;
coinex

ادعای عجیب گوگل:‌ 60 درصد مطالب وب تکراری است!

به تازگی، غول موتور جست و جوی اینترنتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از 60 درصد مطالب وب تکراری است و روز به روز این آمار گسترش می‌باید.

اینترنت یک شبکه کامپیوتری فوق العاده و تقریبا رایگان است که همه چیز را در دسترس قرار داده است و زندگی آنلاین برای بسیاری از مردم اهمیت زیادی پیدا کرده است. از نظر محتوا، تعداد زیادی محتوای جعلی نیز در اینترنت وجود دارد. بنابراین، چه در مورد محتوا صحبت کنیم و چه افراد، یک چیز مسلم است، اینترنت دارای موارد تکراری زیادی است. حال، سوال این است که این نسبت چقدر است. گوگل به عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین موتور جستجو پاسخ خود را داده است.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت استفاده از محصولات گوگل و مایکروسافت در مدارس فرانسه

60 درصد مطالب وب تکراری است!

رویداد مرکزی جستجوی گوگل در سنگاپور برگزار شد. گری ایلیز، تحلیلگر روند گوگل وبمستر گفت که 60 درصد از محتوای موجود در اینترنت تکراری است. به گفته گوگل، «محتوای تکراری عموماً به بلوک‌های محتوایی در داخل یا در بین دامنه‌ها اشاره دارد که دقیقاً مطابقت دارند یا به وضوح با محتوای دیگر مشابه هستند». بنابراین، به منظور بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، یک وب سایت باید از استفاده از چنین محتوایی خودداری کند. در عوض، آنها می‌توانند محتوای منحصر به فرد خود را ارائه دهند.

ادعای عجیب گوگل:‌ 60 درصد مطالب وب تکراری است!

با این حال، مشخص نیست که آیا محتوای ترجمه شده نیز در این موضوع گنجانده شده است یا خیر، اما تولید محتوای انحصاری همیشه برای اکثر سایت‌ها و کاربران آسان نیست. با این حال، گوگل جزئیات دیگری در این زمینه به اشتراک نگذاشته است. اعلام این خبر از سوی این غول موتور جست و جوی اینترنتی می‌تواند بسیاری از توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوای آنلاین را تحت تاثیر قرار دهد و همین امر نیز ممکن است زمینه‌ساز برخی از تحولات در این بخش باشد. همچنین در آینده‌ای نزدیک احتمالا باید شاهد تغییر و تحولاتی در بخش الگوریتم‌های سئو گوگل در این زمینه نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تکراری بودن بیش از 60 درصد مطالب وب چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: Gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر