;
coinex

طرح فروش بهمن موتور در بورس کالا 21 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش خود، تصمیم دارد محصولاتی را نیز با طرح فروش بهمن موتور در بورس کالا 21 آذر 1401 از این راه به متقاضیان عرضه کند.

بهمن موتور در نظر دارد فیدلیتی و دیگنیتی را بار دیگر از طریق بوس کالا عرضه کند. بر همین اساس جزئیات و شرایط طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا 21 آذر 1401 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: درآمد دولت از فروش خودروهای توقیفی چقدر است؟

طرح فروش بهمن موتور در بورس کالا 21 آذر 1401

شرکت بهمن موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود در بورس کالا تصمیم دارد در آذرماه تعداد قابل توجهی شاسی بلند فیدلیتی و دیگنیتی را به فروش برساند.

در طرح فروش فروش فیدلیتی در بورس کالا آذر 1401 و از تاریخ 21 آذر، این شرکت حدود 486 دستگاه فیدلیتی 7 نفره را با قیمت پایه 772 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌کند. همچنین در طرح فروش دیگنیتی در بورس کالا آذر 1401 نیز 214 دستگاه دیگنیتی شامل ۵۴ مشکی تریم قرمز، ۵۴ دستگاه مشکی تریم مشکی، ۵۳ دستگاه سفید تریم قرمز و ۵۳ دستگاه سفید تریم مشکی نیز روز ۲۲ آذرماه با قیمت پایه ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس عرضه خواهند شد.

طرح فروش بهمن موتور در بورس کالا 21 آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

همچنین بهمن موتور برای اولین بار ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ (شامل ۲۶ دستگاه مشکی تریم قرمز، ۲۷ دستگاه مشکی تریم مشکی، ۲۶ دستگاه سفید تریم قرمز و ۲۶ دستگاه تریم مشکی) را نیز با قیمت پایه ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس عرضه می‌کند. تمام خودروهای این طرح با ۲۵ درصد پیش پرداخت سفارش خرید و همچنین با موعد تحویل ۲۳ بهمن به مشتریان عرضه می‌شوند.

در طرح فروش بهمن موتور آذر 1401 در بورس کالا هم مانند طرح‌های دیگر هر کد ملی تنها می‌تواند تنها روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه، ثبت سفارش داشته باشد و به هر کد ملی یک دستگاه خودرو ارائه می‌شود. در این طرح فرایند صدور سند و شماره‌گذاری تنها به اسم شخص خریدار انجام می‌شود. خریداران برای تحویل خودرو نیز بایستی از مسیر پرتال فروش بهمن موتور، یکی از نمایندگی‌های مجاز این شرکت را انتخاب کنند. همزمان با تسویه اصل مبلغ نیز باید مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها واریز شود.

مشتریان علاوه بر قیمت پایه، بایستی هزینه‌های دیگری مانند 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، تولید پلاک و شماره‌گذاری، هزینه خدمات پست، هوشمندسازی کارت خودرو، مالیات و عوارض شماره‌گذاری را پرداخت کنند که مجموع این هزینه‌ها برای فیدلیتی ۷ نفره حدود ۱۷ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان، برای دیگنیتی پرایم ۳۹ میلیون و ۴۴۱ هزار تومان و برای دیگنیتی پرستیژ نیز ۳۳ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص طرح فروش بهمن موتور در بورس کالا 21 آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر