بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما + [2023] از ترسناک تا نوستالژیک

این بار می‌خواهیم در نوشتار بهترین انیمیشن های سریالی درباره‌ی مهم‌ترین و بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ سینما برای شما بگوییم.

هر سال، انیمیشن‌های آمریکایی که اسکار را بالای سر خود می‌برند، آنهایی هستند که توسط بچه‌ها مصرف می‌شوند و برای خانواده‌ها به بازار عرضه می‌شوند و طراحی می‌شوند تا همه را بخندانند و نسبت به خود و احساسات انسانی‌شان احساس خوبی داشته باشند.  در ادامه با نوشتار بهترین انیمیشن های سریالی با ما همراه باشید تا با این انیمیشن مهم و هیجان انگیز و چند انیمیشن دیگر که حتما و باید اگر انیمیشن باز هستید، آن‌ها را ببینید.

بررسی انیمیشن‌ها ممکن است از بقیه‌ی ژانرهای فیلم و سریال پیچیده‌تر باشد. بسیاری از خاطرات کودکی همه‌ی ما با سریال انیمیشن‌ها گره خورده است و نوستالژی قدرتمندی که با خودشان به همراه می‌آورند باعث می‌شود ابزارهای نقد مثل استدلال، منطق و سایر معیارهای بی‌طرفانه زیر سؤال بروند. وقتی قرار است انیمیشن‌های سریالی را رتبه‌بندی کنیم، قضیه فقط تحلیل و بررسی سریال‌های تلویزیونی نیست، انگار داریم کودکی‌هایمان را نقد و بررسی می‌کنیم.

بهترین انیمیشن های سریالی

  • بهترین انیمیشن های سریالی جهان که حتما باید ببینیم

در زیر لیستی از انیمیشن‌هایی که در نوشتار بهترین انیمیشن های سریالی برای شما معرفی کردیم را می‌توانید در یک نگاه مشاهده بفرمایید:

مقالات مربط:

مقالات مکمل:

خفن ترین و بهترین انیمیشن های دیزنی

مدت‌ها از زمانی که تصور می‌شد انیمیشن مخصوص کودکان است گذشته و امروزه نه تنها انیمیشن‌هایی وجود دارد که کودکان و بزرگسالان می‌توانند با هم تماشا کنند و لذت ببرند، بلکه انیمیشن‌هایی نیز وجود دارد که مخصوص بزرگسالان بوده و کودکان نباید آن‌ها را تماشا کنند.

برخی از این سریال های انیمیشنی برتر مانند The Simpsons و South Park خیلی وقت است که پخش می‌شوند و برخی دیگر مانند Gravity Falls و The Tick به تازگی در تلویزیون درخشیده‌اند. در ادامه با هم به بررسی بهترین انیمیشن های جهان برای بزرگسالان می‌پردازیم. اما با نزدیک شدن هر سال جدید، خبر اکران انیمیشن‌های زیادی منتشر می‌شود که طرفداران این نوع رسانه را برای آن سال بسیار هیجان زده می‌کند. تمام انیمیشن‌هایی که در فهرست بهترین انیمیشن های سریالی سال 2023 قرار گرفته‌اند تاریخ انتشارشان و در صورت وجود، تریلر آنها نیز قرار گرفته شده است.

My Dad the Bounty Hunter

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های سریالی 2023
  • تاریخ انتشار: 9 فوریه
  • کارگردان: اورت داونینگ جونیور، پاتریک هارپین
  • بازیگران اصلی: لاز آلونسو، ایوت نیکول براون، جیم راش

این سریال اکشن کمدی سخت‌ترین شکارچی در تمام کهکشان را دنبال می‌کند، مردی با مهارت‌های عالی اما با یک راز بزرگ، خانواده‌ او روی زمین نمی‌دانند او برای کسب درآمد چه می‌کند. بنابراین هنگامی که دو فرزند او به طور تصادفی به فضا می‌روند و آخرین ماموریت او را خراب می‌کنند، متوجه می‌شوند که شغل پدر معمولی آنها آنقدر هم معمولی نیست.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمیشن My Dad the Bounty Hunter را مشاهده کنید:

Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های 2023
  • تاریخ انتشار: 19 ژانویه
  • کارگردان: مشخص نیست
  • بازیگران اصلی: رومی پارک، یوکی کاجی، توموکازو سوگیتا

انیمیشن Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک هنرمند معروف، جونجی ایتو است.

Yellowstone

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های سریالی 2023
  • تاریخ انتشار: تاریخ مشخصی وجود ندارد
  • کارگردان: کارگردان مشخصی وجود ندارد
  • بازیگران اصلی: چارلی ادلر، اریک بازا

یلواستون، دارای شخصیت‌های مختلف MTV است که در شهر پارک یلواستون زندگی می‌کنند که برای یکدیگر دردسر ایجاد می‌کنند. هنوز اطلاعات زیادی درباره این انیمیشن منتشر نشده است.

Work It Out Wombats

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های سریالی 2023
  • تاریخ انتشار: 6 فوریه
  • کارگردان: مشخص نیست
  • بازیگران اصلی: ایوان لوتروتی، باران جانجوا، یانا مک اینتاش

در انیمیشن کودکانه Work It Out Wombats ، سه خواهر و برادر پر انرژی وومبت مشکلات مختلف را حل می‌کنند و Treeborhood را کشف می‌کنند. هنوز اطلاعات زیادی درباره این انیمیشن منتشر نشده است.

Nier: Automata Ver1.1a

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های سریالی 2023
  • تاریخ انتشار: ماه ژانویه
  • کارگردان: کارگردان مشخصی وجود ندارد
  • بازیگران اصلی: چیاکی کانو، کیکو ایزوبه، مری هاتسومی

اقتباس انیمیشنی NieR: Automata (2017)، جایی که یک جنگ طولانی مدت در زمین پسا آخرالزمانی (بهترین انیمه های آخرالزمانی) بین اندروید و ماشین‌ها به زودی حقیقت جهان را آشکار می‌کند.

Charles and Meli

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های 2023
  • تاریخ انتشار: 1 ژانویه
  • کارگردان: کارگردان مشخصی وجود ندارد
  • بازیگران اصلی: جیمز آرنولد تیلور، سابرینا فست

چارلز و ملی یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن کمدی می‌باشد که توسط مایکل اوولین، مائورو کاسالیز، اولاف میلر، آدام رونالد و راب دیویس برای Adult Swim و Atomic Cartoons Inc ساخته شده است. در رابطه با این انیمیشن اطلاعات زیادی هنوز منتشر نشده است.

Chip Chilla

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن سریالی امسال
  • تاریخ انتشار: تاریخ مشخصی وجود ندارد
  • کارگردان: کارگردان مشخصی وجود ندارد
  • بازیگران اصلی: راب شنایدر

چیپ چیلا یک سریال کمدی و پیش دبستانی است که درس‌های روزانه چیپ و خانواده‌اش از چینچیلاهای پرانرژی را جشن می‌گیرد. در رابطه با این انیمیشن اطلاعات زیادی هنوز منتشر نشده است.

Mech Cadets

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن های سریالی جدید در سال 2023
  • تاریخ انتشار: تاریخ مشخصی وجود ندارد
  • کارگردان: هنوز کارگردان مشخصی وجود ندارد
  • بازیگران اصلی: جیمز یاگئاشی

پنجاه سال بعد، پس از حمله یک گونه بیگانه وحشتناک به سیاره ما، نوجوانی به نام استنفورد یو به عنوان سرایدار در آکادمی نظامی سپاه آسمان کار می‌کند. اما او در تمام عمرش تنها رویای یک چیز را در سر می‌پروراند تا خلبان یک روبات مکانیک، ربات‌های غول پیکری از فضا که به کمک ما آمده‌اند، باشد. هنگامی که او در نهایت شانس خود را دریافت می‌کند، استنفورد و همکلاسی‌هایش باید تمام اختلافات شخصی را کنار بگذارند و به عنوان یک تیم با هم کار کنند تا از بشریت در برابر تهاجم جدید بیگانگان دفاع کنند.

Solo Leveling

بهترین انیمیشن های 2023
بهترین انیمیشن سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی منتشر نشده است.
  • کارگردان: شونسوکه ناکاشیگه
  • بازیگران اصلی: هنوز بازیگران اصلی مشخصی وجود ندارد

ده سال پیش «دروازه» ظاهر شد و دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها پیوند داد. برای مبارزه با این جانوران پست، مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به “شکارچی” معروف شدند. سونگ جین وو بیست ساله یکی از این شکارچیان است، اما به دلیل قدرت رقت انگیزش در مقایسه با حتی یک رتبه پایین، به عنوان “ضعیف‌ترین شکارچی جهان” شناخته می‌شود. با این حال، او به طور خستگی ناپذیر هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا هزینه‌های پزشکی مادرش را بپردازد.

با این حال، این سبک زندگی فلاکت بار زمانی تغییر می‌کند که جین وو، که معتقد است که در ماموریتی که به طرز وحشتناکی اشتباه انجام شده است جان خود را از دست داده است، سه روز بعد در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود و یک صفحه اسرارآمیز در مقابل او شناور می‌شود.

این “Quest Log” ایجاب می‌کند که جین وو یک برنامه تمرینی غیر واقعی و شدید را تکمیل کند، یا با یک جریمه مناسب روبرو شود. جین وو که در ابتدا به دلیل سختگیری آن، تمایلی به انجام آن نداشت، به زودی متوجه می‌شود که ممکن است او را به یکی از ترسناک‌ترین شکارچیان جهان تبدیل کند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر Solo Leveling را مشاهده کنید:

Demon Slayer Swordsmith Village Arc

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمیشن های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.
  • کارگردان: هنوز کارگردان مشخصی وجود ندارد
  • بازیگران اصلی: ناتسوکی هانائه، زک آگولیار، آکاری کیتو

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer (محبوب ترین انیمه های مشابه شیطان کش) که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. تانجیرو پس از مرگ پدرش زندگی روستایی سختی را در ژاپن داشت. اما بیشتر اعضای خانواده‌اش توسط شیاطین کشته شدند و همین او را مجبور کرد تا به گروه شیطان‌کش‌ها ملحق شود تا از نزوکو، خواهر شیطانی خود محافظت کند.

Demon Slayer که یکی از بهترین انیمیشن های سریالی سال 2023 می‌باشد، یک انیمه نسبتاً ساده سرشار از کلیشه‌های ژانر شونن است. اما انیمیشن استثنایی و عناصر ترسناک استودیو یوفوتیبل در جهان‌سازی آن را به یکی از بهترین انیمیشن های سال 2023 تبدیل می‌کند.

شما در ادامه می‌توانید تریلر Demon Slayer Swordsmith Village Arc را مشاهده کنید:

Velma

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: ماه ژانویه
  • کارگردان: چارلی گرندی و میندی کالینگ
  • بازیگران اصلی: میندی کالینگ، ملیسا فومرو، ینکوویک

انیمیشن ولما، یک اسپین آف از داستان اصلی و محبوب اسکوبی دو است و همانطور که از اسم این انیمیشن پیداست، بر روی شخصیت ولما متمرکز می‌باشد. در رابطه با این انیمیشن اطلاعات زیادی هنوز منتشر نشده است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر Velma را مشاهده کنید:

Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur

بهترین انیمیشن های سریالی 2023
بهترین انیمیشن های سریالی در سال 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.
  • کارگردان: هنوز کارگردان مشخصی وجود ندارد
  • بازیگران اصلی: ناتسوکی هانائه، زک آگولیار، آکاری کیتو

در انیمیشن Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur از مارول (خنده دارترین آثار در دنیای سینمایی مارول)، پس از اینکه لونلا 13 ساله فوق نابغه به طور تصادفی یک تی رکس، دایناسوری وحشی و ده تُنی را از طریق یک گرداب زمانی به شهر نیویورک امروزی می‌آورد، این دو با هم همکاری می‌کنند تا از قسمت پایین شرقی شهر در برابر خطر محافظت کنند. این انیمیشن یکی از مورد انتظار ترین انیمیشن‌ های سریالی سال 2023 است.

شما در ادامه می‌توانید تریلر Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur را مشاهده کنید:

Agent Elvis

سونی پیکچرز انیمیشن» به تازگی پوستری برای سریال انیمیشنی جدیدش که قرار است توسط نتفلیکس پخش بشود را منتشر کرده است. این سریال پیش از این «مامور شاه» نام داشت اما نامـش به مامور الویس (Agent Elvis) تغییر کرد. همانطور که از این پوستر و نام انیمیشن می توان متوجه شد، در این انیمیشن پادشاه راک اند رول یعنی الویس پریسلی را در قالب یک جاسوس مخفی می بینیم.

این تصویر به مناسبـت تولد الویس منتشر شده و در توضیحات این پوستر در تویتتر نوشته شده است: “اینـم از اولین نمای این انیمیشن که قرار به زودی از نتفلیکس پخش بشه. تولدت مبارک پادشاه!” در این تصویر نمای نزدیکی از صورت الویس را می بینیم که یک اسلحه طلایی به دست دارد.

این سریال که به نظر می رسد قرار است انیمیشن مورد علاقه جدیدِ افراد انیمیشن دوست بشود توسط همسر سابق الویس یعنی «پریسیلا پریسلی» و «جان ادی» ساخته شده است.

فیلمنامه این انیمیشن بزرگسالان توسط «مایک آرنولد» نوشته شده است که پیش از این نویسندگی سریال انیمیشنی آرچر (Archer) را نیز انجام داده بود؛ او تهیه کننده اصلی این انیمیشن نیز می باشد. تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۹ دی سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ تاریخ رسمی ای برای پخش این انیمیشن اعلام نشده است.

Invincible

فصل اول این مجموعه ۲۵ مارس ۲۰۲۱ روی سرویس آمازون پرایم ویدئو پخش شد. مجموعه به‌طور گسترده‌ای با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و بینندگان همراه بود، که عملکرد تیم صداپیشگان، پویانمایی، صحنه‌های اکشن، خط داستانی، فیلم‌نامه و وفاداری به محتوای اصلی کمیک مورد تحسین قرار گرفت. در آوریل ۲۰۲۱، درست قبل از پخش قسمت پایانی فصل اول، آمازون ساخت مجموعه را برای فصل‌های دوم و سوم تمدید کرد.

مارک گریسون یک نوجوان است که قدرت‌های ابرقهرمانی خودرا از پدرش به ارث برده‌است که بزرگترین قهرمان زمین است. او اندکی پس از تولد هفده سالگی خود شروع به توسعهٔ قدرت‌های ابرقهرمانی خود زیر نظر پدرش می‌کند.

تیزر رسمی فصل دوم سریال انیمیشنی و ابرقهرمانی Invincible

انیمیشن آبشار جاذبه (Gravity Falls)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های جهان

در مورد دو خواهر و برادر هست که در تابستان برای خوش گذرانی به آبشار جاذبه و عمو استن خود سر می‌زنند. همین قضیه شروع داستانی بس هیجان انگیز انیمیشن آبشار جاذبه است. که کلی ماجرا جویی جالب برای آن‌ها رقم می‌زند. در کل این فیلم جزو انیمیشن‌هایی است که چه برای بچه های که سن و سال چه بزرگسال ها می‌تواند از جذابیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

این انمیشن هم در صداگذاری و هم در طراحی صدا به شدت عالی کار کرده است و یکی از بهترین انیمیشن هایی است که می‌شود در این حوزه از آن یاد کرد. نکته بسیار مهم دیگر انیمیشن آبشار جاذبه ، گرافیک بسیار فوق‌العاده و فانتزی است که در آن به کار گرفته شده که حقیقتا به بهترین نحو اجرایی شده است.

داستان انمیشن فوق‌العاده است و اوج آن در فصل دوم برای شما جلوه گر خواهد شد. مخصوصا اواخر فصل دو که انیمیشن به بهترین شکل ممکن برای شما طنین انداز می‌ود و شما را تا سر حد مرگ هیجان زده خواهد کرد.

آنقدر این انیمیشن در فصل دو خوب و قوی بود که به هیچ‌وجه کارگردان جرات ساخت فصل سوم آن را نکرد و در اوج خداحافظی خودش را بر چهره مبهوت و انتظار کشیده ما چسباند. چون وی فکر می‌کرد دیگر بهتر از این نمی‌تواند باشد. و طبق گفته خودش که گفته بود در صورتی که بخواهیم این انمیشن را بار دیگر تمدید کنیم و بسازیم احتمال ضعیف شدن آن وجود دارد و این ریسک را قبول نکرد که به نظر کار خوبی هم کرد.

اولین قسمت این انمیشن هم در سال ۲۰۱۲ عرضه شد ک حدود ۸ الی ۹ سالی می‌شود که آمده و فصل دو در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. و زمانی منتشر شد که انمیشن‌ها زیاد خوب نبودند و دیزنی بیشتر انمیشن هایی که ساخت بعد از این انیمیشن بود. امتیازی که این فیلم گرفته است امتیاز بالایی بود که نشان میدهد کاربرها و مخاطبین را بسیار راضی نگه داشته و از فرم و تکنیک بسیار بالایی برای ارزش گذاری به مخاطبینش استفاده کرده است.

انیمیشن خانه جغد (The Owl House)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی 2021

دومین انمیشن که می‌شود گفت جدیدتربن انمیشنی است که در این قسمت می‌خواهیم از آن نام ببریم، چون در سال 2020 عرضه شده است و شروع شده به پخش، احتمالا یک فصل هم نخواهد داشت؛ انمیشن خانه جغد می‌باشد.

خوشبختانه در ایران هم دوبله شده است و علاقه‌مندان به بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ می‌توانند این انیمیشن جذاب را با دوبله فارسی تماشا کنند و از جذابیت آن نهایت لذت را ببرند.‌

داستان در در رابطه با یک دختر بچه است که نسبت به دور و برش و اطرافیانش آدم خیلی متفاوتی است و به جادو و چیز های ترسناک که از نظر و نگاه بقیه بازگو می‌شود بسیار علاقه دارد. و خب از شانس خوبش یا حالا بدش وارد دنیای دیگری می‌شود که در آن دنیا جادو یک جورایی حرف اول را می‌زند. و پر از هیولا است.

در کل انیمیشن جذابی است که با ماجراجویی‌های زیاد خود و امتیازهای خیلی خوبی که گرفته است می‌تواند ما را از دیدن آن خاطر جمع کند. صداگذاری خیلی خوب و گرافیک جالبی که دارد به نظر انیمیشن را جزو انمیشن هایی می‌کند همانند آبشار جاذبه.

این فیلم گروه سنی ندارد و همه می‌توانند به تماشای جذابیت‌های این فیلم بنشینند و از آن لذت کافی و لازم را ببرند. و نکته مهمی که وجود دارد این است که در سایت معتبر سینمایی روتن توماتوز امتیاز ۱۰۰% را گرفته که بسیار امتیاز کامل و منحصر به فردی به حساب می‌اید. و همچنین از کاربران هم امتیاز 98 درصد را گرفته که باز هم نشان از کیفیت بسیار بالای این انیمشن را دارد. و مطمعنا در آینده طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد.

انمیشن استار علیه نیرو های شیطان (Star vs. the Forces of Evil)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی جدید

سومین انیمیشنی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم که از دیزنی پخش شده انمیشن استار علیه نیرو های شیطانی است که فصل اولش در سال 2015 اکران شد. و اخرین فصلش در سال 2019 آمد. که امتیاز کاربران هم به این انیمیشن هیجان انگیز و جذاب بسیار بالا بود.

در کل این انیمیشن هم مثل آبشار جاذبه و خانه جغد ماجراجویی‌های زیادی را دارا است که می‌تواند شما را بشدت سرگرم کند و از اوقات خود لذت دو چندان را ببرید. داستان انیمیشن استار علیه نیرو های شیطانی در رابطه با دختری به اسم استار و پسری به اسم مارکو است که در کل استار یک شاهزاده می‌باشد.

که چون خیلی بازیگوشی می‌کند او را به سیاره زمین می‌فرستند و آن‌جا وقتی به مدرسه فرستاده می‌شود، مدیر مدرسه تصمیم می‌گیرد که یکی از بهترین دانش‌اموزان خود را برای نشان دادن مدرسه یعنی مارگو را به همراه او بفرستد.

درکل این دو نفر باهم دوست می‌شوند و حتی وی در خانه مارکو زندگی میکند و یک رابطه خیلی باحال بین این دو دوست شکل میگیرد. در این انمیشن هم مثل آبشار جاذبه راز های زیادی هست که باعث جذابیت آن می‌شود.

انیمیشن ریک و مورتی (Rick and Morty)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی 2021

چهارمین انیمیشن. انیمیشن ریک و مورتی است که جدیدا با انتشار فصل ششم آن سر و صدای زیادی را برهم زده است. این سریال انیمیشنی که به با مسائل علمی و فلسفی درآمیخته شده است ، محبوب ترین و پر طرفدار ترین انمیشن سریالی جهان هست که امتیاز های خیلی خوبی گرفته. و اولین فصل هم در سال 2013 شروع می‌شود و تا الان ۴ فصل آن به اتمام و قسمت سوم فصل پنجم آن هم منتشر شده است.

این انیمیشن جزو محدود انمیشن هایی هست که به صورت کامل نمیتوان دوبله آن را پیدا کرد و اگر دوبله ایی ازش ببینید احتمالا واسه یکسری قسمت ها است. چون که درجه سنی این انیمیشن آر هست که برای بزرگسالان می‌باشد. این سریال چون یکسری صحنه ها و صحبت‌های منفی ۱۸ را دارا است حتی اگر دوبله آن را هم پیدا کنید بیشترش سانسور میشود و این سریال و تمام مفاهیم آن برای شما از حیز انتفاع ساقط خواهد شد. بهتر است بیخیال بشید و بروید سراغ زیرنویس فارسی.

در این انیمیشن یک دانشمند را داریم که به همراه نوه‌اش مورتی سر از ماجراجویی‌های مختلفی درمی‌آورد. درکل میتوان گفت انمیشن خیلی سرگرم کننده ایی است و محتوای خیلی زیادی را هم دارا است.

معمولا اتفاق هایی که در این سریال می‌افتد غیر قابل پیش بینی هستند. در کل انیمیشن ریک و مورتی نمونه اش را نمی‌توانید پیدا کنید و دنیاهای متفاوتی روا نشانتان میدهد و پیشنهاد می‌دهیم با زیر نویس فارسی این سریال علمی را از دست ندهید. امتیازی که این سریال از کاربران گرفته به شدت بالا است و نوید یک سریال بسیار خوب و با کیفیت را می‌دهد. صدا گذاری و گرافیک بالایی را هم دارد.

انیمیشن طلسم شدگان (Disenchantment)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی جدید

آخرین انیمیشنی که می‌خواهیم معرفی کنیم انیمیشن طلسم شدگان که از به نظر جزو بهترین انیمیشن های سریالی است و داستان بسیار قوی دارد. و هنوز این انیمیشن تمام نشده و خیلی مشتاقیم ببینیم فصل جدیدش چه اتفاق هایی را قرار است برای مخاطبینش رقم بزند. فعلا دو فصلش آمده و دوبله هم شده است.

داستان این انیمیشن جدی و مهم در رابطه با دختری است که شاهزاده می‌باشد. و یکجورایی می‌شود آن را شبیه آبشار جاذبه هم دانست. گرافیک خیلی جالبی دارد و صداگذاری عالی آن می‌تواند یکی از نقاط قوتی باشد که به ساختار فرمی این انیمیشن کمک بسیار زیادی کرده است.

شاهزاده‌ای که در این انیمیشن با آن سر و کار داریم خیلی خیلی بازیگوش است و در ادامه دو دوست پیدا می‌کند؛ که کلی ماجراجویی را برای ما به ارمغان می‌آورند. در کل انیمیشنی است که به هیچ وجه شما را خسته نمی‌کند. درواقع آنقدر این انیمیشن سرگرم‌کننده است که می‌توانید آن را بارها و بارها تماشا کنید. اولین فصل این انمیشن در سال 2018 آمد و‌ امتیاز بالایی را هم از مخاطبان خود دریاف کرد. و دوبله خیلی جالبی در ایران داشته. این انیمیشن را به شدت پیشنهاد میکنیم، حتما نگاه کنید.

انیمیشن چه میشود اگر (What If)

بهترین انیمیشن های سریالی
انیمیشن چه میشود اگر (What If)

نسخه شکل گرفته مجدد MCU تصویری جدید از شخصیت‌های محبوب ما را در فضایی خاص ارائه می‌دهد. برای تقویت چنین رویکرد خوش بینانه‌ای در جهت ایجاد جهان ها، خالقان را قادر می‌سازد تا عمیقاً وارد قلمرو تجسم و فرم دهی شخصیت شوند که بسته به شخص ممکن است کارساز باشد یا نباشد. زیرا ممکن است هر کسی برای دیدن شخصیت‌های مورد علاقه خود در شمایل کاملا جدید آماده نباشد. گویا در سریال وات ایف هدف مختل کردن توالی رویدادها و یا ساختار روایی در فیلم های قبلی است. همه چیز با روایتی خاص از شخصی بنام واچرها (The Wathcer) بازگو می‌شود که این انیمیشن سریالی را دیدنی تر می‌کند.

ملوان زبل (Popeye the Sailor)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

ملوان زبل در ابتدا به صورت کمیک استریپ در روزنامه‌ای چاپ می‌شد، ولی وقتی در دهه‌ی ۵۰ میلیادی انیمیشن‌های کوتاهی از آن در تلویزیون پخش شد، به این فکر افتادند که ملوان زبل می‌تواند تبدیل به یک ستاره‌ی تلویزیونی شود.

کاراکتر ملون زبل مدت‌ها بعد از پخش این سریال هم محبوبیتش را حفظ کرد. این شخصیتی است که مردم می‌شناسند، حتی اگر سریالش را ندیده باشند. در سال ۱۹۸۰ رابرت آلتمن نسخه‌ای سینمایی از ملوان زبل با حضور رابین ویلیامز ساخت که در زمان اکرانش منجر به فاجعه شد، ولی بعد از گذر سالیان هواداران خودش را پیدا کرد و فیلم کالتی شد.

پادشاه تپه (King of the Hill)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

سریال کارتونی King of the Hill داستان زندگی مردی تگزاسی و خانواده‌اش را به نمایش می‌گذارد. فقط مایک جاج می‌تواند داستان کسل‌کننده زندگی همچین مردی که از راه فروش پروپان زندگی‌اش را می‌گرداند را به 13 فصل خنده‌دار تبدیل کند. شاید دلیل موفقیت و محبوبیت این سریال کارتونی، که آن را به محبوب‌ترین انیمیشن سریالی بزرگسالان در سال های اخیر تبدیل کرده است را بتوان همین سادگی داستان دانست.

آلوین و سنجاب‌ها (Alvin and the Chipmunks)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

آلوین و سنجاب‌ها در شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش شد و نسلی تازه با آلوین شیطان و بازیگوش سایمون کتابخوان و تئودور دوست‌داشتنی آشنا شدند. صدای دوتای اولی را باگداسارین پسر در می‌آورد و سومی را کارمن. در پی موفقیت این سریال نسخه‌ای از سنجاب‌های دختر را هم ساختند.

در سال ۱۹۸۷، اولین فیلم سینمایی با حضور این سنجاب‌ها ساخته شد که «ماجراجویی سنجابی» (The Chipmunk Adventure) نام داشت.

بیشتر بخوانید:

بونداک‌ها (The Boondocks)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی کودکان

کارتون سریالی The Boondocks ساخته‌ی آرون مک‌گرودر انیمیشنی است بر اساس سری کتاب‌های کمیک و به‌گونه‌ای در این سریال به مسئله نژادپرستی پرداخته شده است که هیچ سریال و انیمیشن دیگری حتی نزدیک به آن هم نیست؛ این برنامه انیمه مانند با خط داستانی جذاب و جنجالی به کسی رحم نمی‌کند و به همین دلیل در لیست انیمیشن های سریالی برتر برای بزرگسال قرار گرفته است. این سریال را می‌توان برترین انیمیشن سریالی بزرگسالان درمورد نژادپرستی دانست.

ریبوت (ReBoot)

بهترین انیمیشن های سریالی دخترانه, لیست انیمیشن های سریالی دوبله فارسی, بهترین انیمیشن های سریالی جدید
لیست انیمیشن های سریالی دوبله فارسی

این انیمیشن کانادایی اولین انیمیشن سریالی بود که تماما با کامپیوتر ساخته شده بود و تصاویر سه بعدی داشت. ریبوت در اصل یک درام پلیسی بود که داستان و ماجراجویی‌‌های یک نگهبان را روایت می‌کرد که درون یک کامپیوتر بود و وظیفه داشت سیستم را از تهدید ویروس‌های شرور حفظ کند.

تایتان‌های نوجوان به پیش! (!Teen Titans Go)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین سریال های انیمیشنی
  • انیماتور و کارگردان: مایکل جلنیک و آرون هورواث
  • سال‌های پخش: ۲۰۱۳ تا الان

در این سریال به قدری شوخی بامزه گنجانده شده است که اگر لحظه‌ای حواستان پرت شود، یک لحظه‌ی بامزه را از دست خواهید داد. این سریال انیمیشنی خوش‌ریتم و تندوتیز در هر دقیقه‌اش اندازه‌ی یک سریال کمدی شوخی و خنده دارد.

در اینجا داستانی کمدی از شخصیت‌های معروف دی‌سی نظیر رابین (اسکات منویل)، سایبورگ (کاری پیتون)، ریون (تارا استرانگ)، استارفایر (هیندن والش) و بیست بوی (گرگ سایپز) روایت می‌شود و ما این قهرمان‌ها را نه در کسوت همیشگی و جدی‌شان، بلکه به‌عنوان آدم‌های بامزه‌ای می‌بینیم که بیشتر مشغول جر و بحث درباره‌ی تکنولوژی‌های دهه ۸۰، فلسفه‌های سیاسی، رقص و این‌جور چیزها هستند.

خانواده سیمپسون‌ها (The Simpsons)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی کودکان

کارتون سریالی The Simpsons باید به عنوان یکی از افسانه‌های کمدی و یکی از بهترین سریال های انیمیشنی دهه اخیر شناخته شود؛ نه بخاطر آن سقوط تراژدیکش، بلکه بخاطر تمام لحظات شاد و جذابی که برای ما به وجود آورد و تأثیر زیادی که بر روی فرهنگ عمومی داشت.

داستان دوستان زرد رنگی که در شهر اسپرینگ‌فیلد زندگی می‌کنند، بدون شک همیشه یکی از سریال های انیمیشنی برتر بوده است و همچنان یکی از بهترین سریال های انیمیشنی 2021 بزرگسال است.

آرکین (Arcane)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

این انیمیشن سریالی جدید ، یک انیمیشن مستقل است که بر روی سری بازی آنلاین لیگ آف لجندز ساخته شده. داستان‌سرایی زیبا، جریان‌های زیر خطی عالی، و احساسی که در پشت این موضوع وجود دارد شگفت‌انگیز است. داستان این انیمیشن، برای همه مناسب می‌باشد؛ به خصوص برای طرفداران League of Legends. داستان این انیمیشن در آرمان‌شهر پیلتوور می‌گذرد. جایی که خواستگاه دو قهرمان نمادین لیگ بوده و قدرتی که منجر به جدایی آنها از هم می‌شود.

بوجک اسبه (Bojack Horseman)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

انیمیشن سریال Bojack Horseman، داستان اسبی است که می‌تواند زندگی شما را تغییربدهد. Bojack Horseman چیزی بیشتر از یک سریال انیمیشنی درباره‌ی زندگی مشترک حیوانات و انسان است، نه اینکه خیلی بزرگتر از آن باشد.

فصل اول بسیار خنده‌دار و هوشمندانه بود، اما هیچوقت با بقیه فصل‌ها قابل قیاس نشد. این سریال از فصل دوم شروع می‌شود و در فصل سوم به اوج خود می‌رسد و تا آخرین قسمت به تکامل خود ادامه می‌دهد که پس از اتمام این سریال عالی احساس پوچی بزرگی را در اطراف شما ایجاد می‌کند.

شغل داخلی (Inside Job)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

این انیمیشن علمی تخیلی، نویدهای سیاسی زیادی دارد، با ایده‌های هوشمندانه بی‌پایان و توجه به جزئیات، اما به نظر عالی است و بیش از حد توسط کمیته طراحی شده. این انیمیشن، ایده اصلی دوباره‌ی مردان سیاهپوش است. تلاشی آشکار برای تصاحب برخی از حال و هواهای فیلم ریک و مورتی. داستان سریال در مورد کارکنان یک دولت پنهان است که در تلاش هستند تا توطئه‌های مختلف را از دید عموم پنهان نگه دارند.

هیچ یک از شخصیت ها حتی اندکی دوست داشتنی یا قابل ربط نیستند و لحن بسیار شلوغ است. در تجزیه و تحلیل نهایی، Inside Job یک نمونه‌ی بی روح از چیزی است که در اکثر برنامه‌های تلویزیونی شرکتی امروز اشتباه است. جایی که تمرکز بیش از حد بر روی ساخت یک محصول درخشان و زرنگ می‌باشد که می‌تواند به طور قابل اعتماد به بازار عرضه شود.

مخالفان خورشیدی (Solar Oppodites)

بهترین انیمیشن های سریالی
انیمیشن های سریالی

Solar Opposites ادامه معنوی ردپای فرهنگی ریک و مورتی است و سبک ساده‌تر داستان‌سرایی آن، این نمایش را در کنار هم قرار گرفتن موفقیت‌آمیز Adult Swim Roiland ساخته است. اگرچه برخی از کهن الگوهای داستانی و شخصیت‌ها ممکن است بسیار شبیه به بازیگران ریک و مورتی باشند، مطمئن باشید بازیگران Solar Opposites چشم‌انداز بیگانه‌تری به فرهنگ بسیار انسانی زمین می‌دهند.

داستان را در قلب آمریکا نقل می کند جایی که خانواده ای بیگانه سعی دارند تا خود را در میان مردم آن منطقه جا بیاندازند. این خانواده چهار نفره عقاید متفاوتی دارند که برخی انسان ها و کره آنها را جای مزخرفی برای زندگی می دانند و عده دیگر معتقدند این سیاره جای مناسبی برای زندگی بوده و انسان ها افراد خوبی هستند.

این انیمیشن، داستان را در قلب آمریکا نقل می‌کند، جایی که خانواده‌ای بیگانه سعی دارند تا خود را در میان مردم آن منطقه جا بیاندازند. این خانواده چهار نفره عقاید متفاوتی دارند که برخی انسان‌ها و کره آنها را جای مزخرفی برای زندگی می‌دانند و عده دیگر معتقدند این سیاره جای مناسبی برای زندگی بوده و انسان‌ها افراد خوبی هستند.

کیم پاسیبل (Kim Possible)

بهترین انیمیشن های سریالی
انیمیشن های سریالی دیزنی

Kim Possible انیمیشن سریالی محصول مشترک ایالات متحده، فیلیپین و کره جنوبی است و به زبان انگلیسی می‌باشد. انیمیشن سریالی Kim Possible در ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، اسرار آمیز، عاشقانه و علمی تخیلی می‌باشد. انیمیشن سریالی Kim Possible دارای 86 قسمت و هر قسمت 30 دقیقه است.

انیمیشن سریالی Kim Possible در مورد یک دختر عجیب و غیر معمولی به نام کیم پاسیبل می‌باشد. یک دانش آموز دبیرستانی که به طور مرتب با جنایات می‌جنگد، و به کمک بهترین دوستش ران استوپابل و روفوس حیوان خانگی‌اش فعالیت می‌کند.

هارلی کوئین (Harley Quinn)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

برداشتی تازه از گاتهامِ مملو از خشم و سرگرمی. به هر شخصیتی، عیب‌های انسانی قابل ربط داده شده است و به صورت گاه به گاه محاوره‌ای صحبت می‌کند و باورپذیری و ابعاد بسیار بیشتری به آنها می‌دهد. آیوی و هارلی، دو شخصیت اصلی سریال است و هیچ چیز در مورد این نمایش علیرغم جنجال‌های فانتزی گاه به گاه اجباری به نظر نمی‌رسد.

این سریال انیمیشنی به زندگی شخصی هارلی کویین در کنار دوستاش نظیر پویزن آیوی میپردازد ، که میخواهند حکومت خودشان را در گاتهام سیتی به راه بیندازند.

عدالت جویان کوچک (Young Justice)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

داستان انیمیشن، در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرقهرمان بتمن، فلش، آکوامن و گرین ارو آموزش دیده‌اند تا در برابر دشمنان مقابله کنند. البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپرمن محبوب. این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می‌تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد. البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقمند کند.

انیمیشن‌های سریالی بتمن (Batman The Animated Series)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی

انیمیشن سریالی بتمن را می‌توان یکی از تاثیرگذارترین و جریان‌سازترین سریال‌های تاریخ دانست که با کیفیت بالای خودش توانست عظمت بتمن و دنیای سینمایی این شخصیت دوست داشتنی را به همگان نشان دهد و به نوبه خودش، یکی از بیادماندنی‌ترین سریال‌های انیمیشنی تاریخ محسوب می‌شود. شوالیه تاریکی در شهر گاتهام با جرم و جنایت مبارزه می‌کند و از دوستان صمیمی خودش رابین و زن گربه‌ای هم کمک می‌گیرد.

هر قسمت از Batman: The Animated Series نمایانگر دیالوگ‌های جذاب با صداپیشگی اسطوره‌هایی بیل فینگر و باب کین است. بروس وین که وارث خانواده بزرگ وین‌ها است، یک شهروند بیلیونر شهر گاتهام محسوب می‌شود و به عنوان بتمن، نقش خودش را در مبارزه با جرم و جنایت پیش می‌گیرد. بتمن شب‌ها ماموریت خودش را انجام می‌دهد و به عنوان خفاش شب، کارهای بزرگ و ماجراجویانه‌ای را انجام می‌دهد.

حکایت‌های داک (Duck Tales)

بهترین انیمیشن های سریالی
بهترین انیمیشن های سریالی دخترانه

اسکروج مک‌داک ثروتمند اردکی بدعنق ولی دوست‌داشتنی است که از نوه‌های بازیگوشش نگهداری می‌کند و باهم درگیر ماجراجویی‌هایی تماشایی و هیجان‌انگیز می‌شوند که از حیث جذابیت چیزی از قصه‌های ایندیانا جونز ندارد.

در این سریال دو نسل مختلف در کنار همدیگر پیش می‌روند و کاراکتر پدربزرگ خودش یک عضو کلیدی از ماجرا است که چیز نادری است چون در آثار کودکان معمولا والدین یا بزرگسالان را در پس‌زمینه‌ی داستان نگه می‌دارند و نقش اصلی را به بچه‌ها محول می‌کنند. این سریال به قدری محبوب بود که دیزنی در سال ۲۰۱۷ آن را بازسازی کرد.

Scooby-Doo! Mystery Incorporated

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
  • کارگردانان : جوئی رابی، کن اسپیرز
  • بازیگران : فرانک واکر، میندی کوهن، گری گریفین
  • سال انتشار : 2013-2010
  • امتیاز : 8.1
  • خلاصه داستان : اسکوبی، به همراه دوستانش در تابستان در حال سفر کردن و خوش گذرانی می‌باشد. آنها سعی دارند از تابستان خود نهایت لذت را ببرند. چرا که شاید آخرین تابستانی باشد که در کنار همدیگر هستند. اسکوبی دو و رفقایش در تلاش برای حل معماهای مرموز در شهر کریستال کاو که مکانی پر از رمز و راز و اتفاقات ماوراءالطبیعه می‌باشد.

برای چندین دهه، سریالی انیمیشنی Scooby-Doo مداخله‌گر کودکان مختلفی شده بود و به یکی از شخصیت‌ها و انیمیشن‌هایی تبدیل شده بود که هر کسی از آن لذت می‌برد. اسکوبی دوو، در دو فصل، با رد کردن موانع ماوراءالطبیعه و آشکار کردن رازهای مخوف، در لباس‌های پیچیده هیولا، جنایات را حل می‌کرد. این انیمیشن، هرگز قرار نبود ترسناک باشد و قرار بود برای بچه‌های کوچک باشد. با این حال، اسکوبی دو Mystery Incorporated اولین سری از این فرنچایز بود که ترسناک بود که هم بچه‌ها و هم بزرگسالان را درگیر خود کرده است.

دلیل جذابیت دوچندان این انیمیشن نسبت به دیگر نمایش‌های تلویزیونی، در این است که هیولاهای سریال، واقعی هستند و این هیولاها مانند کلاهبرداران قدیمی نمی‌باشند و فقط سعی می‌کنند مردم را از بین ببرند یا آنها را بترسانند. متأسفانه این سریال پس از دو فصل عالی کنسل شد، اما دو پنجاه قسمت جذاب دارد که می‌توان از آن لذت برد.

Constantine: City of Demons

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
  • کارگردان : دیمین او.هیر
  • بازیگران : مت رایان، دیمین او.هیر، لائورا بیلی
  • سال انتشار : 2019-2018
  • امتیاز : 7.5
  • خلاصه داستان : این سریال ماجراهای یک کارآگاه شجاع و جسور به نام جان کنستانتین را دنبال می‌کند که سعی در نجات جان افراد بی‌‎گناه در برابر موجودات و نیرو‎های خبیث را دارد. یک دهه پس از اشتباهی تراژیک، چس چندلر و محقق ماوراءالطبیعه یعنی جان کنستانتین، برای درمان دختر چس اقدام می‌کنند.

جان کنستانتین، یکی از ابر قهرمانان دنیای کمپانی دی سی کامیکس، به مدت بسیار محدودی، در یک سریال تلویزیونی ظاهر شد که تقریباً موفق هم بود. اما شبکه‌ی NBC، به دلیل بودجه‌ی مصرفی زیاد و موفقیت در جذب بیننده‌ی کم، نتوانست آن را تمدید بکندو ادامه بدهد.

جان کنستانتین ، پس از موفقیت بزرگی که با هنرنمایی کیانو ریوز در سال 2005، به عنوان یک فیلم سنمایی جذاب کسب کرد، این‌بار در پنج قسمت بسیار کوتاه، به صفحه‌ی نمایش تلویزیونی پا گذاشت و توانست با داستانی جذاب، بیننده را غرق در جذابیت‌های داستان شیطانی خودش بکند.

Love, Death & Robots

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
برترین سریال های انیمیشنی ترسناک
  • کارگردان : تیم میلر
  • بازیگران : فرد تاتساکیوری، اسکات ویت، نولان نورث
  • سال انتشار : -2019
  • امتیاز : 8.4
  • خلاصه داستان : سریال عشق، مرگ، و روبات‌ها، در این مجموعه‌ای از انیمیشن‌های کوتاه، با مضامین وحشتناک تشکیل شده‌اند که در ژانرهای علمی تخیلی، ترسناک و حتی کمدی، به روایت داستان‌های مختلفی مانند ربات‌هایی که وحشی شده‌اند، سربازهای گرگنما و… می‌پردازد.

این سریال، با ترکیب عناصر جذابی که از داستان‌های علمی تخیلی آینده دارد، ترسناک‌ترین لحظات را در بین سریال‌های انیمیشنی نشان می‌دهد و یکی از برترین سریال های انیمیشنی ترسناک می‌باشد. این سریال، که در نتفلیکس منتشر شده و تهیه‌کننده‌ی آن دیوید فینچر است، انیماتورهای مختلفی را به همراه دارد، که هر کدام، قسمتی با داستان متفاوت به چشم مخاطب می‌کشانند.

این سریال، سه فصل دارد که هر کدام از قسمت‌ها، داستان متفاوتی را نشان می‌دهند. همچنین فصل چهارم این سریال، در اوایل سال 2023 از همین شبکه‌ی نتفلیکس پخش و منتشر می‌شود.

نقد فصل دوم سریال Love, Death and Robots

بهترین سریال های شبیه Love, Death and Robots

Mummies Alive

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
  • کارگردان : سث کیرسلی
  • بازیگران : گرایمی کینگستون، بیل سوئیتزر، کری سامر
  • سال انتشار : 1997
  • امتیاز : 7.0
  • خلاصه داستان : این سریال، به مجموعه‌ای از ماجراجویی‌های فرهنگ مصر باستان می‌پردازد.

این مجموعه انیمیشن تک فصلی، بر روی گروهی از محافظان مومیایی تمرکز دارد که برای محافظت از پسری تازه به پا گذاشته، به نام پریسلی در برابر دسیسه‌های شیطانی جادوگر شرور اسکاراب فرستاده شده‌اند. اگر نقشه‌ی او تکمیل شود، اسکاراب با موفقیت روح شاهزاده راپسس باستانی را بیرون می‌کشد و به جاودانگی دست میابد.

هر یک از محافظان، بر اساس موجودات متفاوتی از جمله مار، قوچ، شاهین و گربه قدرت دارند. این سریال، به دلیل نمایش نبرد با موجوداتی از اساطیر مصر، از جمله آنوبیس، سخمت، و بست قابل توجه و ترسناک بود.

The Grim Adventures Of Billy And Mandy

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
  • کارگردان : مکسول اتمز
  • بازیگران : گرگ ایگلز، ریچارد استیون هورویتز، مکسول اتمز
  • سال انتشار : 2007-2001
  • امتیاز : 7.1
  • خلاصه داستان : این سریال انیمیشنی درباره‌ی یک روح پلید می‌باشد که مجبور می‌شود با دو بچه به نام‌های بیلی و مندی دوست شود.

یکی از اولین نمایش‌هایی که ژانر در وحشت به عنوان انیمیشن در تلویزیون گنجانده شد، ماجراهای تلخ بیلی و مندی، به عنوان یکی از سریال های برتر انیمیشنی ترسناک بود که بیش از 80 قسمت دارد. این نمایش در سال 2001 به نمایش درآمد و روی دو کودک خردسال به نام‌های بیلی و مندی تمرکز داشت.

این سریال، به مدت شش فصل پخش شد و غالباً ریپر را با لهجه‌ی جامائیکایی نشان می‌داد که مجبور می‌شد از قدرت‌های ماوراءالطبیعه‌ی خود، برای کشف مناطقی مانند دنیای زیرین، و یا حتی ملاقات با هیولاهای معروفی مانند دراکولا و مرد گرگ استفاده کند.

The Real Ghostbusters

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
سریال های برتر انیمیشنی ترسناک
  • کارگردان : ماریو لامارکی
  • بازیگران : ماریو لامارکی، دیو کولیر، فرانک واکر
  • سال انتشار : 1991-1986
  • امتیاز : 7.1
  • خلاصه داستان : شکارچیان ارواح، به دلیل کمبود اتفاقات ماوراءالطبیع در دنیا، بیکار شده‌اند. هر یک از اعضای گروه، به دنبال کارهای شخصی خود رفته‌اند به جز دکتر اسپنگلر. او همچنان در ایستگاه آتشنشانی زندگی می‌کند تا بر روی مقالات خود کار کند. او همچنین در یک دانشگاه محلی نیز به عنوان استاد کار می‌کند و به افراد مختلف درباره روح ها آموزش می‌دهد . زمانی که ارواح دوباره باز می‌گردند، دکتر Egon Spengler مجبور می‌شود چهار نفر از دانش آموزان خود را استخدام کند تا با کمک آنان جلوی ارواح را بگیرد.

The Real Ghostbusters، که در ابتدا از شبکه ABC پخش می‌شد، در سال 1986 شروع شد. این نمایش بر روی Ghostbusters اصلی پس از وقایع فیلم اول متمرکز شد، و تیم شاهد آن بود که تظاهرات و تهدیدات ماوراءالطبیعه در اطراف شهر نیویورک را از بین ببرد.

پس از فصل چهارم، این سریال به اسلایمر تغییر نام داد. این چیدمان جدید برای نمایش بر روی یک غول سبز بدنام به اسم اسلیمر از فیلم اصلی متمرکز بود، که هتل Sedgewick را شکار می‌کرد و با ارواح و شخصیت‌های مختلف دیگر به ماجراجویی می‌پرداخت و با مخالف خود پروفسور نورمن دویب روبرو می‌شد.

Tales From The Cryptkeeper

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
  • کارگردان : لائورا شپرد
  • بازیگران : جان کسیر، جان استاکر، الیزابث هانا
  • سال انتشار : 1999-1993
  • امتیاز : 7.5
  • خلاصه داستان : داستان‌های ترسناک بر اساس کتاب‌های مصور وحشتناک E.C در دهه‌ی 1950 ارائه شده که توسط Crypt Keeper افسانه‌ای، یک غول شیطانی که وسواس طنز چوبه‌دار و جناس های وحشتناک دارد.

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشن ترسناک کلاسیک ، که در دهه‌ی 90 میلادی پخش شد، Tales from the Cryptkeeper بود، که ادامه‌ی انیمیشنی موفق به اسم Tales from the Crypt نام داشت. این نمایش که تنها برای سه فصل پخش شد، قالب سریال اصلی لایو اکشن را ادامه داد، با Cryptkeeper بدنام که به مخاطبان خوشآمد می‌گوید و داستان‌های ترسناک اصلی را معرفی می‌کند.

Todd McFarlane’s Spawn

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
  • کارگردان : تاد مک فارلین
  • بازیگران : کوین دیوید، ریچارد دیزارد، مایکل نیکولوسی
  • سال انتشار : 1999-1997
  • امتیاز : 8.5
  • خلاصه داستان : پس از خیانت و قتل توسط کارفرمای خود، یک قاتل آموزش دیده توسط دولت به عنوان یک Hellspawn زنده می‌شود، سپس مجبور است که به عنوان رهبر اکراه‌کننده‌ی ارتش جهنم عمل کند.

یکی از بزرگسالانه‌ترین انیمیشن‌های ژانر وحشت در تمام دوران که باید تماشا کرد که اثر تاد مک فارلین باشد. اسپاون یک کماندوی سابق و قاتل دولتی را در یک لشکر عملیات سیاه مخفی دنبال کرد که مورد خیانت قرار گرفت و جان خود را به دست یکی از دوستان نزدیکش از دست داد.

این مرد، با عهد انتقام و امید به اتحاد دوباره با همسرش، با شیطان Malebolgia معامله کرد تا در ازای بازگشت به زمین، یکی از سربازان او، Hellspawn یا فقط Spawn شود. او تبدیل به یک جسد پوسیده به نام Spawn می شود.

Castlevania

بهترین انیمیشن های سریالی ترسناک
ترسناک ترین سریال های انیمیشنی
  • کارگردان : وارن الیس
  • بازیگران : آلخاندرا لینوسو، ریچارد آرمیتیج، جیمز کالیس
  • سال انتشار : 2021-2017
  • امتیاز : 8.3
  • خلاصه داستان : سریال داستان آخرین بازمانده‌ی خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ولاد دراکولا جلوگیری کند.

احتمالاً سریال Castlevania، یکی از ترسناک ترین سریال های انیمیشنی شبکه‌ نتفلیکس است که محبوبیت زیادی دارد. این نمایش که در سال 2017 به نمایش درآمد، بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی محبوب کونامی به همین نام می‌باشد که در 3 فصل متفاوت داشت و بعد به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های سریالی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول

بهترین انیمیشن سریالی کمدی که برای بزرگسالان ساخته شده اس، کدام است؟

از نگاه IMDb سریال کارتونی ریک و مورتی و سریال آبشار جاذبه بهترین انیمیشن های سریالی کمدی بزرگسال هستند. که نقد آنها و حقایق پنهانشان در سایت فیگار نوشته شده است.

برترین انیمیشن های مارول که تا به امروز ساخته شده است و طرفداران زیادی را برای خود دارد، کدام است؟

کمپانی مارول انیمیشن‌های فوق‌العاده بسیاری دارد، اما انیمیشن سریالی What if… بهترین انیمشن سریالی بزرگسالانه این کمپانی است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *