;
coinex

نماینده رسمی کیا در ایران معرفی شد

نماینده رسمی کیا در ایران معرفی شد. از این رو شرکت “کوشا خودرو” به عنوان نماینده رسمی کیاموتورز در ایران کار خود را آغاز کرد.

کوشا خودرو به عنوان نماینده رسمی کیا در ایران معرفی شد. این شرکت علاوه بر واردات خودرو که نزدیک به 10 سال است در آن فعالیت می‌کند، در زمینه تأمین و توزیع قطعات یدکی در سراسر کشور نیز فعالیت‌های مفیدی دارد. با این وجود باید دید کوشا خودرو، به زودی محصولات شرکت کیاموتورز را راهی بازار کشور می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: تغییر برند کیا کاربران را به دردسر انداخته است

کوشا خودرو نماینده رسمی کیا در ایران شد

شرکت‌های خصوصی زیادی در صنعت خودروسازی ما وجود دارند که برخی از آنها به مونتاژ محصولات چینی می‌پردازند و عده‌ای از آنها فقط واردکننده خودرو و نماینده رسمی یکی از شرکت‌های خودروسازی خارجی در داخل هستند. یکی از شرکت‌های با سابقه در امر واردات خودرو، کوشا خودرو است که به تازگی به فهرست واردکنندگان خودرو افزوده شد.

نماینده رسمی کیا در ایران

نزدیک به یک دهه است که برند کوشا خودرو در داخل ایران فعالیت‌های وارداتی می‌کند و عضو انجمن واردکنندگان خودرو است. علاوه بر این شرکت مذکور در زمینه تأمین و توزیع قطعات یدکی در سراسر کشور فعالیت‌های مفیدی دارد. از جمله قطعات یدکی که کوشا خودرو وارد کشور می‌کند می‌توان به تأمین قطعات اصلی محصولات هیوندای، کیا، تویوتا، لکسوس، بی ام و و مرسدس بنز اشاره کرد.

در وب سایت کوشا خودرو می‌توان اطلاعات مفیدی درباره این برند و ارزش‌ها و اهداف آن به دست آورد. تمرکز بر توانمندی در توسعه واردات خودرو در کشور، ارائه خدمات پس از فروش جامع و منحصر به فرد و همچنین تثبیت برند شرکت از طریق تبلیغات گسترده و ارائه خدمات مطلوب از جمله ارزش‌های این شرکت محسوب می‌شود.

کوشا خودرو همچنین اهداف فعالیت خود را احترام به حقوق مشتری و تلاش مجدانه در ایفای آن، کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها و فرآیندها، خلاقیت و نوآوری تأمین محصول و ارائه خدمات پس از فروش، تعهد و مسئولیت در قبال تعهدات و خدمات پس از فروش، صداقت و درستکاری در قبال مشتریان و نیز اهمیت دادن به سلامت مالی و رفاه کارکنان خود می‌داند.

نام این شرکت از وقتی بر سر زبان‌ها افتاده که وزارت صنعت، معدن و تجارت آن را در فهرست واردکنندگان خودرو وارد کرده است. کوشاخودرو قصد دارد محصولات کمپانی کیا را راهی بازار ایران کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی نماینده رسمی کیا در ایران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر