;
coinex

قابلیت اشتراک‌گذاری تنظیمات بین گوشی‌های سامسونگ ارائه شد!

سامسونگ از یک امکان جدید به نام “قابلیت اشتراک‌گذاری تنظیمات” بین گوشی‌های خود رونمایی کرد. این قابلیت در راستای به‌روزرسانی‌های برنامه Good Lock در دسترس قرار گرفته است.

قابلیت اشتراک‌گذاری تنظیمات، جدیدترین اقدام سامسونگ برای به اشتراک‌گذاری تنظیمات یک دستگاه گلکسی بین دیگر دستگاه‌های گلکسی است. این برنامه، «Galaxy to Share» نام دارد که در قالب یک به‌روزرسانی به ویژگی Good Lock سامسونگ اضافه شده است. این امکان بیشتر به درد کاربرانی می‌خورد که از دو یا چند دستگاه گلکسی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ به زودی فرایند تعمیر گجت‌های هوشمند خود را به خریداران می‌سپارد!

قابلیت اشتراک‌گذاری تنظیمات به محصولات گلکسی اضافه شد

پیش از آن‌که One UI 5.0 برای سری گلکسی S22 در ماه اکتبر منتشر شود، سامسونگ چند به‌روزرسانی آزمایشی برای برنامه Good Lock خود معرفی کرد. در ادامه، سامسونگ اعلام کرد که می‌خواهد یک ویژگی جدید با نام Galaxy to Share را برای برنامه Good Lock ارائه کند که به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات سفارشی خود را با سایر کاربران و دستگاه‌های گلکسی به‌اشتراک بگذارند.

قابلیت اشتراک‌گذاری تنظیمات

Samsung افزونه جدید Good Lock به نام Galaxy to Share را منتشر کرده است که نسخه این برنامه را به 1.0.22.0 ارتقا می‌دهد. این نسخه، ویژگی‌های به‌اشتراک‌گذاری وعده‌داده‌شده را برای سایر افزونه‌های Good Lock معرفی می‌کند که باید یک تجربه سرگرم‌کننده را ایجاد کند و به مشتریان سامسونگ که از چندین دستگاه گلکسی استفاده می‌کنند اجازه می‌دهد تنظیمات خود را به‌اشتراک بگذارند. اما شایان‌ذکر است که این حالت به‌جای انتشار به‌عنوان یک برنامه مستقل، به‌عنوان افزونه‌ای برای برنامه Good Lock ارائه شده است، به این معنی که در همه‌جا در دسترس نیست. Galaxy to Share دارای قفل منطقه‌ای است، دقیقاً مانند پلتفرم Good Lock که تا‌به‌امروز در انحصار چندین منقطه جغرافیایی باقی مانده است.

قابلیت اشتراک‌گذاری تنظیمات

از این نظر، Galaxy to Share برخلاف دیگر برنامه اخیر Good Lock Labs یعنی دستیار دوربین می‌باشد. این برنامه بدون پلتفرم Good Lock کار می‌کند و در سراسر جهان نیز در دسترس است. درصورتی‌که اطلاع ندارید، دستیار دوربین یک افزونه عالی برای نرم‌افزار دوربین سامسونگ است که کنترل بیشتری بر روی برخی از پارامترها، ازجمله HDR، تعویض لنز، شاتر، تایم اوت و موارد دیگر می‌دهد.

با بازگشت به Galaxy to Share، این افزودنی جدید از اشتراک‌گذاری تنظیمات در دستگاه‌های مختلف گلکسی پشتیبانی می‌کند. لیست ماژول‌های پشتیبانی‌شده و برنامه‌های مستقل Good Lock شامل «Keys Cafe+ ،Theme Park ،LockStar ،NavStar ،MultiStar ،QuickStar ،ClockFace ،Home Up ،One Hand Operation و Sound Assistant می‌شود.» به‌نظر نمی‌رسد که دستیار دوربین نیز در میان آن‌ها باشد، اما سامسونگ احتمالاً قابلیت‌های گلکسی را برای اشتراک‌گذاری با به‌روزرسانی‌های آینده بهبود خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت اشتراک‌گذاری تنظیمات بین گوشی‌های سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر