;
coinex

توافق توییتر و اپل ؛ نزاعی که با چند دقیقه قدم زدن رفع شد!

پس از انتقادها و بحث لفظی در توییتر توسط ایلان ماسک و تیم کوک، حالا شاهد ملاقات این دو در در دفتر مرکزی اپل و در نتیجه توافق توییتر و اپل هستیم.

پس از خریداری پلتفرم توییتر توسط ایلان ماسک شاهد حاشیه‌های بسیاری در این شبکه اجتماعی هستیم. یکی از این حواشی مربوط به بحث لفظی و توییتری ماسک و تیم کوک است. پس از رد و بدل کردن چند توییت معنا دار، حالا ایلان ماسک و تیم‌ کوک با هدف برطرف کردن سوءتفاهم‌های ایجادشده درمورد وضعیت نسخه‌ی iOS توییتر با هم ملاقات کردند.

اخبار جدید خبر از توافق توییتر و اپل دارد. این در صورتی است که صاحب توییتر اخیرا مدعی شد که اپل قصد حذف اپلیکیشن توییتر از اپل استور را دارد. اما پس از دیدار اخیر که به منجر به صلح میان آن دو شد، ماسک گفت که سوتفاهم برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اپل توییتر را تهدید کرد ؛ آغاز پیامدهای اقدامات ایلان ماسک!

ماجرای توافق توییتر و اپل چیست؟

ایلان ماسک در خصوص توافق بین خود و تیم کوک با اشاره به سوتفاهم بودن حواشی اخیر، در توییتی اعلام کرده است:

ما سوءتفاهم ایجادشده درمورد حذف احتمالی توییتر از اپ‌استور را حل کردیم. واضح به‌نظر می‌رسید که اپل هرگز به حذف برنامه‌ی ما از اپ‌استور فکر نکرده است.

 توافق توییتر و اپل

بر اساس گزارش منتشر شده از وبسایت انگجت، صاحب جدید توییتر تاکنون اطلاعاتی از منبع اصلی مشکل اپل با اپلیکیشن توییتر نداده است. این رسانه همچنین گزارش کرد که یکی از مدیران سابق امنیت توییتر گفته بود غول فناوری مستقر در کوپرتینو، در گذشته هنگام بررسی نسخه‌ی iOS پلتفرم مذکور، متوجه مشکلات مختلفی در آن شده است.

البته ماسک هیچ خبری از ماجرای رسیدگی تیم کوک به شکایات اخیر خود نداده است. این در صورتی بوده که علاوه بر حواشی حذف اپلیکیشن توییتر از اپ استور، اپل تصمیم به حذف تبلیغات خود در توییتر گرفته است. این مساله برای ماسک که تلاش می‌کند درآمدزایی از توییتر را افزایش دهد، خبر خوبی نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توافق توییتر و اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر