;
coinex

صندوق صدقات الکترونیکی در سراسر تهران نصب می‌شود!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد پایتخت از نصب صندوق صدقات الکترونیکی در سراسر تهران خبر داد.

محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد پایتخت در گفتگو با رسانه‌ها از نصب صندوق صدقات الکترونیکی در سراسر تهران خبر داد. وی در سخنان خود تاکید کرد که از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال بیش از 19 هزار و 666 برچسب QR کد بر روی صندوق‌های صدقات سطح استان تهران نصب شده است. دهرویه همچنین افزود: «117 هزار  و 943 اشتراک حقیقی جدید برای QR کد در این مدت زمان جذب شده است.»

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: رکورد ترافیک داخلی در بازی ایران و آمریکا شکسته شد

نصب صندوق صدقات الکترونیکی در سراسر تهران

دهرویه نصب صندوق صدقات الکترونیکی در سراسر تهران را اقدامی در جهت تسهیل روش پرداخت صدقات دانست و گفت: «همچنین در هشت ماهه سال جاری 4 هزار و 157 اشتراک الکترونیکی جدید برای QR کد در بخش مشترکان حقوقی فعال شده است.»

وی تعداد کدهای QR فعال شده را اعلام کرد و گفت تاکنون 122 هزار و 100 کد در تهران فعال شدند. وی همچنین تصریح کرد:

«QRکد از روش‌های نوین پرداخت صدقه است که مشترکان از طریق اسکن کد مشخص، می‌توانند به آسانی صدقات خود را به نیت خانواده‌های نیازمند پرداخت کنند.»

 صندوق صدقات الکترونیکی در سراسر تهران 

دهرویه افزود: «در هشت ماهه امسال مردم استان تهران با 21  هزار و 615 تراکنش از طریق QR  کد 543 میلیون و 745 هزار تومان صدقه پرداخت کردند.»

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: «کد دستوری #1*8877* نیز به منظور ارائه صدقات از طریق تلفن همراه در نظر گرفته شده است. همچنین مردم نیکوکار و خیّران می‌توانند از طریق تلفن گویای 7355-021  و شماره گیری عدد یک صدقات خود را از طریق کارت بانکی پرداخت کنند.»

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران در پایان سخنان خود اعلام کرد: «چنانچه شهروندان استان تهران درخواست QR  کد برای پرداخت صدقات به شیوه الکترونیکی دارند، می‌توانند با شماره تلفن 71392000 داخلی 116 تماس حاصل کنند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نصب صندوق صدقات الکترونیکی در سراسر تهران چیست؟ لطفا نظراتتان را با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر