;
coinex

مشخصات کلیدی پوکو X5 5G فاش شد

برخی از ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی پوکو X5 5G با قرار گرفتن آن در پایگاه‌های ثبت گواهی مختلف مانند FCC ،IMEI ،IMDA و 3C فاش شده است.

همان طور که می‌دانید گوشی پوکو C50 به زودی در کشور هند به عنوان جانشین ارزان قیمت پوکو C31 عرضه خواهد شد. علاوه بر این، برند پوکو در حال برنامه ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند میان رده دیگر با نام Poco X5 5G است.

این گوشی مورد انتظار گواهینامه‌های BIS و FCC را دریافت کرده و به تازگی نیز موفق شده است که گواهی 3C را کسب کند. بنابراین انتظار می‌رود که Poco X5 5G به زودی راهی بازار شود.

بیشتر بخوانید: پوکو X5 5G در FCC رویت شد

مشخصات کلیدی پوکو X5 5G

همان طور که گفته شد، گوشی پوکو ایکس 5 فایوجی از سری X، تاکنون در چندین پایگاه ثبت گواهی‌ ظاهر شده است. برای مثال ماه گذشته، این گوشی به همراه برخی از جزئیات کلیدی‌اش در پایگاه آماری IMEI قرار گرفت. طبق اطلاعاتی که در وب سایت IMEI منتشر شد، مدل جهانی این دستگاه دارای شماره مدل 22101320G و مدل هندی آن دارای شماره مدل 22101320I است.

همچنین به تازگی این گوشی در دو وب سایت ثبت گواهی 3C و IMDA دیده شده است که این مسئله به عرضه آن در آینده نزدیک اشاره می‌کند. اطلاعات موجود در پایگاه آماری 3C نشان می‌دهند که این گوشی با شماره مدل 22101320C از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات کلیدی پوکو X5 5G

متأسفانه وب سایت IMDA اطلاعات مهمی را درباره گوشی فاش نکرده اما طبق گفته‌های وب سایت FCC، در پنل پشتی پوکو X5 5G یک ماژول دوربین مستطیلی شکل وجود خواهد داشت و یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این دستگاه را برعهده خواهد گرفت. با این حال طبق گزارش Times Now، این امکان وجود دارد که پوکو در این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

همچنین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این دستگاه از چندین باند 5G مختلف مانند n78 ،n77،n41 ،n38 ،n7 و n5 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، برخورداری از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 778G پلاس و صفحه نمایش IPS LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد. به احتمال زیاد در روزهای آتی جزئیات بیشتری درباره مشخصات Poco X5 5G منتشر خواهد شد، بنابراین در به روز رسانی‌های آینده همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی پوکو X5 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر