;
coinex

دادستان کل کشور: باید فضای مجازی را کاملا بست!

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور اخیرا در گفتگویی مفصل به مسئله فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی اشاره کرده و خواستار بسته شدن کامل فضای مجازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور شامگاه ۱۰ آذر، در نشست «تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر» که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: «یکی از مهم‌ترین مسائل کشور «جهاد تبیین» است و اساس دین هم از ابتدا تبیین بوده و پیامبر (ص) پیامبرِ تبیین است و قرآن یکی از نام‌هایش تبیان و این کتاب، کتابِ تبیین است».

فضای مجازی را باید کاملا فیلتر کرد!

دادستان کل کشور در خصوص فیلترینگ گفت: «بنده امروز هم پای مسأله فیلتر کردن‌ها ایستادم و خیلی فحش خورده ام؛ ما امروز یک وی پی ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر آن هم از خارج از کشور در اختیار قرار می‌گیرد. یا بایستی کلا فضای مجازی را ببندیم که نه مورد تأیید مسؤولین عالی نظام هست، نه امروز امکانش هست». حجت الاسلام والمسلمین منتظری به ترکیبی بودن تهاجم فعلی دشمنان نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت:

امروز ما با صحنه ای مواجه هستیم که ترکیبی از موضوعات متعدد است؛ جنگ ترکیبی که امروز دشمن برای ما رقم زده و به شدت روی آن کار می‌کند، اتاق‌های فکر، انسان‌های متفکر و دانشمند، هزینه‌های بسیار زیاد، هماهنگی بین بخش‌های مختلف صهیونیزم، آمریکا، اسرائیل، آلمان و فرانسه که موارد اصلی این جنگ هستند.

دادستان کل کشور: باید فضای مجازی را کاملا بست!

وی ضمن تبیین موضوعات جنگ ترکیبی اظهار کرد: این جنگ ترکیبی از موضوعات مختلفی تشکیل شده و آمیخته از جنگ سیاسی، جنگ سایبری در فضای مجازی، جنگ خبررسانی جعل و دروغ، جنگ دیپلماسی و بهم زدن ارتباطات بین‌المللی ایران و برخی کشورهای همسو، جنگ فرهنگی (که سال هاست شروع شده و مقام معظم رهبری هم سال‌های گذشته هشدار دادند اما متأسفانه مسوولین توجه کافی نداشتند)، ایجاد تضاد دینی و قومی و مذهبی (دشمن به شدت دنبال ایجاد اختلاف و تضاد بین ادیان و مذاهب مختلف در کشور است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ایده دادستان کل کشور چیست؟ آیا باید فضای مجازی را کاملا بست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر