;
coinex

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 مشخص شد [+ فهرست محصولات رویداد شیائومی]

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 توسط غول تکنولوژی چینی اعلام شد. شیائومی در مراسم معرفی Xiaomi 13، علاوه بر گوشی پرچمدار خود، چند محصول جذاب دیگر نیز معرفی می‌کند.

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 توسط شرکت چینی مشخص شد. طبق اعلام شیائومی، در روز 10 آذر محصول ذکر شده به همراه رابط کاربری MIUI 14 و چند محصول جذاب دیگر معرفی خواهد شد. بر طبق رندرهایی که از گوشی شیائومی 13 فاش شده است، این گوشی در بخش رنگ‌بندی، دست شما را باز گذاشته چرا که رنگ‌بندی متنوعی دارد.

بیشتر بخوانید: شیائومی 13 در بنچمارک گیک‌بنچ S23 اولترا را به خاک و خون کشید!

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 مشخص شد

پس از ماه‌ها افشاگری، سرانجام تاریخ عرضه سری ۱۳ شیائومی تأیید شد. این سازنده چینی تأیید کرده است که در اول دسامبر (دهم آذر) محصولات جدید آن رونمایی خواهند شد. چند محصول دیگر مانند Watch S2، هدفون Buds 4 TWS و MIUI 14 نیز در کنار سری Xiaomi 13 به نمایش گذاشته می‌شوند.

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13

به گزارش گیزموچاینا، سال گذشته در ماه دسامبر، شیائومی از شیائومی ۱۲ ایکس، شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که امسال جانشینی برای شیائومی ۱۲ ایکس وجود نخواهد داشت. خط تولید پرچمداران آینده شامل دو مدل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو خواهد بود.

در ادامه رندر فاش شده‌ای از شیائومی ۱۳ را مشاهده می‌کنید. این تصویر به خوبی به طراحی و رنگ‌های گوشی هوشمند مذکور می‌پردازد. ازآنجاکه شیائومی ۱۳ پرو نسخه بزرگتری از شیائومی ۱۳ خواهد بود، انتظار می‌رود هر دو دستگاه از طراحی یکسانی برخوردار باشند.

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13

شرکت سازنده تأیید کرده که سری ۱۳ شیائومی دارای حاشیه‌های بسیار باریک خواهد بود. اندازه قاب پایینی تنها ۱٫۶۱ میلی‌متر است که نشان می‌دهد می‌تواند به نازکی قاب بالایی باشد. متأسفانه صحت رندرهای فوق هنوز تأیید نشده است.

تاریخ رونمایی سری شیائومی 13

شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو از پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸ نسل دوم قدرت خواهند گرفت. مشخص نیست که آیا سری Xiaomi 13 با جدیدترین نسخه MIUI همراه خواهد بود یا خیر. اما در هر حال این محصول یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که MIUI 14 را دریافت می‌کند.

در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات شیائومی بادز ۴ و شیائومی واچ اس ۲ در دست نیست. شرکت سازنده در حال حاضر Xiaomi Buds 4 Pro را با قیمت ۱۰۹۹ یوان (حدود ۱۵۲ دلار) در چین به فروش می‌رساند. از این رو، احتمالاً Buds 4 با قیمت حدود ۵۰۰ یوان (حدود ۷۰ دلار) گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری باشد. محصول جدید شیائومی در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی سری شیائومی 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر