;
coinex

هواپیمای بدون سرنشین قاره‌پیما چین معرفی شد [+تصویر]

هواپیمای بدون سرنشین قاره‌پیما چین رونمایی شد. این هواپیما قادر است بیش از ۱۰ هزار کیلومتر پرواز کند که از یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

هواپیمای بدون سرنشین قاره‌پیما چین با قابلیت حمل موشک‌های هوا به زمین معرفی شد. این هواپیما قادر است تا 10 هزار کیلومتر پرواز کند که از این حیث یک رکورد محسوب می‌شود. این هواپیما به موشک PL-10E مجهز یوده که می‌تواند هلی‌کوپتر و هواپیماهای بی‌سرنشین دیگر را منهدم کند.

بیشتر بخوانید: آزمایش انتقال تجهیزات پزشکی با پهپاد در ارتش آمریکا

هواپیمای بدون سرنشین قاره‌پیما چین معرفی شد

پهپادهای وینگ لونگ توسط شرکت چنگدو ایرکرفت ساخته شده و شبیه پهپادهای نظامی آمریکایی است. می توان از این پهپادها در عملیات های MALE استفاده کرد. این هواپیمای بی‌سرنشین مانند بقیه پهپادها برای عملیات‌های شناسایی و نظارت ساخته شده و می‌توان انواع مختلفی از حسگرها را روی آن نصب کرد. علاوه بر آن می‌توان موشک‌‌های زمین به هوا روی پهپاد نصب کرد و در میدان جنگ از آن استفاده کرد.

هواپیمای بدون سرنشین قاره‌پیما چین

چین با ساخت وینگ لونگ -۳ که قادر به طی ۱۰ هزار کیلومتر هستند، به دستاوردی مهم در حوزه پهپادهای جنگی دست یافته است.
برای این منظور چین اندازه پهپاد را به میزان قابل توجهی افزایش داده و طول آن نیز اکنون ۱۲.۲ متر است که بسیار بلندتر از نسخه های پیشین ۹.۰۵ متری آن است. اندازه طول بال وینگ لونگ ۳ نیز ۲۴ متر اعلام شده که بسیار وسیع تر از وینگ لونگ یک (۱۴ متر) است.

دیگر گزینه جالب این پهپاد قابلیت های جدید آن برای حمل موشک های هوا به زمین است. به نوشته نشریه ساوث چاینا مورنینگ پست، وینگ لونگ مجهز به موشک های PL-10E خواهد بود که می توانند هلی کوپتر و دیگر هواپیماهای بی سرنشین را سرنگون کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هواپیمای بدون سرنشین قاره‌پیما چین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر