوتیفیکیشن‌های آن را آزاردهنده می‌دانند.

به احتمال زیاد، برجستگی زیاد ماژول دوربین می‌تواند دلیل افزایش قیمت شیائومی می 11 اولترا باشد. البته نباید فراموش کرد که این اسمارت‌فون از مشخصات و سخت‌افزارهای رده‌بالایی بهره می‌برد.

این گوشی شباهت‌های زیادی به شیائومی می 11 دارد؛ البته دوربین و سرعت شارژ نسخه اولترا بهتر از می 11 است. نمایشگر این دو گوشی کاملا به‌هم شبیه است و هر دو از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشیبانی می‌کنند. تراشه، متریال ساخت، دوربین سلفی، اسکنر اثرانگشت، سرعت شارژ معکوس وایرلس و قابلیت‌های صوتی هر دو گوشی یکسان است و با توجه به قیمت گوشی‌ها می‌توان گفت که شیائومی می 11 ارزش خرید بالاتری دارد.

به‌طور کلی، اگر با برجستگی دوربین آن مشکلی ندارید، شیائومی می 11 اولترا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود باشد. با بررسی می 11 اولترا شیائومی متوجه می‌شویم که روی ماژول دوربین گوشی، سه لنز دوربین قرار دارد: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید، 48 مگاپیکسلی اولترا واید و 48 مگاپیکسلی پریسکوپ که همگی جزء بهترین‌ها هستند. دوربین پریسکوپ این گوشی از زوم 10 برابری هیبرید یا 120 برابری دیجیتال پشتیبانی می‌کند. اما بررسی مشخصات فنی شیائومی Mi 11 Ultra به همین‌جا ختم نمی‌شود. در ادامه، جدول مشخصات گوشی را مشاهده می‌کنید و سپس، به بررسی طراحی، نمایشگر، دوربین، باتری و عملکرد گوشی می‌پردازیم.

بررسی شیائومی می 11 اولترا مشخصات شیائومی می 11 اولترا
طراحی و ساختار
  • 164.3×74.6×8.4 میلی‌متر
  • وزن 234 گرم
  • پنل جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس ویکتوس)، پنل پشتی سرامیکی، فریم آلومینیومی
  • دوسیم‌کارته (نانوسیم، dual stand by)
  • استاندارد IP68 (مقاوم در برابر گردوغبار و آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه)
  • رنگ بندی مشکی، سفید
نمایشگر
  • 6.81 اینچ AMOLED، رزولوشن 1440×3200 پیکسل، نمایش 1 میلیارد رنگ، روشنایی 900 نیت در حالت HBM و 1700 نیت در حالت حداکثری، پشتیبانی از دالبی ویژن و +HDR10
  • نسبت نمایشگر به بدنه 91.4 درصد
  • نرخ نوسازی 120 هرتز
  • تراکم پیکسلی 515 پیکسل در هر اینچ
  • گوریلا گلس ویکتوس
  • نسبت تصویر 20:9
پردازنده
  • اسنپدراگون 888 5G (5 نانومتر)
  • پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای
  • یک هسته 2.84 گیگاهرتز Cortex-X1، سه هسته 2.42 گیگاهرتز Cortex-A78 و چهار هسته 1.80 گیگاهرتز Cortex-A55
  • پردازنده گرافیکی Adreno 660
نرم‌افزار اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5
رم و حافظه
  • رم 8 و حافظه 256 گیگابایت
  • رم 12 و حافظه 256 گیگابایت
  • رم 12 با حافظه 512 گیگابایت
  • نوع حافظه UFS 3.1
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین
  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسل واید، دیافراگم f/2.0، پشتیبانی از فوکوس خودکار با تشخیص فاز پیکسل دوگانه، لنز 24 میلی‌متری، سایز سنسور 1/1.12 اینچ، سایز پیکسل 1.4 میکرومتر، فوکوس لیزری و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)
  • دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی با پوشش 128 درجه، دیافراگم f/2.2 پشتیبانی از فوکوس خودکار تشخیص فاز، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، لنز 12 میلی‌متری
  • دوربین پریسکوپ تله‌فوتو 48 مگاپیکسل، لنز 120 میلی‌متری، دیافراگم f/4.1، سایز سنسور 1/2.0 اینچ، سایز پیکسل 0.8 میکرومتر، پشتیبانی از فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، زوم اپتیکال 5x
  • پشتیبانی از فلاش LED دوگانه، HDR، پانوراما، نمایشگر سلفی 1.1 اینچی AMOLED
  • قابلیت ضبط ویدیوی 8K@24fps ،4K@30/60fps ،1080p@30/60/120/240/960/1920fps
  • لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر- ژیروسکوپی، +HDR10
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.2، لنز واید 26 میلی‌متری، سایز سنسور 1/3.4 اینچ، سایز پیکسل 0.8 میکرومتر
  • پشتیبانی از HDR و پانوراما
  • قابلیت ضبط ویدیوی 1080p@30/60fps ،720p@120fps ،gyro-EIS
باتری
  • باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت با شارژ 67 وات
  • شارژ وایرلس 67 وات
  • شارژ وایرلس معکوس 10 وات
اسپیکر اسپیکرهای استریو، عدم پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری
شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e، دو بانده، Wi-Fi Direct
  • بلوتوث 5.2
  • USB Type-C 2.0 پشتیبانی از OTG
سایر ویژگی‌ها
  • حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر
  • شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما، طیف رنگ

بررسی شیائومی می 11 اولترا از نظر طراحی و ساختار

شاید اولین چیزی که در بررسی می 11 اولترا شیائومی جلب توجه می‌کند، ماژول دوربین بزرگ است. این ماژول دوربین بزرگ باعث شده گوشی برآمدگی زیادی داشته باشد. حتی استفاده از قاب محافظ نیز کمکی نمی‌کند و وقتی گوشی را روی میز می‌گذارید، مشاهده می‌کنید ماژول دوربین بالاتر قرار گرفته و گوشی کج به نظر می‌رسد.

بررسی شیائومی می 11 اولترا

ماژول دوربین این گوشی به رنگ مشکی طراحی شده و سه دوربین پشت را در خود جا داده است. در نگاه اول دو دوربین بسیار بزرگ را روی این ماژول مشاهده می‌کنید که در کنار آن یک دوربین کوچک‌تر هم دیده می‌شود.

در این ماژول، فوکوس خودکار لیزری و فلش سه‌گانه LED را هم مشاهده خواهید کرد. در کنار همه این دوربین‌ها، یک صفحه‌نمایش کوچک را هم مشاهده خواهید کرد که ظاهر گوشی را بسیار متمایز می‌کند. البته این تمایز به‌معنی خوب بودن ویژگی نیست. این صفحه‌نمایش ۱٫۱ اینچی می‌تواند ساعت و میزان باتری را نشان دهد.

پنل پشتی گوشی از جنس سرامیک ساخته شده است. بررسی شیائومی می 11 اولترا مشخص می‌کند که بدنه سرامیکی گوشی به شکل عجیب و بسیار سریعی اثر نگشت را به خود جذب می‌کند، اما اگر مدل سفید رنگ را در اختیار داشته باشید، اثر انگشت چندان خودنمایی نمی‌کند. نمایش اثر انگشت روی مدل مشکی رنگ بیشتر مشخص می‌شود.

با نگاهی به ساختار Xiaomi Mi 11 Ultra متوجه خواهید شد که صفحه‌نمایش به صورت خمیده طراحی شده که با یک لایه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. صفحه‌نمایش 6.81 اینچی از نوع AMOLED برای این گوشی در نظر گرفته شده که لبه‌های خمیده دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی این گوشی، قرارگرفتن حسگر تشخیص اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش است. این حسگر در مکان خوبی از صفحه‌نمایش هم قرار گرفته که انگشت کاربر به‌راحتی به آن دسترسی دارد. این گوشی پرچم‌دار شیائومی فریمی از جنس آلومینیوم دارد که باعث می‌شود گوشی در برابر ضربه مقاومت بالایی پیدا کند. این گوشی از گواهی IP68 هم بهره می‌برد که باعث شده برابر آب و گرد و خاک مقاوم باشد.

بررسی شیائومی می 11 اولترا
بررسی می 11 اولترا شیائومی

روی لبه پایینی این گوشی پورت USB-C و محل قرارگرفتن دو ‌سیم‌کارت مشاهده می‌شود. میکروفن اصلی هم روی لبه پایینی گوشی قرار گرفته است. در کنار میکروفن، اسپیکر اصلی را هم مشاهده می‌کنید. روی لبه بالای گوشی اسپیکر دوم دیده می‌شود که البته توسط هارمن کاردون تنظیم شده است. یک میکروفن دیگر و فرستنده IR هم روی این قسمت قرار دارد.

گوشی می ۱۱ اولترا در ابعاد 164.3 در 74.6 در 8.4 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۲۳۴ گرم می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بررسی می 11 اولترا شیائومی از نظر نمایشگر

شیائومی تا جایی که امکان داشته، قابلیت‌های ویژه‌ای برای صفحه نمایش این گوشی در نظر گرفته است. پنل نمایشگر می 11 اولترا با اندازه 6.81 اینچ، حدود 91.4 درصد از پنل جلویی گوشی را صفحه نمایش اشغال کرده است. این درصد بالا نشان‌دهنده حاشیه‌های بسیار کم پنل نمایشگر Mi 11 Ultra است.

نمایشگر به کار رفته در این اسمارت فون از نوع AMOLED است که از رزولوشن فوق‌العاده 3200×1440 و با تراکم 515 پیکسل در اینچ بهره می‌برد. قابلیت‌های پنل نمایشگر Mi 11 اولترا به رزولوشن بالا و صفحه نمایش AMOLED ختم نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی اشاره کرد که تجربه جذابی از بازی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

بررسی می 11 اولترا شیائومی از نظر نمایشگر

البته با تغییر تنظیمات می‌توان رفرش ریت را بروی 60 هرتز نیز قرار داد که این موضوع به مصرف بهینه باتری کمک می‌کند. می 11 اولترا از نرخ حساسیت لمسی 480 هرتزی برخوردار است که با وجود آن تاخیر در پاسخ به دستورات دریافتی به حداقل می‌رسد.

در بخش دیگری از بررسی شیائومی می 11 اولترا باید به میزان روشنایی نمایشگر اشاره کنیم که کاملا رضایت‌بخش است. شدت روشنایی می 11 اولترا بین 900 تا 1700 است که در بیشترین حالت خود به 1700 نیت می‌رسد. این میزان از روشنایی برای یک گوشی هوشمند بی‌نظیر است و به راحتی در زیر نور آفتاب می‌توان از امکانات گوشی استفاده کرد.

تعداد بسیار کمی از اسمارت‌فون‌ها عمق رنگ 10 بیتی دارند که Mi 11 Ultra یکی از آنهاست. با وجود این قابلیت، صفحه نمایش می 11 اولترا بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را به نمایش می‌گذارد.

از دیگر مشخصات شیائومی می 11 اولترا می‌توان به پشتیبانی از فناوری +HDR10 اشاره کرد که نقش مهمی در نمایش باکیفیت محتوا دارد.

شیائومی بخش کوچکی از ماژول دوربین اصلی می 11 اولترا را به یک نمایشگر 1.1 اینچی AMOLED مجهز کرده است. از قابلیت‌های این نمایشگر می‌توان به اعلان تاریخ، زمان و ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی اشاره کرد.

بررسی مشخصات فنی شیائومی Mi 11 Ultra از نظر دوربین

به بخش جذاب بررسی شیائومی می 11 اولترا رسیدیم. شیائومی در این گوشی از سخت‌افزارهای رده‌‌بالای دوربین استفاده کرده است. در دوربین اصلی این گوشی از حسگر بسیار پیشرفته GN2 سامسونگ استفاده شده است.

بررسی مشخصات فنی شیائومی Mi 11 Ultra
بررسی مشخصات فنی شیائومی Mi 11 Ultra

این حسگر ۵۰ مگاپیکسلی از تکنولوژی ترکیب پیکسلی 4 در 1 استفاده می‌کند و به همین دلیل می‌تواند عکس‌هایی با وضوح تصویر ۱۲٫۵ مگاپیکسل ثبت کند. از دیگر ویژگی‌های دوربین اصلی این است که از فوکوس خودکار تشخیص فاز پیکسل دوگانه هم پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود بتواند به صورت افقی و عمودی فوکوس دقیقی انجام دهد.

دوربین دوم این گوشی هم از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این دوربین پریسکوپ تله‌فوتو به فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز شده و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هم پشتیبانی می‌کند.  با این دوربین به زوم ۵ برابری هم دسترسی خواهید داشت.

سومین دوربین پشت گوشی می ۱۱ اولترا هم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید دارد که می‌تواند عکس‌هایی با زاویه ۱۲۸ درجه ثبت کند. این حسگر هم به فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز شده است.

حالا باید به دوربین سلفی اشاره کنیم که از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی واید استفاده می‌کند. با دوربین سلفی هم می‌توانید ویدئوهایی باکیفیت Full HD با نرخ ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. با بررسی شیائومی می 11 اولترا متوجه می‌شویم که کار کردن با اپلیکیشن دوربین گوشی Mi 11 Ultra بسیار آسان است و باعث می‌شود که به‌سرعت، به حالت‌های مختلف عکاسی و فیلم‌برداری دسترسی داشته باشید.

از ویژگی‌های اپلیکیشن دوربین می‌توان به امکان عکاسی پرو اشاره کرد. در این حالت می‌توانید بسیاری از المان‌های زمان عکاسی را تغییر دهید تا عکس بهتری ثبت کنید. در حالت عکاسی پرو به فوکوس دستی دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید سرعت شاتر را از ۱.۴۰۰۰۰ ثانیه به ۳۰ ثانیه تغییر دهید. امکان تغییر میزان ISO را هم در این حالت خواهید داشت. از دیگر ویژگی‌هایی که در اپلیکیشن دوربین گوشی Mi 11 Ultra مشاهده می‌شود، مود Long Exposure است. البته این حالت شامل چندین تنظیمات پیش فرض می‌شود.

حالت عکاسی سوپرمون هم روی این گوشی دیده می‌شود. در این حالت از طریق دوربین گوشی Mi 11 Ultra به زوم ۵ تا ۶۰ برابری دیجیتال دسترسی خواهید داشت و با کمک هوش مصنوعی می‌توانید از ماه عکاسی کنید.

بیشتر بخوانید:

بررسی مشخصات شیائومی می 11 اولترا از نظر عملکرد

شیائومی می 11 اولترا به‌صورت پیش‌فرض،‌ اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 را اجرا می‌کند. نسخه‌های جدیدتر نیز برای این گوشی منتشر می‌شود. این رابط کاربری امکانات شخصی سازی به شدت زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌توان تمام قسمت‌های این رابط کاربری را متناسب با سلیقه خود شخصی سازی کرد. MIUI 12.5 از تم‌های جذابی برخوردار است و تمام آنها قابلیت شخصی‌سازی دارند.

بررسی مشخصات شیائومی می 11 اولترا
بررسی مشخصات شیائومی می 11 اولترا

در بخش بررسی شیائومی می 11 اولترا از نظر تراشه باید گفت که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 888 بهره می‌برد. این تراشه 5 نانومتری از پردازنده هشت هسته‌ای برخوردار شده که شامل هسته‌های 1×2.84 GHz Cortex-X1 ،3×2.42 GHz Cortex-A78 ،4×1.80 GHz Cortex-A55 می‌شود. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز Adreno 660 است.

بنابراین می‌توان گفت که این گوشی در هنگام انجام بازی و یا اجرای امور گرافیکی سنگین، با هیچ لگ و یا کندی مواجه نخواهد شد و بازی‌های فوق‌العاده سنگین را به راحتی اجرا می‌کند.

شیائومی از نظر حافظه داخلی، این گوشی را در دو مدل 256 و 512 گیگابایتی روانه بازار می‌کند. برای حافظه 256 گیگابایتی رم‌های 8 و 12 و برای حافظه 512 رم 12 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. شیائومی در بخش طراحی حافظه نیز به خوبی کار کرده است که با این وجود نیازی به کارت حافظه جانبی نیست.

بررسی شیائومی می 11 اولترا از نظر باتری

بررسی مشخصات شیائومی می 11 اولترا هم جزئیات مهمی را نشان می‌دهد که در تصمیم‌گیری نقش مهمی دارد. شیائومی در این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است.

ظرفیت باتری پرچمدار شیائومی خصلت شیائومی بودن خود را حفظ کرده و بین تمام پرچمدار‌های زمان خود، باتری با ظرفیت بالاتری را همراه خود دارد. این ظرفیت بالا باعث نمی‌شود که در شارژدهی اتفاق خارق‌العاده‌ای رخ دهد.

بررسی شیائومی می 11 اولترا از نظر باتری
بررسی شیائومی می 11 اولترا

در استفاده‌های معمولی می‌توانید تا یک روز کامل روی باتری و شارژدهی MI 11 Ultra حساب باز کنید. البته اگر زیاد اهل فیلمبرداری و بازی کردن هستید، بیشتر از 6 الی 7 ساعت نمی‌توانید روی باتری این گوشی حساب کنید.

در زمینه سرعت شارژ هم باید گفت که می 11 اولترا مرزهای سرعت شارژ را جابجا کرده و از اولین گوشی‌هایی محسوب می‌شود که از تکنولوژی شارژ سریع 67 وات بهره برده است. این سرعت شارژ بالا باعث می‌شود فقط 40 دقیقه طول بکشد تا گوشی به صورت کامل شارژ شود.

با بررسی مشخصات فنی شیائومی Mi 11 Ultra متوجه می‌شویم که این گوشی از شارژ وایرلس 67 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر شارژر وایرلس داشته باشید، می‌توانید تقریبا زیر 1 ساعت این گوشی رو به‌طور کامل شارژ کنید.

در ضمن شارژ وایرلس معکوس 10 واتی MI 11 Ultra به شما این اجازه را می‌دهد تا گجت‌های دیگری مانند هندزفری و ساعت هوشمند را به راحتی شارژ کنید. در بخش باتری و سرعت شارژ این گوشی عملکرد به شدت خوبی دارد اما از نظر شارژدهی کاملا شبیه به رقبای خود عمل می‌کند.

بررسی شیائومی می 11 اولترا از نظر صدا

گوشی Mi 11 Ultra از دو اسپیکر استریو پشتیبانی می‌کند تا بتواند تجربه صوتی بهتری به کاربران ارائه کند. وجود این اسپیکرهای همزمان نگرانی‌هایی را در خصوص عدم تعادل صداهای پخش شده ایجاد کرده است؛ اما این دو اسپیکر از تعادل و کیفیت فوق العاده‌ای بهره‌مند هستند.

از ویژگی‌های مهم این بلندگوها این است که توسط شرکت هارمن کاردون تنظیم شده‌اند و به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارند. این بلندگوها حجم صدای بسیار خوبی تولید می‌کنند که جزئیات بسیار خوبی هم دارد. قطعا در زمان تماشای ویدئو و بازی‌کردن یا تماس‌های صوتی متوجه کیفیت بالای بلندگوها خواهید شد.

بررسی شیائومی می 11 اولترا

اسپیکرهای دوگانه این اسمارت فون از استاندارد Hi-Res برخوردار هستند. وجود این گواهی مهر تائیدی بر کیفیت بی‌نظیر صداهای خروجی از اسپیکرهای شیائومی 11 اولترا است.

قیمت شیائومی می 11 اولترا

این گوشی هوشمند در تاریخ 29 مارس 2021 (9 فروردین 1400) رونمایی و در تاریخ 2 آوریل 2021 (13 فروردین 1400) عرضه شده است. قیمت شیائومی می 11 اولترا در زمان عرضه در بازارهای جهانی حدود 1500 یورو بود.

سوالات متداول

آیا شیائومی می 11 اولترا ارزش خرید دارد؟

در این مقاله به بررسی شیائومی می 11 اولترا پرداختیم و متوجه شدیم که این گوشی از نظر باتری، نمایشگر و دوربین عملکرد بسیار خوبی دارد. تراشه این گوشی نیز در زمان عرضه، یکی از بهترین‌های بازار بود؛ اما در حال حاضر، گوشی‌های دیگری هستند که در همین بازه قیمتی، مشخصات مشابهی را ارائه می‌کنند.

قیمت شیائومی می 11 اولترا در بازار ایران چقدر است؟

قیمت شیائومی می 11 اولترا در حال حاضر، حدود 27.600.000 تا 36.500.000 تومان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بررسی شیائومی می 11 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    دوستان عزیز من ۱ ساله این گوشی رو دارم و واقعا هنوز کوچکترین مشکلی باهاش نداشتم تمام کارها و بازی های سنگین هم انجام دادم حرف نداره از هر نظر کامله صفحه نمایش فوق العاده، کیفیت صدای فوق العاده و دوربینشم که دیگه خدایی چیزی کم نداره ، اتفاقآ روی میز هم مثل گوشی های دیگه اصلا لقی نداره و راحت میشه باهاش کار کرد
    باتریشم واقعآ یک روز کامل رو بهتون شارژ میده
    واقعا دیگه نمیدونم بعضی ها چه انتظاری از یه گوشی دارن که میان چرت میگن و ایراد الکی میگیرن
    من هزار مدل گوشی عوض کردم تا حالا همه مدلی هم داشتم هم آیفون هم سامسونگ و هم شیائومی
    ولی واقعا به جرعت میگم که یکی از بهترین گوشی هایی بوده که داشتم و استفاده کردم .
    اگه واقعا قدرت خریدشو دارید شک نکنین بگیرین پشیمون نمیشین

    پاسخ

    بزرگترین مزیت این گوشی همین نمایشگر پشتشه یه جورایی مثل قلم تو s22و23 الترا میمونه که باعث خاص شدن این گوشی میشه چجوری روتون شد نمایشگر پشت این گوشی را عیب بدونید

    پاسخ

    اتفاقا دوستای من گرفتن حرف ندارد این گوشی،بی شک میشه پرچمدار دونستش،مانیتور پشتش هم مثل دوربینهای فوق العاده ش هم برای پلی آهنگ هم جواب دادن تماس وعکس گرفتن و… عالیه. این نقد بوداره . بی شک از اس۲۲اولترا در مجموع بهتره

    پاسخ

    سلام من دارمش با مانیتور پشتش عکس واید که میگیری کل قدت رو میگیره اگه تعداد افراد زیادی هم کنارت باشن همشون میفتن.این گوشی در دکسو مارک اس ۲۳ اولترا روهم شکست داده چه برسه به ۲۲ یا همرده خودش ۲۱ اولترا. حتی در فلیمبرداری شب آیفون ۱۳ پرومکس رو کاملا قورت میده. بهترین گوشی که تاحالا داشتم همینه در خریدش شک نکنید

    پاسخ

    قیمت این گوشی بالای 40 میلیون تومن هست که اصلا منطقی نیست و هیچ چیز خاصی نداره و بیشتر مشخصات این گوشی در گوشی های با نصف این قیمت هم وجود داره مهم ترین مزیت گوشی های شیائومی قیمت اقتصادیشون هست که این گوشی این مزیت را نداره ظاهرا شیائومی این گوشی را فقط برای کسایی که عقده پز دادن قیمت گوشیشون را داره ساخته

    پاسخ

    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده تو برو همون x3 بخر حال کن باهاش

    پاسخ

    دقیقا

    پاسخ

    اتفاقا دوست من داره ،حرف نداره این گوشی ،پول بیاد دستم خریدمش..

    پاسخ

    من دارم ازش داداش تونستی بگیر حرف نداره
    خدایی از هر لحاظ عالیه و به جرعت یکی از بهترین های بازاره ، این استادی که اومده این ایرادات الکی رو گرفته همش چرت گفته
    بگیرین و حال کنین چون جز گوشی هایی هست که به صورت محدود وارد بازار ایران شده