;
coinex

کاهش 50 درصدی رویدادهای آنلاین در نتیجه اختلالات اینترنتی

کاهش 50 درصدی رویدادهای آنلاین یکی دیگر از نتایج اختلالات اینترنتی بوده که در این دو ماه اخیر کسب و کارهای این حوزه را درگیر کرده است.

در بین تمامی کسب و کارها، پلتفرم‌‌های برگزاری رویدادهای حضوری و آنلاین هم از آسیب‌های مربوط به فیلترینگ و اختلالات اینترنتی بی نصیب نمانده‌اند‌! گزارش‌ها حاکی از این بوده که برگزاری وبینارها بیش از 50 درصد افت داشته است.

بیشتر بخوانید: مهمترین و جدیدترین اخبار فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی!

کاهش 50 درصدی رویدادهای آنلاین در نتیجه اختلالات اینترنتی

پلتفرم «ایوند» که در زمینه برگزاری و ثبت‌‌نام رویدادهای آنلاین و حضوری فعالیت دارد، اعلام کرده است که در ماه‌های گذشته شاهد افت چشمگیر میزان برگزاری رویدادها بوده است.

حمیدرضا احمدی، مدیرعامل و هم‌‌بنیان‌‌گذار «ایوند»، اعلام کرد که این پلتفرم در مهرماه ۷۴ درصد کاهش در شرکت‌‌کنندگان رویداد، ۵۱ درصد کاهش در تعداد رویدادهای برگزارشده و ۷۴ درصد کاهش در فروش بلیت تجربه کرده است.

کاهش 50 درصدی رویدادهای آنلاین

پلتفرم «ایمسینار» هم اعلام کرده است که تعداد وبینارهای آنلاین برگزار شده در مهر ماه افت شدید داشته است. مدیران این پلتفرم از افت ۶۳ درصدی تعداد وبینارهای برگزارشده در مهر نسبت به میانگین ماهانه تابستان خبر داده و همچنین اعلام کرده‌‌اند که این مجموعه ۸۸ درصد کاهش تعداد کاربر فعال را در این ماه تجربه کرده است.

«لحظه‌‌نگار» هم که یک پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین و پخش زنده است، از کاهش ۶۳ درصدی رویدادهای برگزارشده در مهر نسبت به شهریور و نیز افت ۹۰درصدی در تعداد کاربران جدید خبر داده است. با این اوصاف می‌توان گفت بازار برگزاری رویدادهای آنلاین و حضوری شاهد یک کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی در تعداد رویدادها و افت ۷۵ تا ۹۰ درصدی در شرکت‌‌کنندگان بوده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در این باره‌ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر