;
coinex

میزان افزایش حقوق 1402 اعلام شد

میزان افزایش حقوق 1402 توسط رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام شد. ظاهراً قرار است در سال 1402، حدود 20 درصد افزایش حقوق داشته باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه، میزان افزایش حقوق 1402 را اعلام کرد. بنابراین خبر، افزایش حقوق حدود 20 درصد خواهد بود. این موضوع در جلسه‌ای که بین رئیس‌جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه و عضو هیئت رئیسه مجلس برگزار شد، مطرح شده است. جزئیات کامل خبر را در ادامه مطلب بخوانبد.

بیشتر بخوانید: افزایش حقوق کارمندان از آذر 1401 ؛ پرداخت معوقات مهر و آبان‌ماه

میزان افزایش حقوق 1402 اعلام شد

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس و دولت اظهار داشت: «در این جلسه آقای میرکاظمی اعلام کرد که سال آینده 20 درصد به حقوق ها اضافه خواهد شد همچنین در این جلسه اعلام شد که 80 درصد از درآمدهای دولت در امسال تحقق پیدا کرده است.»

میزان افزایش حقوق 1402

وی با بیان اینکه صادرات صنعتی کشور نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است، افزود:

87 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور توسط دولت پرداخت شده است و همچنین صادرات در دولت سیزدهم رو به افزایش بوده است به طور مثال صادرات به کشور عمان 100 درصد محقق شده است و به کشورهای آفریقایی و شبه قاره هند نیز صادرات افزایش داشته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: «متاسفانه سرانه بودجه فرهنگی کشور بسیار پایین است که این موضوع در این جلسه تاکید شد که سرانه بودجه فرهنگی کشور افزایش پیدا کند.»

وی افزود:

رئیس جمهور در این جلسه بر عدالت و پرداخت در حقوق و دستمزد تاکید داشت و تصریح کرد که دولت به صورت جدی به دنبال تحقق این موضوع است و به زودی لایحه ای در این رابطه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره میزان افزایش حقوق 1402 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر