;
coinex

تحریم کاربران ایرانی توسط تریدینگ ویو ؛ دردسرهای تریدرهای ایرانی تمامی ندارد!

جدیدترین بررسی‌ها حاکی از تحریم کاربران ایرانی توسط تریدینگ ویو است. این پلتفرم به عنوان جامع‌ترین سرویس اطلاعاتی بازارهای مالی حالا به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهد.

گویا تریدینگ ویو از مجازات صرافی کراکن و البته تهدید صرافی بایننس توسط برخی نهادها درس عبرت گرفته و با پیش‌دستی، کاربران ایران را از قبل تحریم و دسترسی آی‌پی ایران به سرورهای خود را مختل کرده است. بنابر اطلاعات موجود، محتوا و سرویس‌های پولی تریدینگ ویو در حال حاضر کاملا برای کاربران تحت تحریم وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا از جمله ایران،‌سوریه و کوبا از دسترس خارج شده است. اما این تحریم شامل دسترسی به خدمات و حساب‌های کاربری رایگان نیست.

بیشتر بخوانید: تحریم تجهیزات مخابراتی هواوی و ZTE توسط آمریکا ؛ نگرانی‌های امنیتی کار دست چینی‌ها داد

تحریم کاربران ایرانی توسط تریدینگ ویو

بعد از اینکه برخی تریدرهای ایرانی در توییتر گزارش دادند که دیگر با آی‌پی ایران نمی‌توانند از حساب‌های پولی خود استفاده کنند، مشخص شد که این پلتفرم ارائه دهنده نمودار و قیمت‌ دارایی‌هایی چون رمزارز، سهام و جفت ارز، با پیروی از تحریم‌های مالی و تجاری ایالات متحده، دسترسی کاربران ایرانی، سوری و کوبایی به حساب‌های پولی را مسدود کرده است. در اطلاعیه‌‌ای که در هنگام ورود به حساب تریدینگ ویو آمده است، نوشته شده که:

تحریم کاربران ایرانی توسط تریدینگ ویو ؛ دردسرهای تریدرهای ایرانی تمامی ندارد!

Access to our paid content and services is unavailable in US-sanctioned countries, including Iran, Syria and Cuba. However you can still use our free content.

حساب‌های پولی تریدینگ ویو انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن بسته به نوعش امکانات مختلفی را به معامله‌گران و تحلیل‌گران تکنیکال ارائه می‌دهد که در حساب‌های رایگان وجود ندارد.

تحریم کاربران ایرانی توسط تریدینگ ویو ؛ دردسرهای تریدرهای ایرانی تمامی ندارد!

به نظر می‌رسد علاوه بر اینکه حساب‌های رایگان همچنان می‌توانند از تریدینگ ویو استفاده کنند، دارندگان اکانت‌های پولی هم می‌توانند با تغییر IP از طریق VPN مانند دیگر پلتفرم‌ها تحریمی از خدمات حساب‌های پولی تریدینگ ویو دوباره بهره‌مند شوند اما هنوز هیچ اطلاعی در دسترس نیست که آیا این اقدام راه‌حلی مناسب برای افرادی که شاید میلیون‌ها تومان برای خریداری اکانت‌های ویژه تریدینگ ویو هزینه کرده‌اند محسوب می‌شود یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تحریم کاربران ایرانی توسط تریدینگ ویو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر