بهترین کمیک های 2023 و تمام دوران از نگاه سایت فیگار

امروز می خواهی چند تا از بهترین کمیک های 2023 و تمام دوران از نگاه فیگار را برای شما مخاطبین عزیز معرفی کنیم. با فیگار همراه شوید.

سال 2023 تعداد زیادی از عناوین جدید کمیک‌های کمپانی های معرفی شده‌اند که قرار است بهترین کمیک های 2023 را معرفی کنیم. در حالی که کمیک‌های ابرقهرمانی بر مجموعه‌های Marvel، DC و Image غالب است؛ اما این ژانر در سال 2023 مخاطبین بسیاری را دارد. سال 2022 مملو از کمیک‌های شگفت انگیز از هر ناشری بود که به طرفداران همه ژانرهای مختلف فرصت زیادی برای خواندن در سال می داد.

با این حال، سال 2023 برای طرفداران کمیک بوک به همان اندازه شگفت انگیز است. در مارول، سری‌های جدید قهرمانان مهمی را که اخیراً زمان زیادی را در کانون توجه سپری نکرده‌اند، بازمی‌گردانند. در همین حال، در دی سی، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عبور از دوران Infinite Frontier است.

معرفی بهترین کمیک های 2023

  • پربازدیدترین کمیک بوک ها در سال 2023

در ادامه قرار است چند تا از بهترین کمیک های 2023 معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

معرفی بهترین کمیک های 2023
بهترین کمیک های 2023

طلوع دی سی 20 سریال مختلف را در طول سال ارائه خواهد کرد که به طرفداران انتظار زیادی می‌دهد تا بتوانند بهترین کمیک های 2023 را تهیه و از خواندن آن لذت ببرند. دی‌سی و مارول همچنان کمیک‌های هیجان‌انگیزتری را برای طرفداران اعلام کرده‌اند، از جمله به شخصیت‌های محبوبی مانند Hulk و Green Arrow اجازه می‌دهند سریال‌های انفرادی خودشان را داشته باشند؛ اما این‌ها  فقط پرطرفدار ترین کمیک بوک ها در سال 2023 نیستند، Image ثابت کرده است که هنوز تعداد زیادی کمیک شگفت‌انگیز برای طرفداران دارند، از جمله بازگشت یکی از محبوب‌ترین نویسندگان انفرادی در بازی در حالی که رابرت کرکمن به بازی بازگشته است. این لیست برای طرفدارانی که به دنبال پرفروش ترین کمیک های 2023 هستند تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 6

بهترین سریال های 2023 که باید ببینید

Shazam!

معرفی بهترین کمیک های 2023
برترین کمیک های 2023

در ماه ژوئن، مارک وید با دن مورا متحد می شود تا نسخه Shazam دی سی را برای طرفداران به ارمغان بیاورد! این بار، بیلی به قهرمان Shazam بازگشته است. در عوض، Shazam بر روی یک ابرقهرمان جوان تمرکز می‌کند که هنوز در تلاش است تا تجربه کسب کند تا به بهترین قهرمان تبدیل شود. بیلی با محدودیت‌هایی که برای او وجود ندارد، می‌تواند صخره ابدیت را به یک مخفیگاه تبدیل کند و با بهترین دوستش، تاکی تاونی، معاشرت کند. طرفداران بیلی باتسون در ماه ژوئن منتظر چیزهای زیادی از پربازدیدترین کمیک بوک ها در سال 2023 خواهند بود.

معرفی بهترین کمیک های شزم از نگاه سایت فیگار

Superboy: Man Of Tomorrow

معرفی بهترین کمیک های 2023
کمیک بوک های برتر سال 2023

در ماه آوریل، دی سی سرانجام چیزی را که طرفداران Superboy برایش التماس می‌کردند، به آن‌ها می‌دهد و به کانر کنت اجازه خواهد داد  تا دوباره کتاب کمیک خود را داشته باشد. به لطف قهرمانی که در مسابقات DC Round Robin 2022 برنده شد، Superboy در حال ساخت مینی سریال خودش در Superboy: The Man of Tomorrow است .

این مینی‌سریال جدید، سوپربوی را می‌بیند که سعی می‌کند پس از ظاهر شدن دوباره در دنیایی که به‌شدت از آن باز می‌گردد، جایگاه خود را در جهان پیدا کند. در این واقعیت جدید، یک سوپرمن جوان وجود دارد و سوپر خانواده بزرگتر از همیشه است. اکنون که فشار از دوش او خارج شده است، همه مشتاقند ببینند کانر چه کسی را انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول و دی سی 2023 و تمام دوران

بهترین سریال های دی سی 2023، 2024 و تمام دوران

Green Lantern

معرفی بهترین کمیک های 2023
بهترین کمیک بوک های 2023

طرفداران قدیمی گرین لنترن  منتظر پرطرفدار ترین کمیک بوک ها در سال 2023 هستند. پس از چندین سال با تنها یک سری Green Lantern ،DC بالاخره قصد دارد این فرنچایز را گسترش دهد.

در حالی که Green Lantern: Hal Jordan هال را به زمین باز می‌گرداند تا او را وارد ماجراجویی های ابرقهرمانی سنتی کند، Green Lantern: John Stewart قصد دارد جان را به عنوان رهبر آموزش دیده نظامی نشان دهد. اگرچه هنوز تعداد زیادی Earth Green Lanterns در خارج وجود دارد، در حال حاضر فقط داشتن بیش از یک سریال در حال اجرا هیجان انگیز است.

Titans

معرفی بهترین کمیک های 2023
کمیک های برتر در سال 2023

در حال حاضر، لیگ عدالت از کار افتاده است. با این حال، دی سی به جای آن‌ها هنوز The Titans را دارد. از سازندگان تام تیلور و نیکولا اسکات، Titans درباره تیمی است که تلاش می‌کند تا مهم‌ترین سوپرتیم در دنیای DC باشد. بدون وجود Justice League، این گروه توسط برخی از قدرتمندترین تبهکاران دنیای DC مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

خوشبختانه، نویسنده تام تیلور بیش از حد ثابت کرده است که می‌داند برای نوشتن تایتان‌ها چه چیزی لازم است و تاکنون در نایت وینگ ادامه دارد. اگرچه لیگ عدالت برای مدت طولانی از اکران خارج نخواهد شد؛ اما خوب است که تایتان ها دوباره به صحنه بازگردند.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

Green Arrow

معرفی بهترین کمیک های 2023
خواندنی ترین کمیک های سال 2023

پس از ماه‌ها دوری از غرفه‌ها، گرین ارو در آوریل به عنوان مینی سریالی از جاشوا ویلیامسون و شان ایزاکسه بازمی‌گردد که انتظار می‌رود جزء پرفروش ترین کمیک های 2023 شود. پس از اینکه فهمیدند “Death گرین ارو در جریان Death of the Justice League واقعی نیست، خانواده وی به دنبال او رفته‌اند.

این کتاب جدید چندین نفر از اعضای خانواده گرین ارو را به جستجوی الیور کویین می‌فرستد؛ زیرا هم روی و هم دینا به جستجوی او در جهان می‌گردند. با توجه به اینکه این سریال ظاهراً وعده بازگرداندن شخصیت‌های محبوبی مانند کانر هاوک و میا دیردن را می‌دهد، گرین ارو می‌تواند بهترین سریال برای طرفداران قدیمی گرین ارو باشد.

Avengers

معرفی بهترین کمیک های 2023
پرطرفدار ترین کمیک بوک ها در سال 2023

پس از سال‌ها در اختیار داشتن انتقام‌جویان در دستان توانا جیسون آرون، عنوان اصلی در حال تغییر است و به خالقان جید مکی و سی‌اف ویلا تغییر می‌کند. تیم جدیدی از قدرتمندترین و نمادین ترین انتقام جویان دور هم جمع شده‌اند تا با یک تهدید جدید مقابله کنند.

قدرتمندترین قهرمانان زمین که از دانش برخی بلایای خطرناک به نام Tribulation Events برخوردارند، مجبور خواهند شد تا ثابت کنند که آیا می‌توانند نه تنها از جهان خود، بلکه از کل جهان محافظت کنند یا خیر. با شرورهای جدید و پیچش‌ها و چرخش‌های جدید، این کمیک جدید مطمئناً یکی از خواندنی ترین کمیک های سال 2023 از مارول کامیکس خواهد بود.

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

Spirit World

معرفی بهترین کمیک های 2023
پرفروش ترین کمیک های 2023

Spirit World یکی از سه عنوانی می‌باشد که قرار است از رویداد Lazarus Planet بیرون بیایند. از سازندگان آلیسا ونگ و هاینینگ، دنیای روح یک مینی سریال شش قسمتی درباره شخصیت جدیدی به نام Xanthe است. داستان Xanthe با استفاده از قدرت سفر بین دنیای روح و جهان انسان، جان کنستانتین و بت گرل مورد علاقه طرفداران، کاساندرا کین را به نمایش می‌گذارد.

وقتی کار زانته باعث می‌شود کاس کاین به دنیای روح کشیده شود، هم زانته و هم کنستانتین می‌توانند او را بازگردانند. طرفدارانی که به دنبال ماجراهای بیشتر از کاساندرا کین هستند، بدون شک چیزهای زیادی را برای دوست داشتن با این کمیک پیدا خواهند کرد.

Superman: Lost

معرفی بهترین کمیک های 2023
پربازدیدترین کمیک بوک ها در سال 2023

اولین شماره نشان داد که سوپرمن ظاهراً در یک لحظه به سیاره زمین بازمی‌گردد، در حالی که برای او، بیست سال از آخرین باری که به خانه آمده بود می‌گذشت. چند شماره بعدی Superman: Lost داستان بازگویی آنچه سوپرمن در حالی که دو دهه در فضا به دام افتاده بود می‌باشد. او ابتدا به سیاره ای می‌رسد که به طور کامل آنچه را که سوپرمن معتقد است قدرت هایش قادر به انجام آن هستند، بازتعریف می کند.

بهترین کمیک های سوپرمن

City Boy

معرفی بهترین کمیک های 2023
بهترین کمیک های 2023

دی سی چندین قهرمان جدید دارد که در دنیای خود پرسه می زنند. یکی از این قهرمانان پسر شهر یا کامرون کیم بوده که جزء کمیک های برتر در سال 2023 قرار گرفته است. کامرون توانایی بی نظیری برای صحبت با شهرها دارد و از این قدرت برای یافتن اقلام مخفی در شهرها است که می‌تواند آن ها را بدزدد.

این کار سختی است، اما با انجام این کارها کامرون زنده می‌ماند. تنها مشکل این است که وقتی او با قدرت هایش تمرین می‌کند، آن‌ها همچنان قوی‌تر می‌شوند و به او کمک می‌کند تا آواتارهای واقعی شهرها مشاهده کند تا بتواند با او سفر کنند. کار کردن گرگ پاک روی یک قهرمان کاملاً جدید در دنیای دی سی، لحظات هیجان انگیزی را رقم می‌زند.

Starsigns

معرفی بهترین کمیک های 2023
کمیک بوک های برتر سال 2023

این کمیک جزء بهترین کمیک بوک های 2023 بوده که شخصیت صلاح الدین احمد برگرفته از Black Bolt و Megan Levens از Star Trek Starsigns است، مجموعه جدیدی از Image Comics شامل می‌شود. همه چیز از زمانی شروع می‌شود که صورت‌های فلکی زودیاک به زمین می‌افتند و به مردم قدرت‌های مافوق بشری می‌دهند.

هر فرد از یک طبقه کاملا متفاوت از زندگی است؛ اما همه آن‌ها توسط قدرت Starsigns خود به یکدیگر متصل هستند. Starsigns که به عنوان کتابی درباره خانواده پیدا شده در رگه‌های X-Men و Heroes کلاسیک توصیف می‌شود، این کمیک برای طرفدارانی که از پیچیدگی X-Universe در طول سال‌ها خسته شده‌اند، خواندن آن بسیار توصیه خواهد شد.

Battle Chasers

معرفی بهترین کمیک های 2023
بهترین کمیک بوک های 2023

Battle Chasers جزء کمیک بوک های برتر سال 2023 قرار گرفته که مخاطبین را چشم انتظار گذاشته است. پس از تبدیل شدن سریع به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های مصور در قفسه‌ها، این کمیک پس از 9 شماره متوقف شد و به مدت بیست سال ناپدید شد. با این حال، خالق جو مادوریرا، در کنار هنرمند لودو لولابی، بین کار بر روی بازی‌های ویدیویی فاصله زیادی پیدا کرده است تا داستان‌های بیشتری درباره این شخصیت‌های منحصربه‌فرد ارائه دهد.

Battle Chasers با شماره دهم خود کمان جدیدی را شروع می‌کند، این بار تیم را در برابر گروه خطرناکی از دشمنان به نام Martial Paladins نشان می‌دهد. اگرچه دنیای کمیک از زمان آخرین نسخه آن به شدت تغییر کرده است، اما کمیک‌های عالی هرگز از مد نمی‌افتند.

Incredible Hulk

معرفی بهترین کمیک های 2023
کمیک های برتر در سال 2023

کمیک جدید هالک در ماه ژوئن آغاز می‌شود و آن ها به عنوان کلاسیک Incredible Hulk نیز برمی‌گردند. این بار فیلیپ کندی جانسون از اکشن کامیکس برای مدتی در کنار هنرمند نیک کلاین، هالک را بر عهده می‌گیرد. از نظر ظاهری، کتاب به دنبال بازگشت به عناصر ترسناکی است که هالک جاودانه را به چنین موفقیتی رساند. اولین موضوع با تلاش هالک برای تسلط بر بدن بروس بنر شروع می‌شود؛ زیرا آنها به طور ناگهانی در همه جا مورد حمله دشمنان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین نسخه های هالک

بهترین کمیک های هالک 

Ultimate Invasion

معرفی بهترین کمیک های 2023
بهترین کمیک های 2023

The Ultimate Universe یکی از مهم‌ترین بخش‌های خط انتشار مارول کامیکس بود که احتمالا جزء برترین کمیک های 2023 قرار می‌گرد. اگرچه جهان پس از جنگ های مخفی “ended” بود، جاناتان هیکمن بازگشته است تا با مینی سریال کمیکی تهاجم نهایی، جهان را به زندگی بازگرداند .

زمانی که رید ریچاردز فاسد به دنبال بازآفرینی جهان است، ایلومیناتی باید به امید توقف طرح او اصلاح شود. در همین حال، با برنامه‌ریزی سازنده برای پاک کردن قدرتمندترین قهرمانان زمین، آیا حتی می‌توان جلوی او را گرفت؟ اگرچه دنیای نهایی ممکن است آن چیزی نباشد که برای مارول بود، اما طرفداران آن دوران دوست دارند این مینی سریال را بخوانند.

Steelworks

معرفی بهترین کمیک های 2023
پرطرفدار ترین کمیک بوک ها در سال 2023

در ماه ژوئن، جان هنری آیرونز یک کمیک انفرادی جدید برای اولین بار پس از چند دهه قرار است منتشر کند. این روزها، زندگی جان هنری شلوغ‌تر از همیشه بوده است؛ زیرا او سعی می‌کند شرکت فولادسازی خود را به سطح بالاتری برساند، در حالی که همین کار را با رابطه‌اش با لانا لانگ انجام می‌دهد.

با ناتاشا، خواهرزاده جان هنری آیرونز که به عنوان Steel کار بسیار خوبی انجام می دهد، او حتی به فکر بازنشستگی از تجارت ابرقهرمانی است. البته، هیچ‌وقت برای قهرمانان به این شکل پیش نمی‌آید و جان به زودی خود را دوباره به زندگی بازمی‌گرداند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *