;
coinex

ورود مجلس به ماجرای افزایش قبوض تلفن ؛ این قصه سر دراز دارد؟

خبرها حاکی از ورود مجلس به ماجرای افزایش قبوض تلفن است. اما واکنش مجلس نسبت به خبر هزینه 20 هزار تومانی ثابت تلفن خانگی چیست؟

رسانه‌ها امروز از ورود مجلس به ماجرای افزایش قبوض تلفن خبر دادند. چند روز پیش، شرکت مخابرات با ارسال پیامک‌هایی برای مشترکین تلفن ثابت خود، آنها را نقره داغ کرد.

در این پیامک نوشته شده بود، از این پس هزینه 20 هزار تومانی تلفن ثابت در قبوض تلفن شما لحاظ می‌شود. همچنین شرکت مخابرات اعلام کرد که با این هزینه می‌توانید تا چند هزار دقیقه مکالمه درون شهری رایگان داشته باشید. با این حال این موضوع اعتراضات زیادی در پی داشت. اما این ماجرا در نهایت به کجا ختم خواهد شد؟

بیشتر بخوانید: قطع تلفن شورای رقابت ؛ اقدام تلافی جویانه مخابرات یا بدهی معوقه؟

ورود مجلس به ماجرای افزایش قبوض تلفن

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع افزایش هزینه‌های تلفن ثابت خبر داد. علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس در گفت‌وگو با فارس، گفت:

کمیسیون صنایع مجلس به موضوع افزایش هزینه تلفن ثابت ورود و آن را بررسی می‌کند.

ورود مجلس به ماجرای افزایش قبوض تلفن

وی افزود: «درباره این موضوع مقامات وزارت ارتباطات برای توضیح به کمیسیون دعوت خواهند شد.» شرکت مخابرات اعلام کرده که هزینه قبض تلفن مشترکین از حداقل 20 هزار تومان محاسبه خواهد شد و مشترکین می‌توانند در قبال این موضوع در هر ماه 4444 مکالمه رایگان درون شهری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود مجلس به ماجرای افزایش قبوض تلفن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر